kääpiönaiset

Jos et tiedä, keitä ovat Chaos Dwarfit tai kuka on Sigmar tai mitä olivat Fimirit, tieto löytyy tältä palstalta.
kyyhkynen

kääpiönaiset

Viesti Kirjoittaja kyyhkynen »

Jostain luin, ettei kääpiönaisia olekaan. Ja täytyyhän munkin sanoa, etten ole ikuna kääpiönaista nähny/kuullu. Mutta täytyyhän kääpiöidenkin jotenkin lisääntyä...
Tässä kun mietiskelin niin nyt ajatusmaailma on kyseenalaistanu kokonaan kääpiönaiset. Ei missään tarinassa puhuta kääpiönaisista. Kyllähän on kääpiöpoika, jolla on kääpiöisä, mutta äidistä en ole kuullut puhuttavan.
Kyllähän niitä täytyy olla, eihän muuten mikään toimi. Vai toimiiko????
Ja jos on kääpiönaisia on niin missä ne on päivät pitkän kun miehet on sotajalalla näyttämässä muille kuka on pomo? Kenties jossain kotoluolassa?
Onko teillä jotain joka kenties voisi valaista minuakin? Olen vain utelias...
Ammusvarasto
Viesti:

Re: kääpiönaiset

Viesti Kirjoittaja Ammusvarasto »

http://uk.games-workshop.com/storefront ... &orignav=9

Tämmöstä on GW takavuosina valmistanut. Varmistaa kääpiönaisten olemassaolon
War...it never changes. Fallout kolmosta odotellessa: Duck and cover!
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Lisäksi se, että kääpiöiden armeijakirjassa puhutaan Kääpiökuningattarista kertoo tarpeeksi.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
kyyhkynen

Lihamestari kirjoitti:Lisäksi se, että kääpiöiden armeijakirjassa puhutaan Kääpiökuningattarista kertoo tarpeeksi.
Uudessa vai vanhemmassa kirjassa? Uutta en ole vielä hankkinu ja luulen etten ihan heti tarviikkaan.
Lihamestari

kyyhkynen kirjoitti:
Lihamestari kirjoitti:Lisäksi se, että kääpiöiden armeijakirjassa puhutaan Kääpiökuningattarista kertoo tarpeeksi.
Uudessa vai vanhemmassa kirjassa? Uutta en ole vielä hankkinu ja luulen etten ihan heti tarviikkaan.
Uudessa tietty. Jos kääpiöillä pelaamassa olet niin se uusi on aika pakko-ostos.
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
kyyhkynen

Eihän se nyt ihan välttämätön ole.
Minulla on rykmenstejä:
Dwarf Warrior(2), Dwarf Miner, Dwarf Thunderer... (jatkuu)
Minulla on vain sellaisia ukkoja joiden tiedot ovat myös vanhemmassa kirjassa, enhän minä välttämättä uusia sääntöjä tarvitse. Pärjään ihan hyvin vanhoilla
Lihamestari

kyyhkynen kirjoitti:Eihän se nyt ihan välttämätön ole.
Minulla on rykmenstejä:
Dwarf Warrior(2), Dwarf Miner, Dwarf Thunderer... (jatkuu)
Minulla on vain sellaisia ukkoja joiden tiedot ovat myös vanhemmassa kirjassa, enhän minä välttämättä uusia sääntöjä tarvitse. Pärjään ihan hyvin vanhoilla
No niin siis tietty jos et ikinä missään muualla pelaa kuin omassa kellarissasi. Kääpiöt kumminkin paranivat uudessa kirjassa.
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
kyyhkynen

No enhän minä mikään mestaritasoinen ole. Ei minulla ole aikomustakaan mennä maailman keskipisteeseen pelaamaan warhammer maailmanmestaruuskisaa...
Minulla on Battle for Skull Pass, siinä on hiukan tietoa porukoista
Mutta nyt on kyllä oftopicciin matkalla...
JakeZuku

Viesti Kirjoittaja JakeZuku »

Gotrek Gurninsonin ja Felix Jägerin (vai oliko se Jaeger? Ei kai Jagger.) maanmainiossa seikkailuissa, he kohtaavat eräällä matkoistaan kääpiökuningattaren. Elikkäs tietojeni mukaan on naisia.
What's going on here? Back from the grave and crap.
Mysterous

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

JakeZuku kirjoitti:Gotrek Gurninsonin ja Felix Jägerin (vai oliko se Jaeger? Ei kai Jagger.) maanmainiossa seikkailuissa, he kohtaavat eräällä matkoistaan kääpiökuningattaren. Elikkäs tietojeni mukaan on naisia.
Jääkäri (Jäger) se Felix on juu. Gotrekin saagan flashbackeissa on lukemieni spoilereiden perusteella kanssa kääpiönaisia.
Galthan

Viesti Kirjoittaja Galthan »

http://uk.games-workshop.com/storefront ... nav=300808
Varmasti kuuma mimmi kääpiöiden keskuudessa
commodore 64
kyyhkynen

jotain ihan muuta

Ihan ohimennen kysyen kysyisin, että minne tyypit menee Old Worldistä Kun he kuolevat.
Menevätkö he jonnekin Sigmarin taivaaseen tai elävätkö he haamuina?
Ax

Viesti Kirjoittaja Ax »

Haulla olisi löytynnyt, eikä tämä kuulu tänne. No imppeeriumin ihmiset uskoo kaikkien menevän morrin maahan, joka on kuulemma oikein karu paikka. Tähän tietoon kannattaa luottaa kuin käärmeeseen. Örkit menee kuuleman mukaan paikkaan jossa ne saavat taistella ajasta iäisyyteen, tämä tieto oli täällä foorumilla, mutta en vanno että se pitää paikkansa. Lisää tietoa löytyy haulla, aiheesta on tehty oma tobikki http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 21&t=67411.
...örkkien ihon väri johtuu fotosynteesistä.

Jakezuku
Kenialain

Viesti Kirjoittaja Kenialain »

Tottakai on kääpiönaisia. Heillä vain kasvaa parta ja ovat ääneltään samanlaisia kuin miehet. Koska heitä on hankala erottaa miehistä, luullaan usein ettei mokomia olekaan.
Joink!
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

Kenialain kirjoitti:Tottakai on kääpiönaisia. Heillä vain kasvaa parta ja ovat ääneltään samanlaisia kuin miehet. Koska heitä on hankala erottaa miehistä, luullaan usein ettei mokomia olekaan.
Ehkä D&D:ssä tai LotR:ssa. Warhammerissa niillä ei ole partaa.. ;p Taustafluffin mukaan muistaaksen Valayan, yksi Ansestor Gods:sta, papit ovat naisia eli siis papittaria.
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Kenialain

Viesti Kirjoittaja Kenialain »

Onneksi wh:n yksi hianouksista on se, että se suorastaan kannustaa lisäämään maailmaan itse omaansa.

Häviää paljon jos lähdetään runkuttaa joka asiaa by the book. "ei oo codexissa oot väärässä". =)
Joink!
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Morhgoz kirjoitti:
Kenialain kirjoitti:Tottakai on kääpiönaisia. Heillä vain kasvaa parta ja ovat ääneltään samanlaisia kuin miehet. Koska heitä on hankala erottaa miehistä, luullaan usein ettei mokomia olekaan.
Ehkä D&D:ssä tai LotR:ssa. Warhammerissa niillä ei ole partaa.. ;p Taustafluffin mukaan muistaaksen Valayan, yksi Ansestor Gods:sta, papit ovat naisia eli siis papittaria.
Ja onpahan Valayan itsekkin nainen.

Vaan ei sillä niin kauheasti ole väliä, kirjoitti GW mitä tahansa tulee minulla olemaan silti peleissä käytössä naispuoleinen runesmith jota vois huvin vuoksi pitää Valayan papittarena (count assata runesmithinä).
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
pikkumies

Viesti Kirjoittaja pikkumies »

Kääpiönaiset näyttävät ja kuulostavat samalta kuin miehet sanon minä. Muuta loogista selitystä en keksi...
Anaheim kirjoitti:hulluja tarvitaan että evoluutio jatkuu ;)
Paina tätä auttaakseni sademetsääni!
Rautamaha

Viesti Kirjoittaja Rautamaha »

pikkumies kirjoitti:Kääpiönaiset näyttävät ja kuulostavat samalta kuin miehet sanon minä. Muuta loogista selitystä en keksi...
Älä sotke Warhammerin ja Lotrin fluffia.Warhammerissa kääpiönaiset ovat ihan naisia.Niillä ei ole partaa, ja naisten ääni ei ole yhtä möreä kuin kääpiömiesten.Ja naisilta löytyy rinnatkin.
Fellows, there's a troll among us.
Kang

Viesti Kirjoittaja Kang »

Älkää naurattako tottahan toki kääpiönaisia on olemassa!
Todisteitakin löytyy sillä onhan kääpiöillä bloodbowlissakin cheerleadereita...

Kääpiönaisilla muuten ei GW:n (eikä D&D:n) maailmassa ole partaa ja he kyllä kuullostavat ihan naisilta. Joku on nyt kyllä pahan kerran sekoittanut tähän LOTRin mukaan.

Kuviakin on nähty BRRRRRR... ja kyllä puistattaa. ;{
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Historia”