No kun itse itkin että ei ole paljoa aktiviteettia tässä mediassa, ajattelin itse pistää uuden keskustelun aiheen pystyyn.
Eli siis asia koskee otsikon mukaan 40k ja tulevaa lisäystä, Apocia. Tiedän itse suurin piirtein ketkä kaikki kerholla pelaavat nelikymppistä, mutta johtuen jo toista vuotta kestävästä tamperelaistumisesta en ole päässyt pahemmin asiasta kenenkään kanssa jutustelemaan. Joten näin uuden keksinnön intarwepin välityksellä kysyn: Onko kerholla ihmisiä jotka ovat kiinnostuneet tästä uudesta, isohin taisteluihin keskittyvästä lisäyksestä? Vai onko se jotain mitä ei tarvita?
Itseä kiinnostaisi suuresti isot taistelut, jotka on nykysäännöillä havaittu suht hitaiksi, mutta Apocin myötä todennäköisesti nopeutuvat suht paljon, kiitos str D aseiden ja vortex-kranaatin.
Mutta kun on opiskelija niin ei viitsisi investoida jos kukaan muu ei ole kiinnostunut.
-Naik
Apocalypse ja 40k
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Apocalypse ja 40k
"eräs sukulaiseni luki trigonometriaa tuntokarvansa lerpalleen ja kun hän oli oppinut kaiken, tuli mörkö ja söi hänet suihinsa."
Re: Apocalypse ja 40k
Sorry jos olen vähän outsider kun en ole jäsen, mutta itse ainakin olen kiinnostunut isoista taisteluista. Apocalypse ei sinänsä iske, kun niitä figuja pitäisi olla niin paljon. Mieluummin tykkäisin 40k:sta megabattlejen muodossa, jossa on jokin järkeenkäyvän kokoinen kasa figuja ohjattavanaan ja taas enemmän pelaajia, jolloin tämä "sosiaalinen" puoli tulee enemmän esille. Ja jos jollakin on banea tai muuta isoa kentälle, niin houseruleillahan saa ihmeitä aikaan.Ja ne tulevan combat patrollin 6 ja ½ valmista figua pitävät kasaamaan/maalaamaan painostavan olemuksensa poissa pöydältä.
no eiköhän se apoc onnistu myös ryhmäpelinä useamman ollessa samalla puolella. mutta kyselen ihan siksi etten turhaan kasvata neikymppisen armeijaa kun voisin siirtää huomiota myös WFB:n puolelle. Ja megabattlet kestävät hiukan kauemmin jos ei pelata millään houseruleilla. Apoc pelit, ainakin niiden mukaan jotka ovat sitä pelanneet eivät kestä paljoa paria tuntia pitempään. mutta nuo ovat tosin kuulopuheita.
Mutta iso on aina parempaa, kunhan ei unohdu olennainen unohdu ja peli etenee.
Mutta iso on aina parempaa, kunhan ei unohdu olennainen unohdu ja peli etenee.
"eräs sukulaiseni luki trigonometriaa tuntokarvansa lerpalleen ja kun hän oli oppinut kaiken, tuli mörkö ja söi hänet suihinsa."
no harmi ettei oikein näytä olevan asia muiden syräntä lähellä. noh aina sitä voi paken kanssa ottaa isoja pelejä ja kokeilla kuinka hyvin se toimii.
kun kerta kukaan muu ei ole aktiivinen täällä niin jutellaan sitten yksikseen....
joo ehkei sittenkään.
joo ehkei sittenkään.
Olis kyl kerrassaan hianoa uuden apoc pelin järkkäys, ja ehkä sitä vois mainostaa vähän laajemmin, jos vaikka ilmaantuisi paikalle enemmänkin ihmisiä kuin ne samat naamat 40k puolelta.