Empiren viiden Knight yksikkö oli päässyt kiertämään sivustaani ja niinpä käänsin 12 RapeGuardiani niiden suuntaan. Ne ampuivat pitkältä matkalta viittä 1+ AS omaavaa nihtiä ja mikäs olikaan lopputulos? 4+ osumisista 10 osumaa 12:sta
Armottomat munkit
Re: Armottomat munkit
Näin pääsi käymään tuossa eräänä päivänä pelatessani WElffeilläni Empireä vastaan:
Empiren viiden Knight yksikkö oli päässyt kiertämään sivustaani ja niinpä käänsin 12 RapeGuardiani niiden suuntaan. Ne ampuivat pitkältä matkalta viittä 1+ AS omaavaa nihtiä ja mikäs olikaan lopputulos? 4+ osumisista 10 osumaa 12:sta
ei paha, 4+ wuundaamisista 8 woundia 10:stä
ei paha sekään. Vastustajan vuoro heittää seivejä, 6, 1, 3, 4, 1... 1, 1, 1 ja nihdit kaatuvat maahaan kuolleina. Ei ollut noppajumalat hyljänneet, kun tämä tapahtuma osasyyllisenä aiheutti turnausvoiton 
-Sami
Et silleen... Jos en ole oikeassa olen väärässä.
Et silleen... Jos en ole oikeassa olen väärässä.
- tp-master
- Paikkakunta: Porin markku... et kuitenkaan tuntisi, vaikka kertoisin...
Welffeillä oli empiren knightit vastassa AS 1+:lla. Vastaan tuli dryadeilla välimatkan päähän. Tappiohan siitä dryadeille olisi tullut ilman kaverin mortaria. Tähtäys meni kiitettävästi welffien puoliskolle, mutta noppia kaveri sai heitettyä niin, että template osui suoraan knighteihin. Siinä rytäkässä n. 3 kuoli ja panikonti laidan yli...
Flying is simple. You just throw yourself at the ground and miss.
Kävipä kerran kaveria vastaan pelatessa (Lizard men), että mun 10 hengen Swordmasters unitti jossa oli Commander Swordmaster honourilla sai osakseen 3 Kroksigoren chargen. Niillä oli kolme attackii per nuppi ja tulee kaks hittii, joista toinen kaatuu to wound heittoon. Yks kaatu! Takaisin iskiessä tapoin 1 liskomörön ja toiselta puolet elämistä. Voitin combatin, mut kylmä veri piti liskot combatissa. Ens rundilla tapoin loput... Molemmat aatteli et ne Liskot tappaa vähintään 5... (commanderin ainakin)
Toinen juttu on se että oon tullu siihen tulokseen että en kyllä koskaan enää käytä Repeater Bolt Throwerilla isoa nuolta! Siis yhen ainoan kerran oon sillä jotain tappanu (Salamander)... Aina jos ammun sillä niin menee huti (nopassa 1 tai 2) tai sitte kun satun osumaan isoon Night gobbo unittiin, mistä aattelin saada liudan ukkoja pois, niin eturivissä oleva gobbo kestää sen ison nuolen!!! (Arvasit oikein, nopassa 1)
Toinen juttu on se että oon tullu siihen tulokseen että en kyllä koskaan enää käytä Repeater Bolt Throwerilla isoa nuolta! Siis yhen ainoan kerran oon sillä jotain tappanu (Salamander)... Aina jos ammun sillä niin menee huti (nopassa 1 tai 2) tai sitte kun satun osumaan isoon Night gobbo unittiin, mistä aattelin saada liudan ukkoja pois, niin eturivissä oleva gobbo kestää sen ison nuolen!!! (Arvasit oikein, nopassa 1)
"Katso sääntiksestä, lol. Oot muuten myös ruma."
Hmm kaverin "armoton munkki" tais olla eilen kun tappo hevosella mun commanderin.... -_- 
Tuli tänään PKP:n Blood Bowl liigassa vähän munkitettua halflingeillä Necromancereita vastaan, vaikka se ei edes johtanut voittoon. Flingit teki sankaritekoja dodgeilessaan 10 peräkkäistä 3+ heittoa, harmillisesti heitto/blokki joka tehtiin sen jälkeen ei koskaan onnistunut.
Pelin huipennus oli kun heitin puumiehellä flingin palloa pitelevän ghoulin viereen. Kyseessä oli siis minun päädyssä maalia havitteleva epäkuolut ekan puoliajan 8. vuoron alottavalla. Flingi landaa taidokkaasti ja blitzaa ghoulin vaikka onki strenghtin kannalta altavastaaja. Tarvittiin siis kahdesta nopasta kummastakin Pow tai blockkikaato (rinnastettavissa että kahdella nopalla pitäisi saada yhteensä 10.). No, blockikaato sieltä tuli ja pallo irtosi ghoulin käsistä, flingi pääsi urhollisen teon ansiosta länkisääristen komppaniaan (kuoli
).
Pienestä päänsärystä huolimatta ghouli huomaa pallon takana ja reippaana poikana nostaa sen AGI4 ansiosta. Maalilinja häämöttää edessä, yhden pienen pienen sprutin päässä. Tässä tarvitaan Goin For Ittia, eli 2+heitolla ghouli tekee maalin. Ja koska Jumala loi todennäköisyyslain tähän tilanteeseen, ghouli teki sen mitä 5/6 varmuudella tapahtuu, eli kompastui ja menetti pallon!
Pelin huipennus oli kun heitin puumiehellä flingin palloa pitelevän ghoulin viereen. Kyseessä oli siis minun päädyssä maalia havitteleva epäkuolut ekan puoliajan 8. vuoron alottavalla. Flingi landaa taidokkaasti ja blitzaa ghoulin vaikka onki strenghtin kannalta altavastaaja. Tarvittiin siis kahdesta nopasta kummastakin Pow tai blockkikaato (rinnastettavissa että kahdella nopalla pitäisi saada yhteensä 10.). No, blockikaato sieltä tuli ja pallo irtosi ghoulin käsistä, flingi pääsi urhollisen teon ansiosta länkisääristen komppaniaan (kuoli
Pienestä päänsärystä huolimatta ghouli huomaa pallon takana ja reippaana poikana nostaa sen AGI4 ansiosta. Maalilinja häämöttää edessä, yhden pienen pienen sprutin päässä. Tässä tarvitaan Goin For Ittia, eli 2+heitolla ghouli tekee maalin. Ja koska Jumala loi todennäköisyyslain tähän tilanteeseen, ghouli teki sen mitä 5/6 varmuudella tapahtuu, eli kompastui ja menetti pallon!
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
Tulipa Outokummun turneessa vikassa pelissä vähän munkitettua. Tai oikestaan munkki oli samaa tasoa kuin minulla yleensä. Kuitenki Tampereen oma SuurAragornilla oli onni hukassa kuin Klonkku suolla. Armeijat siis oli minun Empire vastaan hänen Liskot. Empire oli jalkaväki linjaa tykeillä maustettuna iskukykyisillä yksiköillä. Listani. Liskoilla oli kahdet 4. kokoiset Kroxi ryhmät, ratsuväkeä toteemin kanssa, kahdet skinkki laumat, 2 Stegadonii, yksi swarmi coren täytössä ja Oldbloodi pöksyillä + scar-vetaran kenraali.
Asetan armeijan linkin takana olevan mallin mukaan, eli kukkulan ympärille. Stankki menee vasemmalle sivustelle jossa on myös kaksi stegaa, flagut ja alttari oikealle. Tykeillä sain pari vuoroa ampua rauhassa yhtä stegaa, heitän kuten aina ja 3. kuulaa osuu stegojen skinkki wardeihin, kiitos 5+ heittoni. Blasteri ampuu 2. vuorolla kivasti 4 coldonia, harmillisesti lippu jää sinne yhä. Myös toinen stega kaatuu vihdoinki kahteen tykkiin. Old bloodi chargaa blasteriin, fleeaan vaikka oldis ei pääsykkään ihan kiinni sinne. Stankki chargaa vikaan stegaan ja saa vain 7 impactia, kuitenki haukasti 5. pyörähtää 4+. Sitten tapahtuu se mitä odotin ja pelkäsin. Kroxit hyökkää blokkeihin kiinni ja skinkit menee sitomaan detut. Toiseen blokkiin menee vielä Oldiskin, eikä siellä ole edes bösbiä auttamassa.
Päästään heittämään iskuja kroxeille. bösbin ryhmää vastaan kaksi kroxia tappaa vain 2 swordia ja toiset 2 kroxia tekee vain yhden woundin bösbiin. 1-2 haavaa takaisin, kroxit kuitenki holdaa. Toisessa blokissa Oldis tekee vain yhden woundin champpaan, myös 3 kroxia tekee vain yhden haavan. Nekin holdaa, mutta kroxien flänkissä on flagut ja niiden takamuksen näkee alttari. Myös yksinäine coldone rider saa turpaan tykkien creweiltä ja ne capturoi lipun, scenussa lipuista sai 2x pisteet vielä. Chargaan alttarilla ja flaguilla kroxeihin, saan kuitenki vain taptettua yhden niistä. Kaksi kroxia saa yhden hitin alttariin, siitäkin pyörähtää 1. Oldis rupee tappaa nyt hädän edestä, se ei kuitenkaa auta. Kärry saa kroxit kiinni, oldis kuitenki jäi mittelemään blokin kanssa. Taas toiselle sivustalle, 2 kroxia saa jopa tapettua 3 swordia ja kaksi Kroxia tekee jopa kaksi woundia yksi haavaiseen bösbiin. Saan 6+ savet, jotka Dawn armourin kanssa re-rollata jopa. SuurAragorni lupaa luovuttaa (ollut muutenki raivona heitoistaan) jos saveen molemmat iskut. No heitetään sitten noppaa, ekasta satsista pyörähtää kutonen ja kakkonen. Re-roll kehiin ja jännittämään kun noppaa pyöriin. Ja toinenha kutonen sieltä tuli...
Asetan armeijan linkin takana olevan mallin mukaan, eli kukkulan ympärille. Stankki menee vasemmalle sivustelle jossa on myös kaksi stegaa, flagut ja alttari oikealle. Tykeillä sain pari vuoroa ampua rauhassa yhtä stegaa, heitän kuten aina ja 3. kuulaa osuu stegojen skinkki wardeihin, kiitos 5+ heittoni. Blasteri ampuu 2. vuorolla kivasti 4 coldonia, harmillisesti lippu jää sinne yhä. Myös toinen stega kaatuu vihdoinki kahteen tykkiin. Old bloodi chargaa blasteriin, fleeaan vaikka oldis ei pääsykkään ihan kiinni sinne. Stankki chargaa vikaan stegaan ja saa vain 7 impactia, kuitenki haukasti 5. pyörähtää 4+. Sitten tapahtuu se mitä odotin ja pelkäsin. Kroxit hyökkää blokkeihin kiinni ja skinkit menee sitomaan detut. Toiseen blokkiin menee vielä Oldiskin, eikä siellä ole edes bösbiä auttamassa.
Päästään heittämään iskuja kroxeille. bösbin ryhmää vastaan kaksi kroxia tappaa vain 2 swordia ja toiset 2 kroxia tekee vain yhden woundin bösbiin. 1-2 haavaa takaisin, kroxit kuitenki holdaa. Toisessa blokissa Oldis tekee vain yhden woundin champpaan, myös 3 kroxia tekee vain yhden haavan. Nekin holdaa, mutta kroxien flänkissä on flagut ja niiden takamuksen näkee alttari. Myös yksinäine coldone rider saa turpaan tykkien creweiltä ja ne capturoi lipun, scenussa lipuista sai 2x pisteet vielä. Chargaan alttarilla ja flaguilla kroxeihin, saan kuitenki vain taptettua yhden niistä. Kaksi kroxia saa yhden hitin alttariin, siitäkin pyörähtää 1. Oldis rupee tappaa nyt hädän edestä, se ei kuitenkaa auta. Kärry saa kroxit kiinni, oldis kuitenki jäi mittelemään blokin kanssa. Taas toiselle sivustalle, 2 kroxia saa jopa tapettua 3 swordia ja kaksi Kroxia tekee jopa kaksi woundia yksi haavaiseen bösbiin. Saan 6+ savet, jotka Dawn armourin kanssa re-rollata jopa. SuurAragorni lupaa luovuttaa (ollut muutenki raivona heitoistaan) jos saveen molemmat iskut. No heitetään sitten noppaa, ekasta satsista pyörähtää kutonen ja kakkonen. Re-roll kehiin ja jännittämään kun noppaa pyöriin. Ja toinenha kutonen sieltä tuli...
- Walloittaja
- Viesti:
Onhan sitä tullut munkitettua ja tullut munkitetuksi lukemattomia kertoja. Ehkä hupaisin oli taannoin eräässä Mustan Suden turnauksen finaalipöydässä Witch Kingiä vastaan. Vastustaja pelaisi siis Counteilla ja saa irkulla tanssin läpi. Näin ollen hän pääsee tanssittamaan Blood Dragon lordinsa lohikäärmeen selässä Discillä olevaan Tzeentch Lordiin. Tässä vaiheessa näytti sangen huonolta minulle; noh, kunhan päästiin closista käymään niin Zombie-käärme ja vamppi huitovat yhteensä yhden woundin lordini diskiin ja tämän jälkeen lordi pistelee lohikäärmeen kylmäksi ja BD lordi sulaa siinä samalla pois. Pelin lopputulos lienee selvä 
Onhan tuo kyseinen TZ lordi diskinsä kanssa tehnyt vaikka mitä hupaisaa. Kuten liekkö 2005 joukkueturnaus kun vastustaja yllättäen pääseekin chargaamaan magic phasessa viidellä saurus cavalyryllään liikutus-lipun kanssa samaa lordiani. Noh, kylmiöt + saurukset mätkivät kaikki attackinsa ohi ja Lordi pistää kylmästi koko porukan kylmäksi ja jatkaa matkaa niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan
Onhan tuo kyseinen TZ lordi diskinsä kanssa tehnyt vaikka mitä hupaisaa. Kuten liekkö 2005 joukkueturnaus kun vastustaja yllättäen pääseekin chargaamaan magic phasessa viidellä saurus cavalyryllään liikutus-lipun kanssa samaa lordiani. Noh, kylmiöt + saurukset mätkivät kaikki attackinsa ohi ja Lordi pistää kylmästi koko porukan kylmäksi ja jatkaa matkaa niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan
Mä voisin ihan hyvin pelata noita Harpyjoita vaikka niillä ei ois yhtään attackia! (c) Nazreg
Kaveri päätti pistää empire wizardilla conflication of d00milla Highborniin black drgonilla 7d6 hittejä. No, 18 niitä tulee 3 Highborniin ja loput dragoniin. Highborn ja dragon menettää molemmat yhen woundin, chargaa mun vuorolla DOW giantiin, tappaa sen
, overrunnittaa 25 swordmaniin, lähtee karkuun -4ld ja ens vuorolla Highborn taiotaan pjaskas ja dragonille jää pari woundii. No massacre häviöhän siitä tuli.
Praise Helix!
No meikä pelas vampire counteilla ja heitin ekal kierroksell miscastin manfieldill joka, sattu olee mun kenraali. No ajattelin et ei sille kumminkaa mitää kauheeta käy. No kuinka ollakkaa ni heitin tupla ykköset uudestaa. Se otti vähä päähän ku heti eka taikavuoro ja mun hiton kallis kenraali kuoli. Mut voitin silti.
-
tuli tikku
no jaa, miten sen nyt ottaa..
jucen666den kaveri joutui lähtemään kun oli myöhä, ja se kun ei viittinyt jäädä kiistelemään minkälainen voitto ja kenelle se tulisi niin he päättivät että hän voittaisi jollain minorilla tai vastaavalla... (sori off topikki)
olin siinä pelissä itse mukana niin tiedän mitä tapahtui..

jucen666den kaveri joutui lähtemään kun oli myöhä, ja se kun ei viittinyt jäädä kiistelemään minkälainen voitto ja kenelle se tulisi niin he päättivät että hän voittaisi jollain minorilla tai vastaavalla... (sori off topikki)
olin siinä pelissä itse mukana niin tiedän mitä tapahtui..
Nojoo, heittäiskö väliin tarinaa omista peleistä:
4k omat örkit vastaan kaverin Helffit. Kaverilla pari arkkimaagia ja pari-kolme pikkumaagia + perusboundit ja banner of sorcery yms. Ekalla Magic Phasellaan, ekassa taiassa misscast, magic phase ends. Kaveria vähän nakersi.
Sama peli, mun eka Shooting Phase. Eka ampuminen, dow-tykillä kaverin lohariprinssiä naamaan. Guessit osuu mukavasti, osuu ratsastajaa, kaverin wardit feilaa, kolme woundia, prinssi alas. Tykki ansaitsi pisteensä ihan hyvin takaisin
Kaveria nakersi vähän lisää.
Sama peli, viimeinen kaverin magic vuoro. Kaverilla enää kaks maagia jäljellä (muut otti vähän jalasta...). Eka spelli, Conflagration of Doom parinkymmenen Savage örkin lootaan. Irkkuna sisään, aletaan heittää kilpaa: yhteensä ~35 hittiä. 35! Savageista jäi jäljelle kaksi. Seuraava spelli, Fiery Blast samaan savage lootaan, irkkuna tulee taas => ei enää savageja... Nyt mua nakersi. Ois vielä ollu rullat jäljellä molempien spellien dispellaamiseen...
Viikko sitten, perus 2k-peli, vastassa Univa kaaos, lohariloordilla. Lordi hönkii Savage örkki -unitin, jossa on myös great shammu ja bösbi, niskaan. Noh, reformi, ja gobboshammulta Hand of Gorkilla lohariin kiinni. Oli aika jännät paikat ku loharissa oli kuiteski ~700 pistettä kiinni ja savage lootassa saman verran. Noh, savagien champalla haaste, jopa pari woundia sisään, lordilta 5 overkilliä. Voitetaan combatti jollain 4-5:llä. Loharilordi oli vielä selkä impassablea vastaan, eli jos breakin feilaa, ni ei ois selvinny. Mutta kuinkas käykään, LD5 pitää. Voitan combatin myös parina seuraavana roundina, mutta lordin L7-8 pitää joka kerta. Lopulta häviän combatin yhdellä, ei muutaku LD7 heittämään. Joku kymppihän sieltä pyörähtää ja karkuun mennään. Lohari saa tietysti kiinni ja peli oli oikeastaan ratkennut.
4k omat örkit vastaan kaverin Helffit. Kaverilla pari arkkimaagia ja pari-kolme pikkumaagia + perusboundit ja banner of sorcery yms. Ekalla Magic Phasellaan, ekassa taiassa misscast, magic phase ends. Kaveria vähän nakersi.
Sama peli, mun eka Shooting Phase. Eka ampuminen, dow-tykillä kaverin lohariprinssiä naamaan. Guessit osuu mukavasti, osuu ratsastajaa, kaverin wardit feilaa, kolme woundia, prinssi alas. Tykki ansaitsi pisteensä ihan hyvin takaisin
Sama peli, viimeinen kaverin magic vuoro. Kaverilla enää kaks maagia jäljellä (muut otti vähän jalasta...). Eka spelli, Conflagration of Doom parinkymmenen Savage örkin lootaan. Irkkuna sisään, aletaan heittää kilpaa: yhteensä ~35 hittiä. 35! Savageista jäi jäljelle kaksi. Seuraava spelli, Fiery Blast samaan savage lootaan, irkkuna tulee taas => ei enää savageja... Nyt mua nakersi. Ois vielä ollu rullat jäljellä molempien spellien dispellaamiseen...
Viikko sitten, perus 2k-peli, vastassa Univa kaaos, lohariloordilla. Lordi hönkii Savage örkki -unitin, jossa on myös great shammu ja bösbi, niskaan. Noh, reformi, ja gobboshammulta Hand of Gorkilla lohariin kiinni. Oli aika jännät paikat ku loharissa oli kuiteski ~700 pistettä kiinni ja savage lootassa saman verran. Noh, savagien champalla haaste, jopa pari woundia sisään, lordilta 5 overkilliä. Voitetaan combatti jollain 4-5:llä. Loharilordi oli vielä selkä impassablea vastaan, eli jos breakin feilaa, ni ei ois selvinny. Mutta kuinkas käykään, LD5 pitää. Voitan combatin myös parina seuraavana roundina, mutta lordin L7-8 pitää joka kerta. Lopulta häviän combatin yhdellä, ei muutaku LD7 heittämään. Joku kymppihän sieltä pyörähtää ja karkuun mennään. Lohari saa tietysti kiinni ja peli oli oikeastaan ratkennut.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Muista että mulla oli kylläkin vain yksi 4lvl maagi sillonTheEmu kirjoitti:Nojoo, heittäiskö väliin tarinaa omista peleistä:
Sama peli, mun eka Shooting Phase. Eka ampuminen, dow-tykillä kaverin lohariprinssiä naamaan. Guessit osuu mukavasti, osuu ratsastajaa, kaverin wardit feilaa, kolme woundia, prinssi alas. Tykki ansaitsi pisteensä ihan hyvin takaisinKaveria nakersi vähän lisää.
Ja hyvinhän se lohari ilma ratsastajaa pärjäs, 5lootaa gobboi+ sotakoneet siel juoksenteli
Flagellantien Tuomion Profeetta kesti eilisessä pelissä yhteensä 23 helffi spearmenin keihääniskua. Ne joko ei osunut tai ei woundannut, mutta yksi champpa jumitti blokkia sellaiset pari vuoroa vieden mukana aina yhden helffin.
Armottomat munkit Night Gobboilla 8)
En kaikkia lukenut, mutta ne jotka luin eivät vetäneet läheskään vertoja sille naurettavalle tuurille mistä infoa seuraavaksi jaan.
Eli pelasin (Games Nightissä) Night Goblineilla Chaosta vastaan vastustaja vei minua 6-0 lentolistallaan, mutta sitten alkoi maagien naurettava munkki. Listassa oli siis 2 ng lvl 2 shamania. Vuoro kolme muistaakseni kun toinen misscastasi ja kuten tiedämme tuloksella 12 taika menee irkkuna läpi, mutta "valitettavasti" taulusta heitetään uusiksi; Joten niinpä heitin 7 kertaa peräkkäin tupla kutoset (huom. Gw'n nopilla) ja sen jälkeen kuolin. Tämä ei vielä riittänyt vaan annoin vastustajalleni viellä lisää ihmeteltävää nimittäin samalla vuorolla toinenkin velhoistani miscastasi, joten heitin tällä kertaa vain 4 kertaa tupla kutoset ja kuolin. Peli loppui tappiooni, mutta sillä ei ollut väliä kun tuommoinen muisto pelistä kuitenkin jäi.
Toinen uskomaton tapahtuma oli kun Kaaoksen ratsastavat peltipurkit over runnasivat minun night gobboni, mutta tästä seurasi, että pystyin ampumaan ratsastajia spear chukalla kylkeen ja näin 35pisteen chukka tappoi kaikki viisi ratsastajaa. Tämän pelin sitten voitinkin suurilta osin tuon ansiosta.
Eli pelasin (Games Nightissä) Night Goblineilla Chaosta vastaan vastustaja vei minua 6-0 lentolistallaan, mutta sitten alkoi maagien naurettava munkki. Listassa oli siis 2 ng lvl 2 shamania. Vuoro kolme muistaakseni kun toinen misscastasi ja kuten tiedämme tuloksella 12 taika menee irkkuna läpi, mutta "valitettavasti" taulusta heitetään uusiksi; Joten niinpä heitin 7 kertaa peräkkäin tupla kutoset (huom. Gw'n nopilla) ja sen jälkeen kuolin. Tämä ei vielä riittänyt vaan annoin vastustajalleni viellä lisää ihmeteltävää nimittäin samalla vuorolla toinenkin velhoistani miscastasi, joten heitin tällä kertaa vain 4 kertaa tupla kutoset ja kuolin. Peli loppui tappiooni, mutta sillä ei ollut väliä kun tuommoinen muisto pelistä kuitenkin jäi.
Toinen uskomaton tapahtuma oli kun Kaaoksen ratsastavat peltipurkit over runnasivat minun night gobboni, mutta tästä seurasi, että pystyin ampumaan ratsastajia spear chukalla kylkeen ja näin 35pisteen chukka tappoi kaikki viisi ratsastajaa. Tämän pelin sitten voitinkin suurilta osin tuon ansiosta.
Vittuilun määrä maailmassa on muuttumaton vakio -The Captain
Niinpä varmaan, varsinkin kun O&G armybook sanoo seuraavaa...
O&G Armybook s.39 kirjoitti:The backslash, however, is spectacular - roll again on this table (re-rolling further results of 12).
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
- Isompi Arska
kyllähän sen rerollina voi useamman kerran heittää, yks taika sieltä kuitenki tulee.I Ride in a Dragon kirjoitti:Niinpä varmaan, varsinkin kun O&G armybook sanoo seuraavaa...
O&G Armybook s.39 kirjoitti:The backslash, however, is spectacular - roll again on this table (re-rolling further results of 12).
Eli siis jos heität 12 taulukosta, sama taika iskee uudestaan Irrestiblenä ja sitten heitetään taas uudestaan?? Itse olen käsittänyt että taika menee kerran irkkuna läpi, ja sitten kun taulukosta pitää heittää uudestaan niin senjälkeiset tuplakuutoset eivät meinaa mitään vaan uusi re-roll.Isompi Arska kirjoitti:kyllähän sen rerollina voi useamman kerran heittää, yks taika sieltä kuitenki tulee.I Ride in a Dragon kirjoitti:Niinpä varmaan, varsinkin kun O&G armybook sanoo seuraavaa...
Onko GeeWeeltä tullut tähän mitään virallista kantaa? Aika hämäävä sanamuoto nimittäin...
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Viime pelissä ehdin heittää 3 vuoron aikana 4 irkkua 3lvl Pray shamanilla. Näistä kolme tuli triplalla
. Muuten hävisin kyllä pelin massalla, mutta nuo irkut ovat muistamisen arvoisia. Kuten myös se kuin menin yhdessä pelissä kolmen vuoron aikana heittämään joka vuoro miscastin 4lvl exalted sorsallla.
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
- Teh_pwnerer
alter Noble chargaa 3 ritarin+heron yksikön. tTreeman menee vierelle. Taion siinä vähän ja sitten the call of the hunt irkkuna läpi treemanin
Pääse flankkiin. Combatin vuoro ja Altteri ei saa thetyä mitään Challengessa. Bretonniahero vetää yhden woundin altteriin. Treeman ei tapa ketään, mutta ritarit woundaavat treemania ja ei seivaa... Hävisin 3. noble lähtee karkuun. Treeman lähtee karkuun. Ritarit ottavat treemanin kiinni. Seuraavalla vuorolla ritarit chargaavat Dryadit jotka olivat rökittämässä peasantteja. Dryadit juoksevat karkuun -> ritarit saavat chargen kahdeksaan wardanceriin --> läpi yhdessä vuorossa. Alteri kuolee pegasukisen chargatessa seuraavalla vuorolla = peli on menetetty. Ei kuitenkaan tullut "kuin" 443 pisteen voitto bretonnialle, kun sain 400 VPtä skenaariosta ja pöydäneljännyksiä ei laskettu 
Muistelin kun joku valitti siitä että ei mitään pieniä munkkeja jotka eivät vaikuta niin paljon peliin. Tuo oli n. 900 pisteen munkki
Muistelin kun joku valitti siitä että ei mitään pieniä munkkeja jotka eivät vaikuta niin paljon peliin. Tuo oli n. 900 pisteen munkki
Viimeksi muokannut Teh_pwnerer, La 17.11.2007 22:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
http://sotavasara.net/keskustelu/viewforum.php?f=17
Harjoitus peli metsä haltiat vs. yö hiidet:llä on enemmän lukijoita kuin Matin Ohjeita taisteluraporttien kirjoittamiseen <^_^>
Harjoitus peli metsä haltiat vs. yö hiidet:llä on enemmän lukijoita kuin Matin Ohjeita taisteluraporttien kirjoittamiseen <^_^>
Öö... voisitko selittää ton tilanteen vähän paremmin, koska tos ei oo oikein mitään järkee? Kenties joku kirjoitusvirhe vai...?Teh_pwnerer kirjoitti: Treeman ei tapa ketään, mutta ritarit ottaa yhden woundin treemanilta.
Ja sry pieni OT
Praise Helix!