Chaos Marauder
- Cancerblood
Chaos Marauder
Se on vielä konseptivaiheessa, mutta luulen että pystytte antamaan jo kommentteja. Tässä vaiheessa on myös helpompi korjata.

Death to the corpse-god and his space morons!
Re: Chaos Marauder
Mikä tuo punainen viiva on?
- Cancerblood
Se antaa vähän suuntaa hahmon asennon "virtaukselle". Monet piirtäjät käyttävät sitä, enkä minä ole poikkeus.Rizky kirjoitti:Mikä tuo punainen viiva on?
Enpä olekaan kuullut moisesta, mutta taitaapa se vain toimia. Asento ainakin on hyvä. Sitten sitä kritiikkiä. Tuo nuijakäden puristustyyli pistää kyllä silmään. Näyttää, kuin hirmu pitäisi vartta etusormen + muiden kolmen jäljemmän päällä ja painaisi sitä peukalolla. Omasta mielestäni se ei ole kovin luontevaa. Muuten työ on vielä ihan mukavan näköinen.
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa
Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa
Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
- Cancerblood
Tämä on yksi tulevan Warhammer online pelin 24:stä hahmoluokasta.Nazgúl kirjoitti:Enpä olekaan kuullut moisesta
Juuh. Ajattelin jo piirtäessä, että pitääpä käsi korjata.Nazgúl kirjoitti:Tuo nuijakäden puristustyyli pistää kyllä silmään.
- kanatanssi
http://uk.games-workshop.com/hordesofch ... allery/18/Cancerblood kirjoitti:Tämä on yksi tulevan Warhammer online pelin 24:stä hahmoluokasta.
Mutta itse piirrustukseen. Hieno on, pidän siinä etenkin asennosta ja tuosta kaaostassusta.
Minä en ole mikään piirtämisen ihmelapsi, joten en mene tämän syvällisempään arvosteluun.
Tässä taitaa kyllä olla ihan tuo punainen viiva kysymyksessä...Cancerblood kirjoitti:Tämä on yksi tulevan Warhammer online pelin 24:stä hahmoluokasta.Nazgúl kirjoitti:Enpä olekaan kuullut moisesta
-Sami
Et silleen... Jos en ole oikeassa olen väärässä.
Et silleen... Jos en ole oikeassa olen väärässä.
on se vaan aika hieno, oikea polvi on vaan vähän epäselvä, näyttää kuin sitä ei olisi.
Protector of nerds.
Aikas mukava linetys, itse en 'virtausviivaa' käytä, mutta minähän nyt muutenkin olen kauhean sotkuinen piirtäjä, sikis varmaan linekin miellyttää silmää, se kun ei ole turhan 'putsattu'. Mutta itse asiaan, aloittakaamme päästä alaspäin:
Kypärän tyyli on aikas pop, tuo pikku 'nokka' alhaalla, hyvää vaihtelua. Niska sen sijaan näyttää hieman siltä kuin Herr Marauderr kyyristäisi sitä, liekö syynä se että niska on tasaisen ja turhan paksu. Siinä niskan juurella on lihaksia, mitkä noin lihaksikkaalla jermulla varmaan näkyisivät. Miten, sitä en oikein sanoiksi osaa pukea. Kuten en välttämättä tuleviakaan kommentteja. Koittakaa kestää.
Olkapään pääkallo on myös vähän hassuhkon näköinen, varmasti toimii paremmin väreissä. Ketjut turhan ohuita, vaikka et niitä värittäisikään, (mistä tulisi pirun hankalaa) niin muistuttavat ne silti enemmän paperiliittimiä kuin Kaos-kledjuja.
Kirveskäden asennosta onkin jo mainittu, siihen en uppoudu.
Jalkojen asentoa muuttaisin hieman, nyt kun näyttävät hieman länkisäärisiltä. Tämä korjaantunee kääntämällä hieman jalkateriä sisäänpäin ja laittamalla jalat muutenkin enemmän 'taisteluvalmiuteen' kun tuollaiseen "Hengaillaan kyyryssä ja notkutellaan päätä." Ellei sitä olla tietysti jo haettu. Muuten vähän rennon oloinen Kaoisti.
Oikein hyvää jälkeä juu. La Mocha nostaa hattua.
Kypärän tyyli on aikas pop, tuo pikku 'nokka' alhaalla, hyvää vaihtelua. Niska sen sijaan näyttää hieman siltä kuin Herr Marauderr kyyristäisi sitä, liekö syynä se että niska on tasaisen ja turhan paksu. Siinä niskan juurella on lihaksia, mitkä noin lihaksikkaalla jermulla varmaan näkyisivät. Miten, sitä en oikein sanoiksi osaa pukea. Kuten en välttämättä tuleviakaan kommentteja. Koittakaa kestää.
Olkapään pääkallo on myös vähän hassuhkon näköinen, varmasti toimii paremmin väreissä. Ketjut turhan ohuita, vaikka et niitä värittäisikään, (mistä tulisi pirun hankalaa) niin muistuttavat ne silti enemmän paperiliittimiä kuin Kaos-kledjuja.
Kirveskäden asennosta onkin jo mainittu, siihen en uppoudu.
Jalkojen asentoa muuttaisin hieman, nyt kun näyttävät hieman länkisäärisiltä. Tämä korjaantunee kääntämällä hieman jalkateriä sisäänpäin ja laittamalla jalat muutenkin enemmän 'taisteluvalmiuteen' kun tuollaiseen "Hengaillaan kyyryssä ja notkutellaan päätä." Ellei sitä olla tietysti jo haettu. Muuten vähän rennon oloinen Kaoisti.
Oikein hyvää jälkeä juu. La Mocha nostaa hattua.
Oikein hyvään suuntaan olet menossa vaikka löytäisin pari muttaa:
Ensinnäkin ihmetyttää jo aiemmin ilmoitettu tapa jolla marauderi pitää kirvestä mutta toiset sanoivatkin jo mikä mättää. Lisäksi hieman häiritsee kypärän koko; joko hänellä on hyvin pieni pää tai todella ahdasta kypärän sisällä, no... ehkä sekin on tarkoituksellista.
Toiseksi ääriviivat näyttävät minusta turhan paksuilta. Vaikka en tiedäkkään miten aiot jatkaa tuosta eteenpäin joten ehkä se toimii, mutta jos nyt mustavalkoiseksi lyijärillä ta vastaavalla jatkat niin olisi mahdollisen varjostuksen kannalta parenpi jos ääriviivat eivät olisi ihan noin paksuja, antaisi kuvalle enemmän syvyyttä ja eloa niinkun. (No nyt en ole ihan varma näistä taiteellisista termeistä mutta toivottavasti tajuatte pointtini
)
Ainakin hahmon kuvakulma ja asento ovat ihailtavia, itselläni kun tulee aina ongelmia kun koittaa jotain piirtää mitään joka ei seiso selkä suorana. Ja kyllähän tuon marauderiksi tunnistaa vaikka sitä ei erikseen mainitse.
Ensinnäkin ihmetyttää jo aiemmin ilmoitettu tapa jolla marauderi pitää kirvestä mutta toiset sanoivatkin jo mikä mättää. Lisäksi hieman häiritsee kypärän koko; joko hänellä on hyvin pieni pää tai todella ahdasta kypärän sisällä, no... ehkä sekin on tarkoituksellista.
Toiseksi ääriviivat näyttävät minusta turhan paksuilta. Vaikka en tiedäkkään miten aiot jatkaa tuosta eteenpäin joten ehkä se toimii, mutta jos nyt mustavalkoiseksi lyijärillä ta vastaavalla jatkat niin olisi mahdollisen varjostuksen kannalta parenpi jos ääriviivat eivät olisi ihan noin paksuja, antaisi kuvalle enemmän syvyyttä ja eloa niinkun. (No nyt en ole ihan varma näistä taiteellisista termeistä mutta toivottavasti tajuatte pointtini
Ainakin hahmon kuvakulma ja asento ovat ihailtavia, itselläni kun tulee aina ongelmia kun koittaa jotain piirtää mitään joka ei seiso selkä suorana. Ja kyllähän tuon marauderiksi tunnistaa vaikka sitä ei erikseen mainitse.
Hän on puhunut.