mitä aloittelijan pitäisi ostaa

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Sami Jumppanen

Re: mitä aloittelijan pitäisi ostaa

Viesti Kirjoittaja Sami Jumppanen »

Itse olen valkannut paljon noita työkaluja kaikenlaisista halpahalleista ja markettien 1€ koreista, niistä löytyy liimata viiloihin kaikenlaista.

Muuta mainittavaa: Pakki. Tai jotakin missä roudata noita kamoja. Itselläni on sellainen punamusta pakki, mallia "keter" tuossa tuli mukana sellainen pienempi pakki, jossa säilytän maaleja. Hintaa näkyy olevan väliltä 13-18€.

Puristin. Tai jotakin millä pitää nappulat ojennuksessa maalauksen/liimauksen ajan. Itse käytän sellaisia muovi klipsejä, muistuttavat hieman pyykkipoikia, mutta ovat leveämpi kitaisia. Jälleen euron korista löydettyä.

En usko, että pelaamiseen tarvitsee mitään muuta GW:n tavaraa, kuin itse figut, maalitkin löytyy halvempina muualta (esim valejo).
weetu

Re: mitä aloittelijan pitäisi ostaa

Viesti Kirjoittaja weetu »

Niinkuin Sami sanoi niin puristin on hyvä olla ainakin jos jotain metalista on liimaamassa. Biltemasta saa erttäin hyvät (itsellänikin on) puristimet juuri tähän tarkoitukseen. Kahden puristimen paketti 3,9 e.
http://www.biltema.fi/osteri/data/Kuvat/20_035iso.jpg
92% of teens have moved on to rap. If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature.
Metal is what we love.
Bitefight
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”