lol
luin ite aluks unicorn sit katoin kuvaa o.0
eipä noissa mitää vikaa ole
vilkaiset hieman joitain piirtämis oppaita tai vastaavia ja piirtelet lisää niin taidot kehittyvät
"harjoitus tekee mestarin"
General Grevious kirjoitti:Todella hienoja!!En itse osaisi tehdä noin hyviä!(upea Jason!)
---> xD <----
Sitten ihan asiaan.. onhan noi hiukan sekundaa( ei millään pahalla mutta se on vaan sitä että kun aloittaa piirtämisen niin siinä on se pari vuotta että löydät oikeat viivat) älä siis välitä pas*****n mitä muut haukkuu.. Huom siitä minäkin aloitin.. esim olen tossa vähän aikaa sitten ihan huvin vuoksi piirtänyt tälläsiä ihan malline warhammer 40k kirjasta.. (siitä vanhasta 40k kirjasta) koska ei ollut muutakaan tekemistä. Onhans se aina tietty kivaa sitten verrata ekoja teoksia jotka olet tosissasi yrittänyt tehdä verrata siihen mitä myöhemmin pystyt... tässä sitten pari kuvaa mitä olen tossa viime vuoden puolella piirrellyt siitä 40k kirjasta..
noin tossa nyt on vähäsen mitä olen tehnyt ja tietty mikä liittyy warhammereihin.. kun en ite ole keksinyt kyseisiä piirrustuksia vaan ottanut mallia en voi ottaa niistä krediittiä itelleni.. muista se että jos piirrät mallista niin älä ota siitä krediittiä... sitten toi mallista piirtäminen on alussa aika avuliasta sillä juuri sillä opit löytämään oikeita viivoja ja että ne menee kohdalleen.. ja käytä myös eri lyijykyniä yhdessä teoksessa esim tummat kohdat pehmeellä lyijyllä joka antaa tumman näkymän, mutta älä vaan pyyhkäse sitä edes vahingossa sillä se leviää koko piirrustuksen päälle.. sitten on terävät ja kovat lyijärit joilla teet tarkkoja kohtia ja kaikkee muuta kivaa..
(p.s. alottelen juuri tässä maalailemaan tauluja kerta piirtäminen maistuu vähäsen puulta välillä )
Tosiaankin, ei kannata (aina) lukea sitä roskaa mitä me tänne kirjoitamme.
Lieneeköhän sattumaa vai ei, mutta minullakin oli juuri nuo 2 ensimmäistä vuotta ne vaikeimmat. Sen jälkeen homma alkoi kuitenkin luistamaan, kun alkoi saada enemmän kehuja, joka taas motivoi piirtämään lisää.
Joku joskus aikoinaan sanoi minulle (oma tuttava), että minun tapani hankkia toisten kehuja on joku huono asia. Mutta hitostako minä välitin, enhän minä mitään muutakaan piirtämisestä saanut. Ja jos se innosti piirtämään, niin mikä ettei?
Änivei...
Kunhan jatkat piirtämistä, ja yrität oppia siitä jotakin.