chaos vai space marines?
- denied one
chaos vai space marines?
osaisko joku antaa neuvoa kun en osaa millään päättää että alkaisko kerää space mariineja vai kaaos space mariineja?
http://z7.invisionfree.com/wyrmling_x/i ... p?act=site
the daemonic legion
Blood for the dice god!!!
olen tällä hetkellä tauolla.arvioitu palaamis aika 1.1.08
the daemonic legion
- Zaraki Kenpachi
Re: chaos vai space marines?
Space marinit on aika turvallinen ja aloittelija ystävällinen armeija. ja paras
, totta kai. Niiltä löytyy kaikkea aina lähis-spesialisteista raskaaseen kaukotaisteluun ja lisäksi saat niille vielä liittolaisia halutessasi ja siten laajennat armeijan jo muutenkin laajaa yksikkö valikoimaa. Mutta kannattavaa olisi ostaa noiden kodekit ja miettiä sitten kumpi armeija itseään enemmän miellyttää.
"Ride with the wind, emerge from the gunsmoke like demons..."
Kuopion Figupelaajat KuoFi Ry
KuoFi.net
http://www.facebook.com/figupelaajat
Kuopion Figupelaajat KuoFi Ry
KuoFi.net
http://www.facebook.com/figupelaajat
- The Warmaster
Ja pyh, Chaos Space Marinet ovat niitä parhaita. Johan se on jo nähty. Niille saa kaikki paljon paremmin kuin tavis marsuille, lähistelyn, ampumisen, aseet... jne.
Ainoa, mikä puuttuu, on "And they shall know no fear..." -sääntö, mutta ei sitäkään tarvita, kun jokaisella (järkevällä) squadilla on Ld 10 ja joko MoCU tai Fearless.
Osta vaikka molemmat codexit ja päätä sitten. Mutta jos olet True Pahis niin Chaos Space Marinet odottavat.
Ainoa, mikä puuttuu, on "And they shall know no fear..." -sääntö, mutta ei sitäkään tarvita, kun jokaisella (järkevällä) squadilla on Ld 10 ja joko MoCU tai Fearless.
Osta vaikka molemmat codexit ja päätä sitten. Mutta jos olet True Pahis niin Chaos Space Marinet odottavat.
Hanki Chaos. Ne saa IG sotilaita mukaan taisteluun ja niiten Ison pyssyn (Basilisk) niin Iron Warriors säänöllä.
Ne petturi marsut menivät kaaoksen puolelle.
Necronit ovat tulossa sotaan.
Necronit ovat tulossa sotaan.
IW saa sen basiliskin ,mutta ei niitä sotilaita ,The lost and the damned saa IG sotilaita traitoreina.
Jos Kaaosta haluat aloittaa niin kannattaa odottaa vähän aikaa kunnes se uusi codex tulee.
Jos Kaaosta haluat aloittaa niin kannattaa odottaa vähän aikaa kunnes se uusi codex tulee.
- The Captain
- Valvoja
...koska on hyvin todennäköistä, että sen uuden codexin myötä ei armeijaan saa enää sen enempää petturikaartilaisia kuin basiliskiakaan.Miguelder kirjoitti:IW saa sen basiliskin ,mutta ei niitä sotilaita ,The lost and the damned saa IG sotilaita traitoreina.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Pahat vai hyvät? Siinä vasta pulma. Kummatkin ovat perimmiltään erittäin samankaltaisia, mutta kaaokselta löytyy tietenkin kaikenlaisia demoneita ja kasvaimia, joilla luoda hieman eroa... Kaaoksella myös HQsta saa julmetun tappokoneen, kun taas loyalisteilla täytyy aina olla ryhmä ympärillä lisähaavoina (ei sillä, että tämä olisi välttämättä huono asia). Suosittelen että kokeilet kumpiakin armeijoita ja mietit että kummat ovat vaan siistimpiä
Itse valitisin Loyalistit ihan puhtaasti fluffin takia...
What's going on here? Back from the grave and crap.
- The Warmaster
Hei, keksin! *Lamppu syttyy*
Aloita keräämään molempia tasavertaisesti.
Aloita keräämään molempia tasavertaisesti.
- denied one
joo kiitos kaikist kommenteista.mä just lueskelin tota kaaosksen codeksia niin mulle jäi yks juttu epäselväks et oks lordin pakko olla daemon prince jos sil on yli 50pts giftejä?ja sori jos tää on vääräl palstal mut aattelin kysyy täs samal
http://z7.invisionfree.com/wyrmling_x/i ... p?act=site
the daemonic legion
the daemonic legion
Lordi on Daemon prince jos sillä on daemon giftejä yli 50 pisteen arvosta, jolloin figusta voisi tehdä DP:n näköisen ja pitää varmaan olla sellainen isompi alustakin.
Eli kyllä.
Eli kyllä.
- The Warmaster
Isompaa laattaa ei ole pakko olla. Tämä on pakollista vain jos lordilla on Daemonic stature.