Uusi Chaos Space Marines codex
- The Captain
- Valvoja
Re: Uusi Chaos Space Marines codex
Apocalypsen Datasheetit ovat käytössä vain Apocalypse-peleissä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Huh no hyvä kun ei muutu vielläThe Captain kirjoitti:Apocalypsen Datasheetit ovat käytössä vain Apocalypse-peleissä.
Ne petturi marsut menivät kaaoksen puolelle.
Necronit ovat tulossa sotaan.
No siis ei muutu vaan poistuu kunnes tulee seuraava kodeksi! Siis sitä ei saa käyttää, paitsi tietysti kaveripeleissä.Mugler kirjoitti:Huh no hyvä kun ei muutu vielläThe Captain kirjoitti:Apocalypsen Datasheetit ovat käytössä vain Apocalypse-peleissä.
Niin juu... No onnke siihen on pitkä aika kun uusi codexs tulee.togottaja kirjoitti:No siis ei muutu vaan poistuu kunnes tulee seuraava kodeksi! Siis sitä ei saa käyttää, paitsi tietysti kaveripeleissä.Mugler kirjoitti:Huh no hyvä kun ei muutu vielläThe Captain kirjoitti:Apocalypsen Datasheetit ovat käytössä vain Apocalypse-peleissä.
Ne petturi marsut menivät kaaoksen puolelle.
- The Captain
- Valvoja
Ensi vuodesta on huhuttu. Tähänastiset huhut ovat kuitenkin vahvistaneet lähinnä sen, että siihen codexiin tulee demoneita. Kultisteista on lähinnä puhuttu siinä sivussa ohimennen, joten en ihmettelisi, vaikka unohtuisivat codexista. Se olisi harmi sinänsä, koska fluffillisesti kaaosarmeijan pitäisi koostua suurimmaksi osaksi juuri kultisteista.Mugler kirjoitti:Niin juu... No onnke siihen on pitkä aika kun uusi codexs tulee.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
Samaten kuin 99% Imperiumin armeijoista pitäisi olla IG:tä, eikä suinkaan Mariineita ja Inkvisiition poppootaThe Captain kirjoitti:koska fluffillisesti kaaosarmeijan pitäisi koostua suurimmaksi osaksi juuri kultisteista.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
..itseasiassa loppupeleissä inkvisition poppoota on enemmän ja vähemmän, inkvisiittoreja kun on suht runsaasti, ja... noh. Käytännössä lähes rajoittamaton määräysvalta, lähes jokainen armeijakunta on enemmän tai vähemmän inkvisition remmissä.Tom_Gore kirjoitti:Samaten kuin 99% Imperiumin armeijoista pitäisi olla IG:tä, eikä suinkaan Mariineita ja Inkvisiition poppootaThe Captain kirjoitti:koska fluffillisesti kaaosarmeijan pitäisi koostua suurimmaksi osaksi juuri kultisteista.
minkäs lainen on se demoni kodeksi tulee olemaan? 
Tuolla siitä keskustellaan parasta aikaa. Vaikka kuulema siitä ei ole viellä paljoakaan tietoa. 
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =8&t=71074
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =8&t=71074
-
nakki ukko
Selvä... Tämä uusi chaos vaikuttaa aika imballe. Miksi aina kaikista uusista armeijoista tehdään nykyään niin epätasoitettuja?
Every Nakki ukko has a story.
Öööö... ei. Näitähän juurikin nerffattiin. Ellet sitten tarkoittanut sitä, että nyt vaihtoehdot turnaustehokkaan listan tekemiseen ovat vähissä, ja siten ei tarvitse hirveästi miettiä, mikä on se tehokkain.
Vanha kirja on _huomattavasti_ parempi, tehokkaampi ja monipuolisempi.nakki ukko kirjoitti:Selvä... Tämä uusi chaos vaikuttaa aika imballe. Miksi aina kaikista uusista armeijoista tehdään nykyään niin epätasoitettuja?
Tyranidit on ehkä ainoa näistä neljännen edikan aikaisista kirjoista josta saa irti ihan aidosti turhan paljon tehoja.
Uusi kaaoskirja joustaa kuin teräsharkko. Uskomatonta kuraa sanon minä.. Toivottavasti demonikirja tuo jotain mielekkyyttä takaisin kaaosarmeijan tekoon..
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Pyh. Kyllä tuo uusi kaaoskirja on aivan hyvä. Porukat vaan tahtoo jotain saakelin juustoa.
Eikö kukaan pelaa enää puhtaalla tyylilistalla? Nykyistestäkin kirjasta saa nyhdettyä tehoa vaikka kuinka, kunhan osaa edes hieman "taktikoida" ja omaa myös mielikuvitusta. (Mielikuvituksen avulla pystyy helposti miettimään tarkan pelitilanteen. Näin huomaat mitä hyviä ja huonoja puolia armeijassasi on.)
Eikö kukaan pelaa enää puhtaalla tyylilistalla? Nykyistestäkin kirjasta saa nyhdettyä tehoa vaikka kuinka, kunhan osaa edes hieman "taktikoida" ja omaa myös mielikuvitusta. (Mielikuvituksen avulla pystyy helposti miettimään tarkan pelitilanteen. Näin huomaat mitä hyviä ja huonoja puolia armeijassasi on.)
Death to the false Emperor!
Eipä sillä ole kyllä "juuston" kanssa mitään tekemistä. Kyllä tuosta saa ihan toimivia listoja aikaiseksi..helke kirjoitti:Pyh. Kyllä tuo uusi kaaoskirja on aivan hyvä. Porukat vaan tahtoo jotain saakelin juustoa.
Eikö kukaan pelaa enää puhtaalla tyylilistalla? Nykyistestäkin kirjasta saa nyhdettyä tehoa vaikka kuinka, kunhan osaa edes hieman "taktikoida" ja omaa myös mielikuvitusta.
Mutta kun tuota opusta pääsin tutkimaan, tuli kovin Necronkirja-fiilis siitä.
Tyylilistojahan sillä _vanhalla_ kirjalla sai aikaan paljon paremmin, kun oli saatavilla kaikenlaista mielenkiintoista.
Ongelmana tässä on aivan naurettavuuksiin viety yksinkertaistaminen.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
En tarkoittanut, että tällä nyt kauheaa juustoa aikaiseksi saisikaan, vaan tarkoitin porukoitten vain sitä juustoa halajavan.Deetwo kirjoitti:Eipä sillä ole kyllä "juuston" kanssa mitään tekemistä. Kyllä tuosta saa ihan toimivia listoja aikaiseksi..
Mutta kun tuota opusta pääsin tutkimaan, tuli kovin Necronkirja-fiilis siitä.
Tyylilistojahan sillä _vanhalla_ kirjalla sai aikaan paljon paremmin, kun oli saatavilla kaikenlaista mielenkiintoista.
Ongelmana tässä on aivan naurettavuuksiin viety yksinkertaistaminen.
Yksinkertainenhan tämä codexi on, mutta toimiva. Tyylilistoja tällä saa myös oikein yllinkyllin ja monenlaista. Itse olen jo suunnitellutkin monenlaisia toteutuksia aina spawnikasasta, havoc ja tonnipoika mereen. (Havocit ja tonnipojat siis yhdessä. Ei erikseen eri armeijalistoissa.
Death to the false Emperor!
Huonoin juttu mielestäni on että pitää ottaa 10 perus jamppaa että saa yhden raskaan aseen ryhmään =S Ja tuo että on vain yhden tyyppistä Greater Deamonia... Hyvä oli kyllä että huonontivat Chaosta (ei vastustajat oikein Iron Warrior armeijastani tykänneet). Lähinnä vain Marineihin verrattuna taitaa jäädä jalkoihin. Mutta pelipöydällä sen sitten näkee kunhan sinne pääsee uuden codexin kanssa. Vähemmän monipuolinen tämä kyllä on kuin ennen, onneksi on vielä örkit kaapissa...
Modified: Ja luinko oikein että Khorne Lordille saa 3+1+1+2D6 attackia? Eli 7-17 väliltä tulee attackia, ei anna savea. Tosin woundeja ottaa todnäk 1/3 joka kerta kuin lyö.
Modified: Ja luinko oikein että Khorne Lordille saa 3+1+1+2D6 attackia? Eli 7-17 väliltä tulee attackia, ei anna savea. Tosin woundeja ottaa todnäk 1/3 joka kerta kuin lyö.
It's not whether you win or lose, it's how you play the game, right?
-
Zymeth Salkir Dkhan
Luit oikein.
Itselleni uusi kaaos nimenomaan lisäsi optioita. Thousand Sons monipuolistui ja toimii paremmin. Eniten kärsi ehkä Emperor´s Children, kun ääniaseet vietiin trooppeja lukuunottamatta. Teemallisia armeijoita saa edelleen uudella kodeksilla tehtyä ja eri teemat eivät tehoiltaan ole enää niin ääripäistä tehokkuusakselilla kuin ennen. Jos tästä on hintana valintojen kapeneminen, niin omasta mielestäni se on pieni hinta.
Itselleni uusi kaaos nimenomaan lisäsi optioita. Thousand Sons monipuolistui ja toimii paremmin. Eniten kärsi ehkä Emperor´s Children, kun ääniaseet vietiin trooppeja lukuunottamatta. Teemallisia armeijoita saa edelleen uudella kodeksilla tehtyä ja eri teemat eivät tehoiltaan ole enää niin ääripäistä tehokkuusakselilla kuin ennen. Jos tästä on hintana valintojen kapeneminen, niin omasta mielestäni se on pieni hinta.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
- Hand of Than
Joku Suomalainen näyttäisi kirjoittaneen tosi hyvän ellei täydellisen oloisen arvostelun codexista warseeriin:
http://warseer.com/forums/40k-general-d ... codex.html
Lukekaa ihmeessä läpi, itsellä ainakin tuli fiilis että kaveri on käynyt mun päässä imemässä fiiliksiä kun olen niin samaa mieltä. Jos kirjoittaja luet tätä, niin taputus olalle tuli tästä!
http://warseer.com/forums/40k-general-d ... codex.html
Lukekaa ihmeessä läpi, itsellä ainakin tuli fiilis että kaveri on käynyt mun päässä imemässä fiiliksiä kun olen niin samaa mieltä. Jos kirjoittaja luet tätä, niin taputus olalle tuli tästä!
Haussa Star Wars CCG:n tai LotR TCG:n pelaajia JKL alue(ikä 18+).
Kortteja voin vaihtaa paikkaan ja ikään katsomatta. Laita YV jos osui ja upposi.
Kortteja voin vaihtaa paikkaan ja ikään katsomatta. Laita YV jos osui ja upposi.
Kyllä, Khornen setä saa hurjat 17A mutta otapas juggernautti kaupan päälle tulee 18A! Tseentsikään ei huonompi jos ammunnan ottaa huomioon, sillä Tseentsin setä saa sen 11A discillä chargessa ja jopa 6 AP3 laakia ennen kuin hönkii päälle! Eli lujaa tulee sekin!camoflame kirjoitti:Modified: Ja luinko oikein että Khorne Lordille saa 3+1+1+2D6 attackia? Eli 7-17 väliltä tulee attackia, ei anna savea. Tosin woundeja ottaa todnäk 1/3 joka kerta kuin lyö.
"You're right. The Devil has come. Look
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
En oikein ymmärrä miksi Tzeentchin lordi haluisi tuon demoniaseensa.... juu d6 shottia on kiva mutta epävarma. Doomboltti ajaa kutakuinkin saman viran 3:lla kudilla murto-osahintaan.
Deathsceamer on kiva paperilla mutta ei iske ainakaan minuun kun hahmo saa melkein saman tulituksen aikaan ihan psyykkisesti.
Deathsceamer on kiva paperilla mutta ei iske ainakaan minuun kun hahmo saa melkein saman tulituksen aikaan ihan psyykkisesti.
http://www.oyk.fi/rata-adressi/
Tukekaahan toverin kotimatkailua.... pliis
Tukekaahan toverin kotimatkailua.... pliis