Ilmottautuminen peli-iltoihin.
Valvoja: Peliporukkavalvojat
-
Noppa Jumala
Re: Ilmottautuminen peli iltoihin eagleen.
RNA otetaan sitten 2000 pisteen peli ja pelaan Empirellä.
-
chaos is my life
- Viesti:
Meni tämä peli iltoihin tulo vähän myöhäseksi nimittäin oon vast alkaas ostaa warhammereja ni pystyykö sinne vaa tulla vaikka ei oiskaa paljo ukkoja? p.s.Minkä ikäsii kaikki siellä on suunnillee?
-
chaos is my life
- Viesti:
Meni vähän myöhäseksi tulla peli iltoihin nimittäin alan vast kerää warhammereja ni voiko sinne vaan tulla vaikkei olisi paljon warhammereja? p.s. Minkä ikäsii kaikki siel olevat on suunnillee?
siis peli-iltoihin saa tulla vaikka ei olisikaan täyttä armeijaa voidaan sitten neuvoa... Iät näkyvät topicista "Kotka/Hamina/Pyhtää seudun pelaajat" että sinne sitten ilmoittelemaan omia tietoja
P.S Eglardion sopiiko jos tuot ne Skavenit seuraavaan peli-iltaan tai voin tulla hakemaan ne esimerkiksi peli-illan päätteeksi?
respectly Chaos Lord RNA
P.S Eglardion sopiiko jos tuot ne Skavenit seuraavaan peli-iltaan tai voin tulla hakemaan ne esimerkiksi peli-illan päätteeksi?
respectly Chaos Lord RNA
Autarchin keppi laukeaa.
-
tuli tikku
terve tuloa vaan mukaan.
-
chaos is my life
- Viesti:
Haittaako se muuten pelissä jos on pistänyt nimittäin ukkoihin vääriä osia esim toisen ukon selkäreppu onkin vahingossa mennyt toiselle ukolle mille se ei kuulu ni haittaakose koska mulla on käynnyt nyt niin että kiinnitin vahingossa pari väärää osaa yhteen ukkoon johon ne ei.Kerään sitten Chaos Space Marinesseja.
=)
-
tuli tikku
ei haittaa ollenkaan!! et oo nähnyt mun chariotti jyrää!!! MUHAHAHAAaa!!!!......
chaostahan ne silti on..
chaostahan ne silti on..
-
chaos is my life
- Viesti:
tuli tikku minkä ikänen oot?
siis ei ole mitään väliä vaikka liimaisit CSM pään normaalille SM sehän on vain conffausta... tuli tikku on kai sen 14 tai 15 mutta henkiseltä iältään näyttää olevan "VÄHÄN" alhaisempi
-RNA
-RNA
Autarchin keppi laukeaa.
-
tuli tikku
joo, oon sen 14,5v vanha, olisi sen voinnut katsoakkin tuolta kotka/pyhtää seudun pelaajat osiostakin
en nyt sanoisi RNA:na yhtään mitään henkisestä iästä, taidat itsekkin olla parikymment vuotta jälessä (wtf!) jaa-ah mistäsä tuli tommonen kysymys päähän?
en nyt sanoisi RNA:na yhtään mitään henkisestä iästä, taidat itsekkin olla parikymment vuotta jälessä (wtf!) jaa-ah mistäsä tuli tommonen kysymys päähän?
varmaankin tuosta kommentista, mutta pidetään tämä topic asiassaan...tuli tikku kirjoitti:ei haittaa ollenkaan!! et oo nähnyt mun chariotti jyrää!!! MUHAHAHAAaa!!!!......
chaostahan ne silti on..
Autarchin keppi laukeaa.
-
blackmetalsiili
Terve taas kaikille... Olisin tulos syyslomaks (n.ma-pe) Kotkaan, niin voisiko saada pientä selvitystä täst eaglen peli-illasta. Jotain selvitystä ajan, paikan ja pelien mittakaavan suhteen olis hyvä saada. Nää asiat varmaan löytyisi tuolta jostain, mutta olen laiska lukemaan pitkiä viestiketjuja... Olis kiva jos siel pystyis jotakuta vastaan sitten pikku-ukkoja siirtelemään, miten vaan porukalle sopii.. Off-topicina voisin kyllä pelata fabaa jonain muunakin iltana, jos halukkaalta vastustajalta löytyisi tilat ja mun olis mahdollista löytää sinne...
FaBaa pelataan tiistaina 17 - 20 että vähän ennen viittä tulet paikanpäälle, mutta kamppanjan takia meillä on luultavasti molemmat pöydät käytössä...
Autarchin keppi laukeaa.
-
blackmetalsiili
No mutta katsomoa varmaan ei ole bännitty..? Kiinnostais vaan tulla näkemään, miten siel päin toi toiminta menee..
Joo ei katsomoa ole bännätty. Tervetuloa vaan.
-
Commissar Kosti
chaos is my life kirjoitti:Haittaako se muuten pelissä jos on pistänyt nimittäin ukkoihin vääriä osia esim toisen ukon selkäreppu onkin vahingossa mennyt toiselle ukolle mille se ei kuulu ni haittaakose koska mulla on käynnyt nyt niin että kiinnitin vahingossa pari väärää osaa yhteen ukkoon johon ne ei.Kerään sitten Chaos Space Marinesseja.=)
Jos keräät kaamos-marineita, niin Warhammer 40 000:sta pelataan Eagle Cardsissa torstaisin klo. 17:00 lähtien. Sinne siis!
Imperial Guard tulee ja rankaisee Keisarin vihollisia!
Warhammer fantasy pelit siirtyvät torstaisin pelattaviksi myös tästä lähtien. Peli-iltoja ei siis enää ole tiistaisin. Aika on sama kuin ennenkin eli 17.00-20.00.
-
tuli tikku
No voihan juma! hitto kun on keilaus aina samaan aikaan! taitaa vähentyä nyt eaglessa käynti...
-
blackmetalsiili
Siel olis kuulemma mahollista pelata siel peli-illassa, niin jos ku siellä haluaa pelata liskoja vastaan, niin mä voin pelata. Ilmotelkaa kiinnostuksesta mulle kännykkään 0404133511, kun en täältä sotusta näitä ilmotuksia täs välillä pysty kattomaan..