onko JOKU teistä kuusankoskelta? haluaisin tietää kun mun kamut ei pelaa lotrii niin tarvisin jonkun joka pelaa lotrii
+++ankara edit: siirretty oikealle alueelle ja muokattu otsikko aiheeseen sopivaksi+++
LOTR pelaajia Kuusankoskelta
LOTR pelaajia Kuusankoskelta
Mun entinen allekirjoitus oli niin retarded niin oli pakko vaihtaa tähän. 
Re: onko siellä ketään?
Voisit laittaa tämän tuonne, mikä nyt olikaan, peliseura paikkaan tuolla ylhäällä. Yleensäkkin lähimmästä fantsuliikkeestä löytää peliseuraa. Sinne vaan, silloin kun siellä pelataan lotria.The knight of bretonnia kirjoitti:onko JOKU teistä kuusankoskelta? haluaisin tietää kun mun kamut ei pelaa lotrii niin tarvisin jonkun joka pelaa lotrii
PS en ole kuusankoskelta.
Opinions are like assholes: everyone has one and they usually stink.
Ainakin naapurissa Kouvolassa on mahdollisuus tutustua uusiin figupelaajiin Muoviepox-liikkeen peli-illassa keskiviikkoisin 17.00-19.00. On siellä ennenkin pöyrinyt Kuusankoskelta väkeä.
LOTR:n kanssa on kyllä ollut melko hiljaista viimeaikoina, mutta tiedän vuoren varmasti, että Kouvolasta löytyy ainakin yksi aktiivinen LOTR-pelaaja, joka olisi erittäin kiinnostunut peliseurasta.
Kun laitat YV:tä Pikku-Make nimisellä käyttäjälle, niin pääset alkuun.
Itsekin saatan kesäni viettää Kouvolassa, joten mahdollista on, että LOTR on jonkin verran aktiivisemmassa roolisssa Muoviepoxissa kesän aikana...
LOTR:n kanssa on kyllä ollut melko hiljaista viimeaikoina, mutta tiedän vuoren varmasti, että Kouvolasta löytyy ainakin yksi aktiivinen LOTR-pelaaja, joka olisi erittäin kiinnostunut peliseurasta.
Kun laitat YV:tä Pikku-Make nimisellä käyttäjälle, niin pääset alkuun.
Itsekin saatan kesäni viettää Kouvolassa, joten mahdollista on, että LOTR on jonkin verran aktiivisemmassa roolisssa Muoviepoxissa kesän aikana...
Phil Kelly says "No!"
- The Captain
- Valvoja
Kuusaalta lähimpään Fantsuun on noin 140 kilometrin matka, niin että ehkä se ei ole paras ratkaisu. Kannattaa oikeasti tarkistaa joitakin faktoja ennen kuin neuvoo.gandulffi kirjoitti:Minä asun Helsingissä, joten en voi auttaa tuossa, mutta mene vaikka lähimpään Fantsuun niin löydät varmaan jonkun pelikaverin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Re: LOTR pelaajia Kuusankoskelta
Juuu olen kuusankoskelta ja kerään lotria
hyviksii. elffei welffei gondoo ja rohanii
jos kiinnostaa pyydä joskus pelaamaan.
Voit lähettää sähköpostia: [email protected]
tohon ossaan.
hyviksii. elffei welffei gondoo ja rohanii
jos kiinnostaa pyydä joskus pelaamaan.
Voit lähettää sähköpostia: [email protected]
tohon ossaan.