Halvin armeija?
Halvin armeija?
Mikä/mitkä olisi siis pelin halvin armeija rahallisesti? Nuorilla ei niinkään ole paljoa rahaa käytettävissä ja ainostaan pieniä määriä kerrallaan.
http://galleria.sotavasara.net/kuva/4389/ mun galtsu profiili.
- The Warmaster
Re: Halvin armeija?
Jaa että tämmöinen armeijanvalintatapa... no sanoisin että marinet tai chaos marinet, mutta en ole varma.
- 'Neljäviitonen
Tyranidit ovat ainakin aluksi omasta mielestäni aika halpa joukkue. Ostat vain battleforcen ja siitä saa jo pelikelpoisen aloitusarmeijan ja sitten tietysti myös rulesbook ja codex. Muut kertokoot kuinka kalliita muut joukkueeet ovat.
After Aeons of slumber my necrons have awoken to harvest the galaxy anew... but realizing they will never be Ultramarines, my necrons will descend into stasis once more
- Half-breed
Mariinit se halvin armeija olisi oikeastaan ja näistäkin DA, BA, tai uusi kaamos olisivat niitä halvimpia vaihtoehtoja, sillä näiden joukot sitten maksavat sen verta, että armeija ei mikään iso ole (Esmes oma DA on aika hordettu ja siinäkin on vain 41 jalkamiestä ja kolme ajoneuvoa ja tämä kaikki 1500.)
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Joku scratch-built-armeija. Esimerkiksi armored company on täysin mahdollista tehdä kokonaan itse vaikkapa plasticardista. Helppoa se ei välttämättä ole jos haluaa näyttävää jälkeä, muttei ylivoimaisen vaikeaakaan. Rahaa koko armeijaan ei menisi välttämättä yhden mariinisquadin vertaa. Warseerissä oli joskus ketju, jossa joku teki armored companyn paperista taitelluista tankeista, mutta itse en sentään tuollaisella suostuisi pelaamaan (vaikka sitä vastaan kyllä pelaisin), ei figut minusta paperisia kuulu olla. Vaikka saisihan tuolla tavalla käytännössä ilmaisen armeijan.
Aloittelijalle (ja kokeneemmallekin) kokonaisen armeijan scratch-buildaaminen on kuitenkin iso työ eli itse en siihen alkaisi ainakaan heti harrastusta aloittaessani.
Aloittelijalle (ja kokeneemmallekin) kokonaisen armeijan scratch-buildaaminen on kuitenkin iso työ eli itse en siihen alkaisi ainakaan heti harrastusta aloittaessani.
Halvinta nyt varmaan on ostaa likipitäen valmis armeija käytettynä vaikka täältä sotavasarasta. Säästää kasaan semmoisen 80e ja ostaa kerralla käytetyn armeijan. Siitä onkin sitten helppo lähteä jatkamaan ihan miten parhaaksi katsoo ja miten raha riittää. Myös vaihtoehtovalmistajien figuja voi yrittää metsästellä, toisinaan niitä saa tosi halvalla, kun sopivan alennusmyynnin onnistuu löytämään.
-
Wahtisaari
Omasta mielestä Necronit on halvin joukkue. Muutama figu pöydällä ja on jo se 1000pts armeijassa. Ja ne ei ole kauhean vaikeita maalatakkaan...
Indeed...
-
vompovompatti
Wanhan koulun deathwing on varmasti halvin armeija. Jättää uuden kirjan mahdollistamat kombinaatiot ulos ja tekee pelkän ensimmäisen kompanian. Jokainen trooppi on vähintään se yli 200pts.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
Old school? Jep, jep.. Itse aloitin juurikin Deathwingistä keräilyn. Ei tarvinnut ostaa kuin 4x termisloota, 2x dredi, 2xpensseli, 2xliima ja pohjamaalispray sekä pari muuta maalipurnukkaa. Koska maalasin DW "alkuperäisen" mustiksi, säästyi siis maaleissakin. Ja chaplainin sain kaupan päälle. Eli koko höskä maksoi alle 250 euroa ja siitä sai mukavasti 1500 pojon armeijan, ylikin jos laittoi lassot ja missilet dredeille sekä otti näille vaikka venerablet. Halpaa siis, ainakin minusta. Toki harkitsin myös nidzillan hankkimista. Silläkin kun sai 250 egeen helpolla 1500 pojon armeijan ja jopa 2K.vompovompatti kirjoitti:Wanhan koulun deathwing on varmasti halvin armeija. Jättää uuden kirjan mahdollistamat kombinaatiot ulos ja tekee pelkän ensimmäisen kompanian. Jokainen trooppi on vähintään se yli 200pts.
"You're right. The Devil has come. Look
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
- Guardsniper
Yks tapa alottaa peli jos tulot on pienet on ostaa vähän kerrallaan ja tehdä vaikka ensin patrol lista. Tosin jos on vaan kyse siitä, ettei haluu koko omaisuuttaan upottaa hammeriin niin jo mainitut nidzilla ja deathwing listat varmaan on halvimmasta päästä. En osaa sitten sanoa mitä siitä tulis kun kaartille laittais kaiken maailman carapace cameleoline doctrinet, mut vois olla ettei kovin montaa nappia sais mahtuun 1500 pojoon.
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
Space marsuista saa toimivan ja hyvän 1,5k listan 230e.
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
Ja mitä mahtaa sisältää (siitäkin tiedosta voisi olla hyötyä)?Antti_94 kirjoitti:Space marsuista saa toimivan ja hyvän 1,5k listan 230e.
Eiköhän nuo DA BA ne halvimmat ole mitä tiedän, syy kalliimpia pisteissä kuin normimarsut, mutta rahassa samanhintaisia.
(DA codexia ei ole mutta päätelmiä tehty muiden viesteistä.)
venäläinen paita kirjoitti: VODKA: connecting people
No saahan sm ukkoja jo 130e käytettynä mut mun on ei käytettyjä.
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
Jos tekis Demon Huntteri-armeijan konvattuna Space Marineista. Eikös se olisi aika halpa?
92% ihmisistä vetää tilastoja hatusta
Oletan että viittaat grey knightseihin. Kyllä, se olisi halpa, ja loppupeleissä henkilölle jolla on edes vähän kokemusta ei ole edes vaikea tehtävä kääntää plasticcardin&pipen ja boltterin avulla greyknihtin storm boltteriksi.ampusiili kirjoitti:Jos tekis Demon Huntteri-armeijan konvattuna Space Marineista. Eikös se olisi aika halpa?
Pre-heresy olisi tietenkin yksi ratkaisu, mutta kun ne nihdit... :/
-
Jatimatikki
Itse aloitin tuolla DA Battleforcella, siitä sain jo 500pts listan tosin ostin vielä yhden mariiniboksin lisää saadakseni haluamani koostumuksen. Mutta olisin voinut käyttää myös command squad-figuja.
"The foolish man puts his trust in luck, wise man puts his trust in the Emperor."
BA on juu uuden tyylin mukainen mariinilista, mutta hintavampi se on kuin DA, mikäli haluaa käyttää niitä yksiköitä mitkä tekevät BA:sta BA:n. Nimittäin nuo hyppyreppumariinit ovat aika hintavaa porukkaa...rahassa...
...
-
DoomedDude
Necroneilla saa nopeasti ja halvasti jopa 3000pistettä.
Itselläni on kulunut alle 400€ kun täältä sotavasarasta on ostellut..
Itselläni on kulunut alle 400€ kun täältä sotavasarasta on ostellut..
Kyllä niitä saa ilman plasticardia & pipeäkin kasattua, itse olen konffannut Grey Knightien aseita konffannut Empiren Militioiden halberdinvarresta ja FB Örkkien choppista lähisaseita ja spruenpätkistä (teloin muuten sormeni) Storm Boltereita.Anaheim kirjoitti:Oletan että viittaat grey knightseihin. Kyllä, se olisi halpa, ja loppupeleissä henkilölle jolla on edes vähän kokemusta ei ole edes vaikea tehtävä kääntää plasticcardin&pipen ja boltterin avulla greyknihtin storm boltteriksi.ampusiili kirjoitti:Jos tekis Demon Huntteri-armeijan konvattuna Space Marineista. Eikös se olisi aika halpa?
Pre-heresy olisi tietenkin yksi ratkaisu, mutta kun ne nihdit... :/
On se kyllä helpompaa jos on valmiita Storm Boltereita (yksi sattui olemaan), mutta kyllä se onnistuu ilman plasticardia ja pipeäkin.
Kypäriä saa Black templareilta valmiina, tosin itse jouduin tyytymään GS konffattuihin. Kuvia saatte sitten kun saan koko squadin konffattua ja maalattua.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Entä paljon maksaisi suunnilleen ilman liimaa, maaleja, pohjamaalisprayta ja pensseleitä?Remington kirjoitti:Old school? Jep, jep.. Itse aloitin juurikin Deathwingistä keräilyn. Ei tarvinnut ostaa kuin 4x termisloota, 2x dredi, 2xpensseli, 2xliima ja pohjamaalispray sekä pari muuta maalipurnukkaa. Koska maalasin DW "alkuperäisen" mustiksi, säästyi siis maaleissakin.vompovompatti kirjoitti:Wanhan koulun deathwing on varmasti halvin armeija. Jättää uuden kirjan mahdollistamat kombinaatiot ulos ja tekee pelkän ensimmäisen kompanian. Jokainen trooppi on vähintään se yli 200pts.