Empire
- Rullakuski
Re: Empire
Riippuu vähän militiasta, archereilla on kaikilla bow, joten siinä ei ongelmaa.
Free Companiersithan taas eivät ammu ollenkaan, ja heillä lasketaan peliteknillisesti olevan 2 käsiasetta.
Free Companiersithan taas eivät ammu ollenkaan, ja heillä lasketaan peliteknillisesti olevan 2 käsiasetta.
Näitä ukezuja aattelin [img]EMPIRE MILITIA
--------------------------------------------------------------------------------
[/img]
--------------------------------------------------------------------------------
[/img]
- Teonanacatl
Militialaatikosta voi koota kolmia erilaisia joukkoja. Free Companyja, joilla peliteknisesti on aina kaksi käsiasetta, välittämättä siitä onko figuilla. Archereilla on jouset ja Crossbowmaneilla crossbowt.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Mä oon laittanu jousia,varsijousia ja tussareita/pyssyjä sekasin. mitä mä nytte teen?!
-
Eorl Nuori
Käytät niitä jonain noista variaatoista esim. varsijousimiehinä. Jos teillä ollaan peliporukassanne tarkkoja wysiwygin suhteen, niin revi osat irti, ja laita kaikille samat aseet.
- Half-breed
Käytät niitä joilla on jousi Archereina/Huntsmaneinä, varsijousellisia Crossbowmenein ja niitä muita Militiana, tai sitten irrotat ne kädet niiltä.THEONDER kirjoitti:Mä oon laittanu jousia,varsijousia ja tussareita/pyssyjä sekasin. mitä mä nytte teen?!
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- The Captain
- Valvoja
Free Companylla voi olla periaatteessa mitä tahansa aseita, ja kaikki ne lasketaan kahdeksi hand weaponiksi. Vaikka niillä figuilla olisi jouset, tussarit tai kirveet ja lekat, sääntöteknisesti kaikilla on kaksi hand weaponia eikä yhtään ampuma-asetta.
Tai sitten kasaat riittävän kokoiset kasat samoin aseistautuneita miehiä (10 jousta tai 10 crossbowmania) ja teet niistä archer- tai crossbowman-porukan.
Pelaamistarkoitukseen hankittujen figujen kokoaminen ennen niiden sääntöjen lukemista on yleensä huono ajatus.
Tai sitten kasaat riittävän kokoiset kasat samoin aseistautuneita miehiä (10 jousta tai 10 crossbowmania) ja teet niistä archer- tai crossbowman-porukan.
Pelaamistarkoitukseen hankittujen figujen kokoaminen ennen niiden sääntöjen lukemista on yleensä huono ajatus.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
Griefbringer
Detachment-sääntöjen ansiosta myös 5 figua saattaa olla riittävä porukka oikeissa olosuhteissa.The Captain kirjoitti: Tai sitten kasaat riittävän kokoiset kasat samoin aseistautuneita miehiä (10 jousta tai 10 crossbowmania) ja teet niistä archer- tai crossbowman-porukan.
Griefbringer
Näinhän se menee. Itsekin ostin netistä militiani, ja suuri osa niistä pitää kourassaan pitämmän kantaman asetta (jousta, kivääriä jne.). Tämä on aiheuttanut tilanteita jossa vastapuolen pelaaja kysyy shooting phasella "mikset ammu noilla free company fighterseilla?" Eihän tämä kauhiasti haittaa, mutta aika huvittavaa näin Empireläisen silmin. Kohta voin alkaa uhata vihollisen yksiköitä ammutuksi tulemisen vaaralla free compannyllä... (tai vaihtoehtoisesti kertoa Empirestä ei niin tietävälle vastustajalle mitkä aseet niillä on).The Captain kirjoitti:Free Companylla voi olla periaatteessa mitä tahansa aseita, ja kaikki ne lasketaan kahdeksi hand weaponiksi. Vaikka niillä figuilla olisi jouset, tussarit tai kirveet ja lekat, sääntöteknisesti kaikilla on kaksi hand weaponia eikä yhtään ampuma-asetta.
Awake O Dead, for there can be no rest for ye beneath the earth. - Spell of d00m
Empire jokes? Engineer with a halberd... Riding a robohorse... - Johan Willhelm, warhammerlord_soth
Empire jokes? Engineer with a halberd... Riding a robohorse... - Johan Willhelm, warhammerlord_soth