Käy. ( Itse pelaan IG:llä.)RNA kirjoitti:sorry tuplapostaus mutta haluaisin ottaa myöhemmin 40k matsin ketä tahansa vastaan viestiä vaan jos kiinnostaa. voin ehkä ottaa vasta kolmannella kerralla koska armeija ei ole täysinäinen vielä ja en osaa 40k sääntöjä kunnolla joten jos voitte takoa niitäkin matsin ohella
-RNA
Ilmottautuminen peli-iltoihin.
Valvoja: Peliporukkavalvojat
-
Commissar Kosti
Re: Ilmottautuminen peli iltoihin eagleen.
Imperial Guard tulee ja rankaisee Keisarin vihollisia!
-
tuli tikku
minutkin saa sitten haastaa 40k tai FB (en vihjaa mitään.) peli seuraa etsin viellä ekaan kertaa varten.
2000-1500pts matsi käy mulle kummassakin pelissä (pelaan 40k örkit ja Fb helf, jos kukaan ei tiedä sitä)
2000-1500pts matsi käy mulle kummassakin pelissä (pelaan 40k örkit ja Fb helf, jos kukaan ei tiedä sitä)
No minä voin pelata sun high elffei vastaan mun empirellä. 2000 pistettä olisi ihan ok.
itselläni on pienoinen "ongelma" koska olen kipeä, mutta jos lämpöä ei ole niin paljoa niin tulen tiistaina pelailemaan. Niin ja sitä 40k peliä pitää katsoa tuonnempana riippuen saanko tyyppejä kokoon tarpeeksi
-RNA
EDIT: pääsen kyllä pelaamaan
-RNA
EDIT: pääsen kyllä pelaamaan
Autarchin keppi laukeaa.
ILMOITUS: äskeinen reissu Eaglessä toi ilmi uusia asioita, Peli-illat alkavat vasta ensi viikolla. Toivon että kaikki lukevat tämän etteivät mene turhaan Eagleen...
-RNA
-RNA
Autarchin keppi laukeaa.
-
Noppa Jumala
En sitten pääse tulemaan ensi viikkona eagleen pelaamaan koska lähden ahvenanmaalle luoakkaretkelle mutta vien kumminkin mighty empires säännöt eagleen valmiiksi että pääsette sitten lueskelemaan niitä sääntöjä...
okkeeh, no sitten etsisin peliseuraa 1v1 fabaa 2000pts tai sitten tai sitten 2v1 eli Eglardion ja tuli tikku vs minä niin että teillä molemmilla 1000pts armyt ((saatte ottaa yhteisen Lordin?)) ja minulla 2000pts army
-RNA
-RNA
Autarchin keppi laukeaa.
No olen tulossa eagleen ensi viikon tiistaina ja voin pelata sinua (RNA) vastaan yksin 2000 pistettä tai sitten tulitikun kanssa kahden 1000p kummallakin ja sinulla 2000p.
vaikka minä vastaan sinä ja tuli tikku niin hänkin pääsee pelaamaan
Autarchin keppi laukeaa.
Joo niin käy hyvin. Ollaan sovittu asiasta jo tulitikun kanssa. Mulla on sitten empire käytössä...
niin jos sopii käytän maraudereja warrioreinana koska warruja ei riitä...
Autarchin keppi laukeaa.
ei haittaa yhtään...
-
Noppa Jumala
Pelaan sitten Wood Elfeillä Mighty Empire campaigissa jos kaikkile sopii, ellei sitten Eglardion aikomus ole pelata wood elfeillä niin sitten pelaan Empirellä...
Mighty empiressä käytän gobboja... FOR THE HORDE!
-
tuli tikku
haa haa!! se taitaa tomia taas (mutta kuinka kauan)eli siitä ensi kerrasta, eiköstä me katota niitä mighty empire sääntöjä? jos oon oikeassa, tässä ois joku suunnitelma kaikki ottaisi jonkun pikku matsin tualloin (mutta ei oo pakko)ja sitten sillä 'ylimääräisellä' ajalla me katottais niitä sääntöjä?
-
Noppa Jumala
Joo käy mulle, eikö se ole tiistaina ja mihin aikaan ja haluaako RNA ottaa minua vastaan ottelun silloin. (vaikka 2000pts)
samaan aikaan kuin ennenkin eli vähän ennen viittä tulet paikalle ja matsi sopii kyllä
Autarchin keppi laukeaa.
Jos sä tulitikku et pelaa 40k matsii niin voisin pelata sua vastaan mun gobboilla. 2000 pistettä käy hyvin, tai alle. Jos kuitenki aijot pelata sen 40 k matsin niin mua ei haittaa yhtään, voin vaikka syventyä niihin mighty empires sääntöihin...
-
tuli tikku
Joo, voin ottaa sen FB matsin sinuu vastaa. 2000pts matsin goppoi vastaa. komissaarille tuli muuta menoa siksi päiväksi. (jos oon oikeassa.)
Joo taitaa tulla aikamoinen mättö! FOR THE HORDE