Postipakettitaide

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Postipakettitaide

Viesti Kirjoittaja s2pid »

Nyt kaiken tämän muun roskan ohella teen varmaan kolmannen topiccini vasarassa. Haluaisin herättää keskustelua siitä, kuinka uskomattoman taiteellisia me figupelaajat olemme figujen konverttauksen ja maalauksen ohella myös askartelemaan. Jokaiselle figukauppaa tehneelle lienee tuttu rähjäinen tuhannesti käytetty laatikko täynnä teippiä ja paperilla peitettyjä edellisiä nimiä. Haluiaisin tietää, mikä on taiteellisin paketti, jonka olette joko itse askarrelleet, tai saaneet postilaatikkoon/postiin. Omat tyylipisteeni menevät ehdottomasti Grottosille, joka oli ihan itse tehnyt A3 paperista aivan omituisen härpäkän, joka sisälsi vielä kaikki osat täysin vahingoittumattomana ja hyvässä kunnossa! Kyllä hymyilytti suuresti, mutta säälitti avata niin kaunis paketti.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Kyllä ite oon ostellu kerran isomman läjän FaceToFace, siinä joutu ite huolehtiin kuljetuksen takasipäin. Kaikki mitä täältä oon ostanu, on mahtunu hyvin semmoseeseen postin pienimpään kuplamuovi kuoreen, ja muistaakseni kaikki on aina tullut ehjänä ja sovittuna.

Tosin.. Ne mitä oon ite lähetelly :D Yleensä ne on ollu jotain hammerpaketteja (no ei löytyny muutakaan!) joihin on tullu vedettyä karmee läjä ilmastointiteippiä päälle, jotta se pysyy kasassa.. :) Nomut ilmeisesti ne on aina päässy ilosesti perille..
Harma

Viesti Kirjoittaja Harma »

Juu on kokemuksii weekenderin paketeista ku se lähetti mulle leman russin sellasessa CD-R paketissa (10 kpl:een paetti) sisältäen hirveän kasan talouspaperia (ihmettelin jo että onko siellä sitä tankkia...) ja päällä tietysti joku kolme rullaa jeesus teippiä... Mutta ehjä se oli :D
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Se kontaktimuovilla päällystämäni maitopurkki oli aika cool mielestäni.
zqmfgb
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Jos lähetän jotain ihan pientä, kuten bitzejä, kääräisen yleensä vanhasta koulumonisteesta (yhdelle puolelle monitetusta, minulla on niitä yhä valtava pino tallella) kirjekuoren. Kun taittelee sen reunat suht' epätasaisesti, se ei edes vuoda, vaikkei olisikaan teippiä joka sivun pituudelta. Osat kääräisen vielä talouspaperiin ennen kuoreen sujauttamista.

Isommat tavarat tungen (figu)laatikkoon, jonka päällystän sitten noilla samoilla monisteilla, etteivät kansikuvan ilkeät kaaos-ukot pelottele Postin setiä ja tätejä.

Ja tietysti käytän itse saamani kuplapussit uudelleen - jos niihin on tullut repeämiä avatessa, teippiä vain päälle (ja ehkä vahvikkeeksi päälle liimattu paperinsiivu). Toistaiseksi en ole kuullut mitään kadonneen matkan varrella.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Killu

Viesti Kirjoittaja Killu »

viimeisin paketti oli semmonen superhärvellys missä oli sanomalehtipaperiin kääritty kaikki ja koko pakettiin oli tyngetty n. 2 kiloo teippii.
1+1=10
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Hienoin paketti joka onn postista tullut oli Aacheronin lähettämä Fire Prismin tykkitorni, joka oli matalassa pakasterasiassa (ilman kantta tottakai) ympärillään karmea kasa läpinäkyvää teippiä ja vessapaperia.

Hauska yllätys oli myös tuon Saaripirtti Tuopin lähettämä Kotkan Hammaslääkärikeskus kirjekuori, ihmettelin jo hetken mitä hitsiä ne lähestyy minua.
tiipou

Viesti Kirjoittaja tiipou »

Ne GW:n figulootat mihin on vaan lämästy ositetarra päälle on aina ihan piristäviä :D
Kun tulee osuma,
niin nappi napsahtaa.

Turha sitä sen enempää on etukäteen miettiä.
Väkipyörä

Viesti Kirjoittaja Väkipyörä »

Onhan sitä kaikenlaista mutta itse suosittelisin ehdottomasti astioiden (varsinkin arabia) pahvilootia. on meinaan sieltä järeimmästä päästä eikä ihan heti mene tuusan nuuskaks.
Mikä ei tapa, ärsyttää!
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Sain kerran Night goblineja voi paketissa (tais olla flora)
Ja se oli rykmentti boksin sisällä.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
osmelo

Viesti Kirjoittaja osmelo »

Joo mä sain örkkejä keksipakkauksessa joka pli täynnä ilmastointi teippiä... siinä luki isoisän suosikkeja mutta siihen oli kirjoitettu ison örkin suosikkeja.. lol
ChaosBonzai

Viesti Kirjoittaja ChaosBonzai »

The Captain kirjoitti:Jos lähetän jotain ihan pientä, kuten bitzejä, kääräisen yleensä vanhasta koulumonisteesta (yhdelle puolelle monitetusta, minulla on niitä yhä valtava pino tallella) kirjekuoren. Kun taittelee sen reunat suht' epätasaisesti, se ei edes vuoda, vaikkei olisikaan teippiä joka sivun pituudelta. Osat kääräisen vielä talouspaperiin ennen kuoreen sujauttamista.
Jep!
Sain Captainilta ihanan pikkukuoren jonka sisässä oli A4-paperi jossa luki jotain Venäjää... Senkin R**** :D (meinasin pyörtyä)

(Ja sitten oon saanut vielä Ctanilta [<- en ole varma olitko sinä] Ihanan POSIVIL - nuhalääkeruiske paketin joka oli täynnä pumpulia...)

Kiitos vaan kaikille jotka ovat lähettäneet minulle niitä kaikkia... :wink:
P.S. Toivottavasti on tullut rahatkin kaikille... Ja se ukko joka osti multa ne Bretonniat, oliko hieno paketti? :)
Killu

Viesti Kirjoittaja Killu »

huonoin paketti on kyllä ollu 40 uuttaa (6ed) muovista clanrattia kirjekuoressa, tuli ihan rikkinäisinä perille :x
1+1=10
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”