Nemesis Crown turnaus Hämeenlinnassa 4.8
- Sikarivaunu
Re: Nemesis Crown turnaus Hämeenlinnassa 4.8
Mites Liche priestin kanssa, lvl 2 magiaa vai lvl 1?
fail.
2Sikarivaunu kirjoitti:Mites Liche priestin kanssa, lvl 2 magiaa vai lvl 1?
Joensuun Pöytäpeliyhdistys
Entäs taikaliput? Onko Warbanner ainoa sallittu?MakeH kirjoitti: k: Mitä tarkoitetaan säännöllä "vain common magic itemeitä"
v: Hahmon maagisiin esineisiin käytettävät pisteet saa käyttää vain common magic itemeihin, jos esine/kyky ei vie kyseisiä pisteitä, saa sen ottaa.
Ihan lisäyksenä. HE BSB ei voi olla kenraalina 500pts pelissä
-
Sir Trousar
Errantry war taikaliput 500 pts;ssä?
Sea Patrollia pelataan 6. laitoksen vanhentuneiden sääntöjen mukaan?
-Osku
-Osku
A small mind is easily filled with hope. Hope is the first step on the road of dissapointement.
"The units count as having the Errantry Banner"Sir Trousar kirjoitti:Errantry war taikaliput 500 pts;ssä?
-Osku
tämä on voimassa, maagisten itemien rajoituksen tarkoituksena on lähinnä pelaajien valintojen rajoittaminen.
Onko sea patrollin säännöissä joku nimenomainen kohta joka on epäselvä nykyisten sääntöjen puitteissa?
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
Miten infantry määritellään? Ogret, peikot, treekinit?MakeH kirjoitti: 1+ 10+ US Infantry yksikkö (sis. skirmisherit, ei flyerit)
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Voiko Wood Elf bsb ottaa taikajousen ja nuolet?
Mielenkiinnosta kysyn, lasketaanko porteista liputtomia sisään katsojiksi?
hyvä kysymys, pitää delegoida eteenpäin gw:n pojille. Uskoisin että pääsee mutta en pysty vielä varmaa vastausta antamaan.Lassek kirjoitti:Mielenkiinnosta kysyn, lasketaanko porteista liputtomia sisään katsojiksi?
Kyllähän se taitaa niin ikäväkyllä pystyä tekemään.Wompatti kirjoitti:Voiko Wood Elf bsb ottaa taikajousen ja nuolet?
Itse olen kyllä tätä tulkintaa vastaan, muttaMakeH kirjoitti:Kyllähän se taitaa niin ikäväkyllä pystyä tekemään.Wompatti kirjoitti:Voiko Wood Elf bsb ottaa taikajousen ja nuolet?
Saako käyttää Lizardmen Sacred Hosteja? Säänöt löytyvät GW:n sivuilta...
-Sami
Et silleen... Jos en ole oikeassa olen väärässä.
Et silleen... Jos en ole oikeassa olen väärässä.
Eivät ole virallisia joten ei saa.amis kirjoitti:Saako käyttää Lizardmen Sacred Hosteja? Säänöt löytyvät GW:n sivuilta...
Vaan entä Southlands sitten?
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Näin tuomarina voisin sanoa, että ei saa myöskään. Southlands ei ole appendix lista joten sitä saa ihan rauhassa pelailla.Aco kirjoitti:Eivät ole virallisia joten ei saa.amis kirjoitti:Saako käyttää Lizardmen Sacred Hosteja? Säänöt löytyvät GW:n sivuilta...
Vaan entä Southlands sitten?
Örkeille FAQ:ta:
1) Mites fanaticit ja kukkulat ja tiet yms. Hajoaako fana kun tulee tielle?
2) Black Orc BSB. Saako lyödä GW:llä / kahdella chopalla? Itse en löydä O&G-armeijakirjasta kohtaa, joka tämän kieltäisi.
2) Black Orc BSB. Saako lyödä GW:llä / kahdella chopalla? Itse en löydä O&G-armeijakirjasta kohtaa, joka tämän kieltäisi.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Gw:n pojilta tuli vastaus, että tapahtuma ei ole suljettu vierailta ja jos joku on tulossa seuraamaan pelejä niin on samalla mahdollista toimia täytepelaajana jos joku lipun saanut ei saavukkaan paikalle.
2, Bösbi saa käyttää armed to da teeth sääntöään vapaasti
1, fanatic kuolee osuessaan liikettä rajoittavaan maastokappaleeseen.Örkeille FAQ:ta:
2, Bösbi saa käyttää armed to da teeth sääntöään vapaasti
Olikohan tähän jo vastattu... Noh eniveis. Viimeisessä pelissä, jos oikein ymmärsin yhdistetään siis ekan ja tokan pelin armeijat? Saako tässä 1500 pisteen armeijassa olla samoja unitteja, jotka muuten olisi kiellettyjä? (esim. 0-1 valinnat tai 2 rarea, jota ei siis 1500 pisteen peliin muuten saisi) Saattaa taas varmaan olla hölmö kysymys, jos olen missannut jonkun kohdan säännöistä...
T. Osku
T. Osku
Kyllä saa, mutta sinulla myös pitää silloin olla 2 kappaletta kyseistä yksikköä viimeistä skenaariota varten.Osku kirjoitti:Olikohan tähän jo vastattu... Noh eniveis. Viimeisessä pelissä, jos oikein ymmärsin yhdistetään siis ekan ja tokan pelin armeijat? Saako tässä 1500 pisteen armeijassa olla samoja unitteja, jotka muuten olisi kiellettyjä? (esim. 0-1 valinnat tai 2 rarea, jota ei siis 1500 pisteen peliin muuten saisi) Saattaa taas varmaan olla hölmö kysymys, jos olen missannut jonkun kohdan säännöistä...
T. Osku