Uusi Chaos Space Marines codex
Re: Uusi Chaos Space Marines codex
Kaippa siinä houkuttelee se AP3.... onhan se hieno idea sinänsä
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Molemmissa on ap3 s4.Heretic kirjoitti:Kaippa siinä houkuttelee se AP3.... onhan se hieno idea sinänsä
Demoniaseessa kantamaa vähän enemmän, ei psyykkitestiä, vaikka toisaalta joka kuudes osuu kuitenkin omaan naamaan.
Eikä doomboltista ole hyötyä lähiksessä, plus lordilla parempi ws sekä fearless.. Hintaerokaan ei ole kovin päätähuimaava loppujenlopuksi, lordin merkki kun on puoleen hintaan ja nappi muutenkin vähän halvempi.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Khornen demoniaseesta ilkeän tekee se ykkösen pelko, jos toinen on edes ykkönen niin laardi ei lyö kertaakaan ja heittelee 5+ invuaan itku kurkussa, meinas itsellä käydä köpölösti kun lordi viimeisellä woundilla ja sieltä pärähtää ykkönen, meinasin jo kirota että miksen ottanut vaihdon merkkiä mutta onnekseni passasin saven.Remington kirjoitti:Kyllä, Khornen setä saa hurjat 17A mutta otapas juggernautti kaupan päälle tulee 18A! Tseentsikään ei huonompi jos ammunnan ottaa huomioon, sillä Tseentsin setä saa sen 11A discillä chargessa ja jopa 6 AP3 laakia ennen kuin hönkii päälle! Eli lujaa tulee sekin!camoflame kirjoitti:Modified: Ja luinko oikein että Khorne Lordille saa 3+1+1+2D6 attackia? Eli 7-17 väliltä tulee attackia, ei anna savea. Tosin woundeja ottaa todnäk 1/3 joka kerta kuin lyö.
Eli khornen lordi lyö sen 9 min demon weaponilla eikä 7 koska silloin on ykkösiä nopista tullut ja herra ei tee mitään~~.
On se demon weapon silti yleisesti ottaen mukava vekotin, keskimäärin 7 iskua löi oma undecided lordi viime pelissä per kierros.
Diermes kirjoitti:En oikein ymmärrä miksi Tzeentchin lordi haluisi tuon demoniaseensa.... juu d6 shottia on kiva mutta epävarma. Doomboltti ajaa kutakuinkin saman viran 3:lla kudilla murto-osahintaan.
Lordi? Oiskohan koska lordi ei saa doombolttia?
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Eiköse khornen lordi voi ottaa mykaan myös toista asetta? Sääntöjen mukaanhan erikoisen lähitaisteluasetta voi olla käyttämättänä muuna kuin additional closecombat weaponina. Eli vaikka normi powerweapon toiseen kouraan?Kihti kirjoitti: Khornen demoniaseesta ilkeän tekee se ykkösen pelko, jos toinen on edes ykkönen niin laardi ei lyö kertaakaan ja heittelee 5+ invuaan itku kurkussa, meinas itsellä käydä köpölösti kun lordi viimeisellä woundilla ja sieltä pärähtää ykkönen, meinasin jo kirota että miksen ottanut vaihdon merkkiä mutta onnekseni passasin saven.
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Ei toimi.Morhgoz kirjoitti:Eiköse khornen lordi voi ottaa mykaan myös toista asetta? Sääntöjen mukaanhan erikoisen lähitaisteluasetta voi olla käyttämättänä muuna kuin additional closecombat weaponina. Eli vaikka normi powerweapon toiseen kouraan?
Ensinnäkin demonweapon on kahden käden ase. Toiseksi kaikki cc aseet ovat saman optionin alla, jotka kaikki tulevat tavan ccwn tilalle.
Joten ainoa vaihtoehto on lyödä pistoolilla ilman lisähyökkäyksiä sen sijaan.
No niin löytysin sellasen special rules jossa ei kerrota mitä se tekee. Sen nimi on Fleet ja se on sivulla 41.
Ja sitten toinen juttu on noin demoic steeds hommat. Pitääkö ne rakentaa sille kuka ne saa vai kelpaako et sanoo sen enne peliä?
Ja sitten toinen juttu on noin demoic steeds hommat. Pitääkö ne rakentaa sille kuka ne saa vai kelpaako et sanoo sen enne peliä?
Ne petturi marsut menivät kaaoksen puolelle.
Necronit ovat tulossa sotaan.
Fleet lukee sääntökirjassa(jos ymmärsin mitä kysyit?). Ja siis tietenkin pitää rakentaa sille joka sen saa(jos tätäkään tajusin??).Mugler kirjoitti:No niin löytysin sellasen special rules jossa ei kerrota mitä se tekee. Sen nimi on Fleet ja se on sivulla 41.
Steed on ratsu, joten kyllä se pitää olla modelilla... Samaan tapaan kuin esimerkiksi mopo tai jump pack.Mugler kirjoitti:No niin löytysin sellasen special rules jossa ei kerrota mitä se tekee. Sen nimi on Fleet ja se on sivulla 41.
Fleet löytyy sääntökirjasta nimellä "Fleet of foot" tms.
-
Zymeth Salkir Dkhan
Itseäni ei haittaisi, esim. jos nurglen steedin tekee konfaamalla mariinille etanan alaruumiin ja laittamalla sopivan kokoisen basen. Kunhan kertoo mitä sääntöjä käyttää.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
Itsellenikin kelpaisi kyllä tuollainen, mutta siitä tulisi kyllä sanomista jos kyseessä olisi pelkkä jalkamies jolla pelin alussa ilmoitettaisiin olevan steed/mopo/jump pack.Kael Thalan kirjoitti:Itseäni ei haittaisi, esim. jos nurglen steedin tekee konfaamalla mariinille etanan alaruumiin ja laittamalla sopivan kokoisen basen. Kunhan kertoo mitä sääntöjä käyttää.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
Eikös noista warhammerissa ole sellainen ratsu joka kelpaisi siihen ? http://store.us.games-workshop.com/stor ... GameNav=13
Ne petturi marsut menivät kaaoksen puolelle.
Tietenkin! Taiteilijalla pitää saada olla oma näkemys, oma nääkeemyys.
Kunhan sillä on jonkinlainen juttu mikä antaa sille nopeutta ja sillä on tarpeeksi suuri alusta, niin mikä vain kelpaa. Nää on kyllä yleensä itsestään selvyyksiä, mutta mainittakoon, että jos sulla on jalkamies ja pelin alettua sanot, että sillä on spiidi ja selität sitä jollain "ultimate kaaosvoimilla" tai "pommpukengillä" yms. niin ei ole kivaa vastustajan kannalta. (
)