kääpiönaiset
kääpiönaiset
Jostain luin, ettei kääpiönaisia olekaan. Ja täytyyhän munkin sanoa, etten ole ikuna kääpiönaista nähny/kuullu. Mutta täytyyhän kääpiöidenkin jotenkin lisääntyä...
Tässä kun mietiskelin niin nyt ajatusmaailma on kyseenalaistanu kokonaan kääpiönaiset. Ei missään tarinassa puhuta kääpiönaisista. Kyllähän on kääpiöpoika, jolla on kääpiöisä, mutta äidistä en ole kuullut puhuttavan.
Kyllähän niitä täytyy olla, eihän muuten mikään toimi. Vai toimiiko????
Ja jos on kääpiönaisia on niin missä ne on päivät pitkän kun miehet on sotajalalla näyttämässä muille kuka on pomo? Kenties jossain kotoluolassa?
Onko teillä jotain joka kenties voisi valaista minuakin? Olen vain utelias...
Tässä kun mietiskelin niin nyt ajatusmaailma on kyseenalaistanu kokonaan kääpiönaiset. Ei missään tarinassa puhuta kääpiönaisista. Kyllähän on kääpiöpoika, jolla on kääpiöisä, mutta äidistä en ole kuullut puhuttavan.
Kyllähän niitä täytyy olla, eihän muuten mikään toimi. Vai toimiiko????
Ja jos on kääpiönaisia on niin missä ne on päivät pitkän kun miehet on sotajalalla näyttämässä muille kuka on pomo? Kenties jossain kotoluolassa?
Onko teillä jotain joka kenties voisi valaista minuakin? Olen vain utelias...
- Ammusvarasto
- Viesti:
Re: kääpiönaiset
http://uk.games-workshop.com/storefront ... &orignav=9
Tämmöstä on GW takavuosina valmistanut. Varmistaa kääpiönaisten olemassaolon
Tämmöstä on GW takavuosina valmistanut. Varmistaa kääpiönaisten olemassaolon
War...it never changes. Fallout kolmosta odotellessa: Duck and cover!
- Lihamestari
Lisäksi se, että kääpiöiden armeijakirjassa puhutaan Kääpiökuningattarista kertoo tarpeeksi.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Uudessa vai vanhemmassa kirjassa? Uutta en ole vielä hankkinu ja luulen etten ihan heti tarviikkaan.Lihamestari kirjoitti:Lisäksi se, että kääpiöiden armeijakirjassa puhutaan Kääpiökuningattarista kertoo tarpeeksi.
- Lihamestari
Uudessa tietty. Jos kääpiöillä pelaamassa olet niin se uusi on aika pakko-ostos.kyyhkynen kirjoitti:Uudessa vai vanhemmassa kirjassa? Uutta en ole vielä hankkinu ja luulen etten ihan heti tarviikkaan.Lihamestari kirjoitti:Lisäksi se, että kääpiöiden armeijakirjassa puhutaan Kääpiökuningattarista kertoo tarpeeksi.
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Eihän se nyt ihan välttämätön ole.
Minulla on rykmenstejä:
Dwarf Warrior(2), Dwarf Miner, Dwarf Thunderer... (jatkuu)
Minulla on vain sellaisia ukkoja joiden tiedot ovat myös vanhemmassa kirjassa, enhän minä välttämättä uusia sääntöjä tarvitse. Pärjään ihan hyvin vanhoilla
Minulla on rykmenstejä:
Minulla on vain sellaisia ukkoja joiden tiedot ovat myös vanhemmassa kirjassa, enhän minä välttämättä uusia sääntöjä tarvitse. Pärjään ihan hyvin vanhoilla
- Lihamestari
No niin siis tietty jos et ikinä missään muualla pelaa kuin omassa kellarissasi. Kääpiöt kumminkin paranivat uudessa kirjassa.kyyhkynen kirjoitti:Eihän se nyt ihan välttämätön ole.
Minulla on rykmenstejä:
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
No enhän minä mikään mestaritasoinen ole. Ei minulla ole aikomustakaan mennä maailman keskipisteeseen pelaamaan warhammer maailmanmestaruuskisaa...
Minulla on Battle for Skull Pass, siinä on hiukan tietoa porukoista
Mutta nyt on kyllä oftopicciin matkalla...
Minulla on Battle for Skull Pass, siinä on hiukan tietoa porukoista
Mutta nyt on kyllä oftopicciin matkalla...
Gotrek Gurninsonin ja Felix Jägerin (vai oliko se Jaeger? Ei kai Jagger.) maanmainiossa seikkailuissa, he kohtaavat eräällä matkoistaan kääpiökuningattaren. Elikkäs tietojeni mukaan on naisia.
What's going on here? Back from the grave and crap.
Jääkäri (Jäger) se Felix on juu. Gotrekin saagan flashbackeissa on lukemieni spoilereiden perusteella kanssa kääpiönaisia.JakeZuku kirjoitti:Gotrek Gurninsonin ja Felix Jägerin (vai oliko se Jaeger? Ei kai Jagger.) maanmainiossa seikkailuissa, he kohtaavat eräällä matkoistaan kääpiökuningattaren. Elikkäs tietojeni mukaan on naisia.
http://uk.games-workshop.com/storefront ... nav=300808
Varmasti kuuma mimmi kääpiöiden keskuudessa
Varmasti kuuma mimmi kääpiöiden keskuudessa
commodore 64
jotain ihan muuta
Ihan ohimennen kysyen kysyisin, että minne tyypit menee Old Worldistä Kun he kuolevat.
Menevätkö he jonnekin Sigmarin taivaaseen tai elävätkö he haamuina?
Menevätkö he jonnekin Sigmarin taivaaseen tai elävätkö he haamuina?
Haulla olisi löytynnyt, eikä tämä kuulu tänne. No imppeeriumin ihmiset uskoo kaikkien menevän morrin maahan, joka on kuulemma oikein karu paikka. Tähän tietoon kannattaa luottaa kuin käärmeeseen. Örkit menee kuuleman mukaan paikkaan jossa ne saavat taistella ajasta iäisyyteen, tämä tieto oli täällä foorumilla, mutta en vanno että se pitää paikkansa. Lisää tietoa löytyy haulla, aiheesta on tehty oma tobikki http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 21&t=67411.
...örkkien ihon väri johtuu fotosynteesistä.
Jakezuku
Jakezuku
Tottakai on kääpiönaisia. Heillä vain kasvaa parta ja ovat ääneltään samanlaisia kuin miehet. Koska heitä on hankala erottaa miehistä, luullaan usein ettei mokomia olekaan.
Joink!
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Ehkä D&D:ssä tai LotR:ssa. Warhammerissa niillä ei ole partaa.. ;p Taustafluffin mukaan muistaaksen Valayan, yksi Ansestor Gods:sta, papit ovat naisia eli siis papittaria.Kenialain kirjoitti:Tottakai on kääpiönaisia. Heillä vain kasvaa parta ja ovat ääneltään samanlaisia kuin miehet. Koska heitä on hankala erottaa miehistä, luullaan usein ettei mokomia olekaan.
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Onneksi wh:n yksi hianouksista on se, että se suorastaan kannustaa lisäämään maailmaan itse omaansa.
Häviää paljon jos lähdetään runkuttaa joka asiaa by the book. "ei oo codexissa oot väärässä". =)
Häviää paljon jos lähdetään runkuttaa joka asiaa by the book. "ei oo codexissa oot väärässä". =)
Joink!
Ja onpahan Valayan itsekkin nainen.Morhgoz kirjoitti:Ehkä D&D:ssä tai LotR:ssa. Warhammerissa niillä ei ole partaa.. ;p Taustafluffin mukaan muistaaksen Valayan, yksi Ansestor Gods:sta, papit ovat naisia eli siis papittaria.Kenialain kirjoitti:Tottakai on kääpiönaisia. Heillä vain kasvaa parta ja ovat ääneltään samanlaisia kuin miehet. Koska heitä on hankala erottaa miehistä, luullaan usein ettei mokomia olekaan.
Vaan ei sillä niin kauheasti ole väliä, kirjoitti GW mitä tahansa tulee minulla olemaan silti peleissä käytössä naispuoleinen runesmith jota vois huvin vuoksi pitää Valayan papittarena (count assata runesmithinä).
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Kääpiönaiset näyttävät ja kuulostavat samalta kuin miehet sanon minä. Muuta loogista selitystä en keksi...
Paina tätä auttaakseni sademetsääni!Anaheim kirjoitti:hulluja tarvitaan että evoluutio jatkuu
Älä sotke Warhammerin ja Lotrin fluffia.Warhammerissa kääpiönaiset ovat ihan naisia.Niillä ei ole partaa, ja naisten ääni ei ole yhtä möreä kuin kääpiömiesten.Ja naisilta löytyy rinnatkin.pikkumies kirjoitti:Kääpiönaiset näyttävät ja kuulostavat samalta kuin miehet sanon minä. Muuta loogista selitystä en keksi...
Fellows, there's a troll among us.
Älkää naurattako tottahan toki kääpiönaisia on olemassa!
Todisteitakin löytyy sillä onhan kääpiöillä bloodbowlissakin cheerleadereita...
Kääpiönaisilla muuten ei GW:n (eikä D&D:n) maailmassa ole partaa ja he kyllä kuullostavat ihan naisilta. Joku on nyt kyllä pahan kerran sekoittanut tähän LOTRin mukaan.
Kuviakin on nähty BRRRRRR... ja kyllä puistattaa. ;{
Todisteitakin löytyy sillä onhan kääpiöillä bloodbowlissakin cheerleadereita...
Kääpiönaisilla muuten ei GW:n (eikä D&D:n) maailmassa ole partaa ja he kyllä kuullostavat ihan naisilta. Joku on nyt kyllä pahan kerran sekoittanut tähän LOTRin mukaan.
Kuviakin on nähty BRRRRRR... ja kyllä puistattaa. ;{