Ilmottautuminen peli-iltoihin.
Valvoja: Peliporukkavalvojat
-
Noppa Jumala
Re: Ilmottautuminen peli iltoihin eagleen.
Onko kukaan muu tulossa pelaamaan warhammeria eagleen silloin torstaina?
Joo sovitaan alustavasti vaikka 2500 pisteen matsi. Mutta jos noppajumala ei saa vastusta, niin voidaan pelata sige, ja käytetään linnana sitä moria terrain juttua. Pelattais silleen, että kaksi hyökkää yhden kimppuun, joka puolustaa linnaa. Hyökkääjät voisivat olla vaikka HE ja Empire. Voin tehdä säännöt parin white dwarf artikkelin ja entisen sääntökirjan avulla, ja lähettää ne tänne maanantaina tai tiistaina. OK?
-
Noppa Jumala
No minulle ei ole tulossa vastusta, sillä ystäväni ei pääse pelaamaan lotria niin voisin tulla mukaan siihen sige hommaan…
Peli menis silleen että hyökkääjillä olisi 2 kertaa enemmän pisteitä kuin puolustajalla. 1500 pistettä vastaan 3000 saattaisi olla hyvä.
-
tuli tikku
kuulostaa kivalta..
-
Noppa Jumala
Vai olisiko 2000pts (puolustaja) vastaan 4000pts (hyökkääjät) likaa pisteitä?
Minusta tuntuu ettemme ehdi pelata niin isoa peliä.
-
Noppa Jumala
No se on kyllä totta, pelataan se 1500pts vastaan 1500pts mutta millä armeijalla sinä Eglardion pelaat?
Pelaan dark elffeillä. Olen kehittänyt jo jotain sääntöjä, mutta en kyllä ehdi lähettää niitä vielä vähään aikaan.
Jotain tulee tässä: Kaikilla hyökkäävillä yksiköillä on tikapuita mukana. Skirmisereillä on grapling hockit. Linnan muureja ei pysty ampumaan kumoon. Ainoastaan portin voi murtaa. Kun hyökkääjät hyökkäävät linnan muureille, niin he tarvitsevat 6 osuakseen, kunnes ovat voittaneet yhden kerran. Ensimmäisellä vuorolla hyökätään intiative järjestyksessä (speed of asuryan ei auta) mutta sen jälkeen HE iskee taas ensimmäiseksi (tämä johtuu siitä että he kiipeävät tikkaita, silloin on aika vaikeaa iskeä ensin). Combat resolutionia ei saa outnumberista tai rankeista. Linna jaetaan 7 osaan, se joka hallitsee eniten on voittaja. Peli kestää 7 vuoroa, linnan puolustajat saavat ensimmäisen vuoron. Hyökkääjien on myös asetettava koko armejansa kentälle, ennen kuin puolustajat asettavat omansa.
Siinä joitain sääntöjä. Lisää tulee jossain vaiheessa.
Jotain tulee tässä: Kaikilla hyökkäävillä yksiköillä on tikapuita mukana. Skirmisereillä on grapling hockit. Linnan muureja ei pysty ampumaan kumoon. Ainoastaan portin voi murtaa. Kun hyökkääjät hyökkäävät linnan muureille, niin he tarvitsevat 6 osuakseen, kunnes ovat voittaneet yhden kerran. Ensimmäisellä vuorolla hyökätään intiative järjestyksessä (speed of asuryan ei auta) mutta sen jälkeen HE iskee taas ensimmäiseksi (tämä johtuu siitä että he kiipeävät tikkaita, silloin on aika vaikeaa iskeä ensin). Combat resolutionia ei saa outnumberista tai rankeista. Linna jaetaan 7 osaan, se joka hallitsee eniten on voittaja. Peli kestää 7 vuoroa, linnan puolustajat saavat ensimmäisen vuoron. Hyökkääjien on myös asetettava koko armejansa kentälle, ennen kuin puolustajat asettavat omansa.
Siinä joitain sääntöjä. Lisää tulee jossain vaiheessa.
-
tuli tikku
kuulostaa jännältä.
you shall show me a fortress and i shall show you a ruin.
you shall show me a fortress and i shall show you a ruin.
-
chaos is my life
- Viesti:
Joo siis niin joo... Ketään ei haittaa jos tulen yhden kamun kanssa torstaina eaglee kattelee vähän tätä touhua?? Minkä ikänen on teiän mielestä liian nuori Warhammer harrastaja?
-
Noppa Jumala
Joo kyllä sinne saa tulla katsomaan mutta pitää ilmoittaa eaglen ukolle että tulee…
Ja ketä on tulossa pelaamaan warhammeria torstaina? Minä ainakin tulen…
Ja ketä on tulossa pelaamaan warhammeria torstaina? Minä ainakin tulen…
No mäkin olen tulossa. Pelaan wood elffeillä ensi kerralla ja otan haasteita vastaan.
-
tuli tikku
joo tota, mä ajattelin tulla hyppimään liskoilla vaikkei ukkoja ole..
eli tulossa oon ja lizard meneilä.
eli tulossa oon ja lizard meneilä.
-
Örkkimörkki
Mä otan tuli tikkuu vastaa matsin 2k?
tuun örkeil
tuun örkeil
Whaat..?
-
tuli tikku
ok, mä tuun elikkä sitten lissuilla
2k on hyvä.
2k on hyvä.
No noppajumala, pelaat sä mua vastaan? Mitä armeijaa aijot käyttää? Pisteitten puolest mulle sopis semmonen 2250-2500.
-
Noppa Jumala
No mitäs sanoisit siitä että molemmat ottaisivat kaksi 1250 pisteen armeijaa elikkä yhteensä 2500 pistettä ja sitten aluksi olisi vain 1250 pistettä pöydällä siis molemmilla ja sitten ne loput 1250 pistettä tulisi apujoukkoina pitkin peliä pöydän reunoilta, mitäs tästä sanot vai otettaanko vain tavallinen peli?
Otetaan ennemmin normaali flank attack scenaario. Silloin hyökkääjä saa pistää 1/3 joukoistaan sivuun ja ne tulevat pitkin peliä joltain sivulta, mikä pitää päättää ennen kuin ne tulevat. Jos haluut niin voit saada olla hyökkääjä. Millä armeijalla pelaat ja pelataanko se 2500 pistettä?
-
Noppa Jumala
Joo sopii hyvin se 2500 pistettä ja pelaan Cult of Slaanehilla...