meinaan voisin olla yksi auto kuski ja mahtuisi 4hlö autoon kun kerran muutenkin olen menossa turkuun.
Voitaisiin tehdä sellainen isku hyökkäys sinne mennä autoilla ja lähtee pois autoilla tälläinen salaprohammer kerho
Valvoja: Peliporukkavalvojat
empä saa mutta äkkiäkös tuo hoituu:)Crystania kirjoitti: vai saako hedelmä ajella?
Ite pääsen junalla pilkkahintaan, mutta kukas tulee tuuraamaan daamia?Crystania kirjoitti:2 ihmistä junalla loput mun kyydillävai saako hedelmä ajella?
True miehillä on lukiolaisten liiton jäsenkortit, tulee opiskelija alennuksia mm. matkoistaHartman kirjoitti:Ite pääsen junalla pilkkahintaan, mutta kukas tulee tuuraamaan daamia?Crystania kirjoitti:2 ihmistä junalla loput mun kyydillävai saako hedelmä ajella?
Älä nyt vain sano että olet turussakin ollutCrystania kirjoitti:Asemalta on sellaset 30min matka kävely eli jos olen kerran heittämässä porukkaa autolla niin voin myös hakea teidät asemalta jos haluatte?
Vai osaatteko perillemeinaan tunnen turun kuin omat taskut
'' missäs ne mun taskut olikaan ''
kartta palvelu näyttää asalta aika suoraa reittiä johon en uskoisi kuluvan puolta tuntia lähellekkään?Crystania kirjoitti: Vai osaatteko perille''
ei oikeestaan, mut faija kun on rautateillä töissä...Henkinen Johtaja kirjoitti:True miehillä on lukiolaisten liiton jäsenkortit, tulee opiskelija alennuksia mm. matkoistaHartman kirjoitti:Ite pääsen junalla pilkkahintaan, mutta kukas tulee tuuraamaan daamia?Crystania kirjoitti:2 ihmistä junalla loput mun kyydillävai saako hedelmä ajella?
Mutta asiaan. Mä voin tulla toisek siihen junamatkaan.
En onneksiÄlä nyt vain sano että olet turussakin ollut
Joo kyllähän se suoralta näyttää, mutta jannen kanssa viimeks töpsyteltiin se vähän vajaa 30min sinne T-talolle ja aika reipasta tahtia vielä.kartta palvelu näyttää asalta aika suoraa reittiä johon en uskoisi kuluvan puolta tuntia lähellekkään?
Nii i pääset melkeen ilmaseksei oikeestaan, mut faija kun on rautateillä töissä...
Noniin! Sittenhän me kaksi mennään junalla ja jätetään muut crysin armoilleHartman kirjoitti:ei oikeestaan, mut faija kun on rautateillä töissä...Henkinen Johtaja kirjoitti:True miehillä on lukiolaisten liiton jäsenkortit, tulee opiskelija alennuksia mm. matkoistaHartman kirjoitti:Ite pääsen junalla pilkkahintaan, mutta kukas tulee tuuraamaan daamia?Crystania kirjoitti:2 ihmistä junalla loput mun kyydillävai saako hedelmä ajella?
Mutta asiaan. Mä voin tulla toisek siihen junamatkaan.