Onko tämä arvokaskin?
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=59458496
Ja jos on niin kuinka arvokas? *Bling Bling*
Great Spined Dragon
-
DR. Schlippe
Great Spined Dragon
http://www.youtube.com/watch?v=2xjJXT0C0X4
Osaa ne muutkin soittaa kuin Slash.
Osaa ne muutkin soittaa kuin Slash.
Se todella iso ja todella arvokas örsö ei ole tämä vaan vuoden -82/83 Imperial Dragon. Pari kiloa ja puolisen metriä lyijyä. Hinta eBaylla liikkuu parhaimmillaan tuhansissa euroissa jos saa käsiinsä priimakuntoisen yksilön. Myöhemmin julkaistiin mm. Emperor Dragon ja Spined Dragon (joka tässäkin kohteessa on). Ne ovat pienempiä, yleisempiä ja halvempia. Hinta liikkuu yleensä alta sadan euron. Avaamattomasta paketista voi saada tuurilla enemmänkin, mutta ei välttämättä. Koottu ja maalattu menee useimmiten muutamalla kympillä, ellei sitten ole taas oikeasti pro-painted ja sen kautta arvokkaampi.
Spined on ihan kiva lisä kokoelmaan jos sellaisesta tykkää, jopa jonkin verran arvokas noin avaamattomana. Pelikäyttöön tosin kannattaa kenties jahdata joku käytetty ja halvempi yksilö ja myydä korkkaamattomat keräilijöille.
Spined on ihan kiva lisä kokoelmaan jos sellaisesta tykkää, jopa jonkin verran arvokas noin avaamattomana. Pelikäyttöön tosin kannattaa kenties jahdata joku käytetty ja halvempi yksilö ja myydä korkkaamattomat keräilijöille.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Re: Great Spined Dragon
Tuo kuvassa oleva Dragon on kyllä aina yhtä hieno. Nostalginen fiilis. Oma gw harrastus alkoi kun näin tuollaisen kaverilla dioraamassa männä vuosina.
Gravity is a myth, the Earth sucks too
- Hands_of_blue
Noita on mennyt Ebayssa hintaan 40-150€ eli onhan se ihan hintava.
On hieno lohhari valmiiksi tehtynä ja hyvin maalattuna. Tosi persoonallinen.
@Dolmot: Mitä itse olen eBay:ssä seurannut niin satasen molemmin puolin ovat. Ei kyllä mun silmiin ole osunut ehjiä muuteman kympin yksilöitä. Muuten olisin huutanut pois kuleksimasta
-mv40k2
@Dolmot: Mitä itse olen eBay:ssä seurannut niin satasen molemmin puolin ovat. Ei kyllä mun silmiin ole osunut ehjiä muuteman kympin yksilöitä. Muuten olisin huutanut pois kuleksimasta
-mv40k2