Miten pitää maalaukseen motivaatio yllä?
Re: Miten pitää maalaukseen motivaatio yllä?
Musta vähän tuntuu et oon ainoa figuilija serkkuni kanssa täällä Ähtärissä. Mutta onpahan edes yksi maalauskaveri.
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa
Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
Ja kaikki ähtäriläiset maalarit istuskelevat voivottelemassa kotonaan tismalleen samaa...
Hahaa, Viitasaarelta Jyväskylään on vain 100 kilometriä, mutta matka se on sekin. Onneksi kusti polkee ja posti kulkee, mutta kyllä se paikallinen kauppa olisi paljon mukavampi. Se kun yleensä toimii myös maalareiden kokoontumis- ja pelipaikkana.nuija7 kirjoitti:täälläpäin suomea pelikamujen hankkiminen on yhtä vaikeaa, kuin figujen ostaminen (yhtään putiikkia ei tietääkseni ole 300km säteellä) aika surkea homma
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
- Lihmatassu
Niin. Mutta eikös GW vetänyt jotain kamppanjaa, että ehdota storea jonnekkin.... Tiedä, miten se toimii. Itseasiassa kunhan jaksaisi mennä kerran jonkun kanssa käymään pelaamassa kaupassa, niin kyllä varmaan löytyis kaveria. Mutku kaveria tarvitaan motivaationa sinne taistelemiseksi.... Soppa tämäkin.
No, niin kyllä on täältäkin n. 100 kilsaa seinäjoelle, missä on lähin figuliike. Suurin osa kamasta tulee siksi hommattua verkkokaupasta.
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni
-
The Delffipelaaja
Jep, mutta enpä usko että jonnekin Rovaniemelle kuitenkaan storea aukaisevat. Taisi koskea enemmän maita joissa ei ole paljonkaan figu- tai GW-storeja..Lihmatassu kirjoitti:Niin. Mutta eikös GW vetänyt jotain kamppanjaa, että ehdota storea jonnekkin.... Tiedä, miten se toimii. Itseasiassa kunhan jaksaisi mennä kerran jonkun kanssa käymään pelaamassa kaupassa, niin kyllä varmaan löytyis kaveria. Mutku kaveria tarvitaan motivaationa sinne taistelemiseksi.... Soppa tämäkin.
Kyllä se koski justiinsa semmoisia paikkoja kuin Rovaniemi.
En tiedä onko juuri tuon ehdota kauppaa -systeemin ansiosta, mutta elokuussa saatiin tänne Tornioonkin GW:n jälleenmyyjä.
(Sitäpaitti Roissa taitaa olla jo figuja myyvä kauppa.)
En tiedä onko juuri tuon ehdota kauppaa -systeemin ansiosta, mutta elokuussa saatiin tänne Tornioonkin GW:n jälleenmyyjä.
(Sitäpaitti Roissa taitaa olla jo figuja myyvä kauppa.)
Figujen poistomyynti! Paljon wanhaa tavaraa & harvinaisia klassikoita:
https://www.huuto.net/haku/sellernro/27655
https://www.huuto.net/haku/sellernro/27655
-
The Delffipelaaja
Jep, Fantsu (?) sieltä taitaa löytyä. Oisi pitänyt lukea se We want Store -juttu kunnolla, luulin että GW oli perustamassa kokonaan uusia omia kauppojaan.
Noh topiccia, itse olen laiska maalaaja, vieläkin laiskempi nyt kun on crediittiä WoW:ssa. Kuitenkin uudet bretit olivat juuri maalinpoistossa, alan varmaan maalailemaan parisen ritaria viikossa. Pari viikkoa ennen Hesan Fanaticcia saa kuitenkin tuskailla kiireen kanssa...
Noh topiccia, itse olen laiska maalaaja, vieläkin laiskempi nyt kun on crediittiä WoW:ssa. Kuitenkin uudet bretit olivat juuri maalinpoistossa, alan varmaan maalailemaan parisen ritaria viikossa. Pari viikkoa ennen Hesan Fanaticcia saa kuitenkin tuskailla kiireen kanssa...
Se on muutes aika jännä tuo GW:n ehdotus juttu.Siis sun pirää ehdottaa komea kappaa mitkä alkaisivat sun paikkakunnalla myymään dw:n kamoja.Jos yksikin menee läpi niin saat ilmaisen battleforcen tai battaljoonan.
Joskus pakotan itseni sillä pers- niskaotteella maalaamaan.Mutta keskiviikkosin ku pääsee koulusta aikasin ni tuun koneen äärelle maalaamaan.On kivaa pelata koneella ja maalata samalla 
Fellows, there's a troll among us.
muuten, onko teijän mielestä parempi liimata figut jälkeen maalauksen, vai ennen maalausta? kokeilin maalata yhen figun (saurus warriorin) ennen liimausta. tulos oli todella hyvä, kantsii kokeilla.
olen kokeillut maalata ennen liimausta, mutta mielestäni on helpompi maalata liimauksen jälkeen (riippuu kylä figusta).nuija7 kirjoitti:muuten, onko teijän mielestä parempi liimata figut jälkeen maalauksen, vai ennen maalausta? kokeilin maalata yhen figun (saurus warriorin) ennen liimausta. tulos oli todella hyvä, kantsii kokeilla.
(\__/)
(='.'=)
('.') ('.')
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination!
(='.'=)
('.') ('.')
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination!
tjaa, mihin figuin kokeilit? viimeksi ostin lidzardmen skinkki boxin ja niitten maalaamiseen meni varman kaks kuukautta tai enemmän! (jopa)
kokeilin yhteen glade guardiin.nuija7 kirjoitti:tjaa, mihin figuin kokeilit?
(\__/)
(='.'=)
('.') ('.')
(='.'=)
('.') ('.')
Itse tarvitsen aina kunnon inspiraation maalaamiseen. Tässä hiljattain olen ruvennut lisäämään enemmän konversiota peliin ja johan marinet valmistuvat kpl/viikonloppu. Perjantai-iltapäivä konvertoiden kiva pose ja kiva base, lauantaina pohjamaalataan ja maalataan figun pääväriä ja sunnuntaina painetaan menemään freehandit ja loput detailit. Näin olen jo saanut 2 marinea kahdessa viikossa valmiiksi, vaikka vauhti ei päätä huimaa mutta tuleepahan aika hyvin valmistakin jälkeä. Huonona esimerkkinä en ole jaksanut saada yhden marinen lascannonia valmiiksi, ja marine on lojunut jo hyvän aikaa paloina pöydällä.
Tosiaan itsekin maalaan figut osissa: base-jalat-keskikeho-pää, käsi-olkasuoja-ase (eri kädet erikseen), reppu. Marineille aika toimiva tyyli ja saa kaiken maalatuksi. Toivottavasti ymmärsit.
Tosiaan itsekin maalaan figut osissa: base-jalat-keskikeho-pää, käsi-olkasuoja-ase (eri kädet erikseen), reppu. Marineille aika toimiva tyyli ja saa kaiken maalatuksi. Toivottavasti ymmärsit.