6-vuotiaan Chaplain

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Bhaal-

6-vuotiaan Chaplain

Viesti Kirjoittaja Bhaal- »

Eli tässä on pari kuvaa 6v pikkuveljeni maalaamasta chaplista terminator armourissa. Veli on siis aivan itse päättäny millä värillä mitäkin maalaa ja maalannut tuon ukkelin aivan alusta loppuun ihan itse. Jopa tuon IG-misen pään lisääminen oli hänen oma idea. Veli on todella innostunut figuilusta ostettuaan naapurilta erittäin halvalla mariineita. Eli laittakaa kommenttia tulemaan mitä mieltä olette. Omasta mielestäni on meinaa aikas hyvä noin nuoren jätkän vääntämäksi. Veljen vaatimuksesta kuva löytyy galtsusta.
http://www.galtsu.net/kuva/3586/
Itse figu
Itse figu
turturri

Re: 6-vuotiaan Chaplain

Viesti Kirjoittaja turturri »

Herrajumala, oletko varma että veljesi on kuusivuotias? Tajuttoman upeaa työtä tuon ikäiseltä! Ei voi muuta sanoa. Onko tämä veijari maalannut jotain muutakin, vai oliko tämä kenties vieläpä ensimmäinen maalaus?
Bhaal-

On se maalannut muita mariineita. Lähinnä perusmosureita ja joitain termiksiä. Ja tais se ottaa mallia tohon jostain mut meikäläinen ei ollut paikalla neuvomassa. Täytyy varmaan hommata sille lisää maalattavaa että pääsee kehittymään.
Lukkimus

Viesti Kirjoittaja Lukkimus »

Bhaal- kirjoitti:Täytyy varmaan hommata sille lisää maalattavaa että pääsee kehittymään.
Ehkä! Ei hitto, todella hyvää työtä noin nuorelta, maalit kohillaan mitä ny pieniä leviämisiä lukuun ottamatta. Olisko meillä tässä tuleva mestari maalari "in the making"?
Pulla

Viesti Kirjoittaja Pulla »

Oh my god... Tajuttoman upea kuusi vuotiaalta! Suurinpiirtein minullakin on suunnilleen tuollaista jälkeä o.O
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

Herranjestas :| Figu itsessään on maalattu käsittämättömän rumasti.. mutta että kuusivuotiaan toimesta? Siinätapauksessa veljelläsi on lahjoja, jos hän jatkaa maalaamista samaan tahtiin, on hänellä tulevaisuutta maalarina. Ja tuo ei ole ruma kuusivuotiaan maalaamaksi. Itse leikin vielä väriliiduilla kun en tiennyt mitä niillä tehdään.
Pate5

Viesti Kirjoittaja Pate5 »

Onhan tuo hieno 6-vuotiaan maalaamaksi, mutta mielestäni galtsussa ei arvosanaa pitäisi antaa maalaajan iän perusteella.

Verratkaa näitä kuvia ja verratkaa sitten arvosanoja:

Tämä sai galtsussa arvosanan 4,4:

Kuva

Tämä sai 4,3:

Kuva

;)
Galeios

Viesti Kirjoittaja Galeios »

Tuotanoin, nuo Pate5:n kuvat eivät oikein näy...

Ja ketä se haittaa jos annetaan hyvä mieli kuusivuotiaalle laittamalla hyvä arvosana tämän maalaamalle figulle? Kärsiikö saman tason maalareiden itsetunto?
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
dwarffer

Viesti Kirjoittaja dwarffer »

Täysin samaa mieltä!Mutta eihän tuo maalaukseltakaan mikään erityisen huono ole?Vain jos pää olisi keskitymmin maalattu niin se olisi ihan kelpo figu.Ja onhan se selvä etä jos joku sanoo että maalaaja oli 6 vuotias,niin maalauksen jäki suhteutetaan toisiin maalareihin.Omakin 6-vuotias veli figuttaa aika innokkaasti laitan niitä kuvia ehkä tänne joskus.
:D
Nazgúl

Viesti Kirjoittaja Nazgúl »

Tuohan on aivan uskomattoman hyvä jälkeä 6-vuotiaalta. Pää ja base ovat vähän keskeneräisen näköisiä, mutta eihän noin nuorelta voikaan täydellistä jälkeä odottaakaan. En välttämättä itsekään pystyisi tuohon, vaikken olekaan vielä maalannut mitään.
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni

Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa

Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
veteraani

Viesti Kirjoittaja veteraani »

onhan se komea ( 6 vuotiaalta) Erityisesti pidin armoreista ja sauvasta.Geep good working. :D

Vetedit: nyt vasta huomasin ettei armoria ole sinänsä maalattu :)
Elämä on kuin vessapaperia. Sitä käytetään pala palalta. Joskus sitä kuitenkin kuluu liian nopeasti, eikä sitä saa välttämättä uutta. Joskus pyyhkii hyvin, joskus ei.
Sipuli2

Viesti Kirjoittaja Sipuli2 »

Hmm, pikkuveljesi---> ehk tuleva pro maalaaja :D
Aeronautica Imperialis on parasta lääkettä figueläkkeellä ;)
Galeios

Itse pidän varsinkin tuosta jalkojen välissä roikkuvasta kääröstä, joka on ihan ammattilaisen elkein toteutettu.

Nyt tuosta vain opettamaan muutaman maalatun figun jälkeen highlightiä ja washaamista. Olen opettanut kahdeksanvuotiaalle pikkuveljelleni, että bestial brownilla maalatun gobonkaavun korkeat kohdat tulee mustan washin (osaa jo sekoittaa itse) jälkeen vedellä graveyard earthilla. Hienoa jälkeä tulee, ja osaapa hän jo itsekin soveltaa oppimaansa, oli oma-aloitteisesti lähtenyt snakebite leatherista bronzed fleshiin korostamaan. :)
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
Bhaal-

Jees. Täytyy varmaan ruveta opettamaan noita tekniikoita. Täytyy vaan seuraavaks hommata sille joku tankki. Halpana käytettynä jostakin tietenkin. Kun se on enemmän innostunut kuitenkin pelaamisesta ja sen armeijasta puuttuu tankki kokonaan. Laittelen tänne kuvia kunhan nyt vain saan ensin jotain hommattua ja sen jälkeen veli maalattua.
mv40k2
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mv40k2 »

Erittäin hyvä tuon ikäiselle. Oma muksu on 4,5v ja vaikka on maalaaminen jo aloitettu niin tuolle tasolle on vielä pitkä matka. Lainaa pikkuveljellesi flokkia/static grassia ja liimaa ja katso miten basetus sujuu. Yleensä nuo nuoremmat tuntuu olevan innoissaan askartelun tapaisesta.
Bhaal-

Hyvä idea ja aivan paikkansa paikkansa pitävä. Kas kun ei itselleni tullut mieleen.
Galeios

Ja jos yhtään kehtaat rahaa investoida, niin muovifigujen itse kokoaminen tuntuu olevan naperoille todellinen elämys, koska saavat itse päättää asennon ja mahdollisesti poikkeavan varustuksen. Sitten armeija tuntuu todellakin omalta. :)

Yksin ei kannata päästää pikkuista veitsen kanssa taiteilemaan, jos vaikka ensin itse irrottelee osat kehikosta ja puhdistaa ne ennen kokoamissessiota. Jos käytössä on mieto liima (kuten citadelin plastic glue), voi jo koettaa antaa pikkuisen liimata itse. Jos liimaus taasen ei vielä suju, niin isomman kannattaa levittää liima, ja antaa sitten maalarinalun tökätä osa haluamaansa asentoon. (Isompi voi sitten sen jälkeen pitää osaa paikallaan ja odottaa liiman vaikutusta.)
Bhaal-

Jeah. Pikkuveijarilla on synttärit tos ens kuun joku päivä ja meitsil on puolenkuun peleihin jotain lahjakorttisettiä. Siitähän saisin "ilmaseks" hommattua veljelle näperrettävää :) Kuulostaa meinaa aika hyvältä idealta antaa veljen myös itse kasata figuja. Ja ei ole hukkaan heitettyä rahaa se kun saa jonkun niin onnelliseksi kuin veli on saatuaan jonkun figun valmiiksi.
mv40k2
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mv40k2 »

Hienosti ajateltu. Tosin totesin Ropeconissa GW:n figukasauspöydän ääressä että omalla 4,5v muksulla ei riittänyt vielä kärsivällisyys muoviukkojen kasaamiseen liiman kanssa. Ruuttas aina liimaa liikaa tai liian vähän ja turhautui kun ei heti kuivunut kiinni tai jotain pikkuosia piti sijoitella niin tarkasti. Eli totesin että pari kesää mennään vielä one-posereilla.
Yliannos

Viesti Kirjoittaja Yliannos »

Pirun hieno 6-vuotiaan tekemäksi! Mutta mitä ihmettä tekee IG jampan pää sen Basessa??
Rakkaudella, Yliannos

Bannia Sotavasarasta: 4 kertaa!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”