GW:n Styroxleikkuri

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Tunkiokuningas

GW:n Styroxleikkuri

Viesti Kirjoittaja Tunkiokuningas »

Olen nyt noin tunnin ajan koittanut saada kyseistä systeemiä toimimaan, mutta hiukan yksinkertaisena ihmisenä en ole ainakaan vielä saanut lankaa kuumiamaan. Jos laitetta aiemmin käyttäneet voisivat informoida minua tässä luultavasti hyvin yksinkertaisessa asiassa, tai heittää linkin keskusteluun, jossa asia selviää, olisin hyvin kiitollinen.
Janson

Re: GW:n Styroxleikkuri

Viesti Kirjoittaja Janson »

Tunkiokuningas kirjoitti:Olen nyt noin tunnin ajan koittanut saada kyseistä systeemiä toimimaan, mutta hiukan yksinkertaisena ihmisenä en ole ainakaan vielä saanut lankaa kuumiamaan. Jos laitetta aiemmin käyttäneet voisivat informoida minua tässä luultavasti hyvin yksinkertaisessa asiassa, tai heittää linkin keskusteluun, jossa asia selviää, olisin hyvin kiitollinen.
1.Laita kytkin ala-asentoon ja paina sitä.

2. Pattereissahan on virtaa ja jousi oikein päin, eli se kapeampi pää pattereihin?

3. Jos ei siltikään toimi, niin vika on leikkurissa ja ei muuta kuin kauppiaalle ilmoittamaan viallisesta tuotteesta.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

Tosiaan kannattaa varmistaa, että se kytkin ottaa kiinni siihen takaosan metalliin, itse ainakin jouduin vääntämään sitä hieman alaspäin.
Tunkiokuningas

Viesti Kirjoittaja Tunkiokuningas »

Hyvinhän se tuntuu toimivan nyt kun sitä osaa käyttää :D
Kiitokset Jansonille ja Hands-of-bluelle pikaisesta vastauksesta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”