HP EDIT: tiimit näkyvät turnaus ja pelikaverit osiossa.
Sääntöpaketissa on linkki myös
Hedelmäpeli kirjoitti:Tuomari auttaa mieluusti pelaajia ongelmatilanteissa. Yritetään olla rauhassa ja pitää hyvät kemut. Turnaukset ja pelikaverit
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Hedelmäpeli kirjoitti:Tuomari auttaa mieluusti pelaajia ongelmatilanteissa. Yritetään olla rauhassa ja pitää hyvät kemut. Turnaukset ja pelikaverit
niinpä niin...togottaja kirjoitti:Meijän tiimiin? :O Kannattaa koska me ollaan teh voittaja tiimi.
Eli jos tulet lanittamaan, niin tulet myös pelaamaan meidän tiimiinCrystania kirjoitti:No mä tuun sit varmaan omalla autollanijoten no hätä
Kait 1000p tai 1500p, kun togo ottaa sen 2500p armeijan roolin. Minulle on ihan sama pelaanko 1500p armeijalla vai 1000p. "It`s up to you."Crystania kirjoitti:Öööö riippuu paljonko pitää pisteitä ottaa??? Voin muuten tulla ihan ilomielin
mulle ilmottuja tiimejä on vissiin kolme riihimäen seudulta. mutta niitä ei oo varmistettu. joten en osaa sanoa kuka on tulossa?Mutta oishan se tietysti mukava tietää miks nää turneet ei enään vedä? 1. oonko kussu pelaajien aamu muroihin?2.onks riiksu muuten vaan hanurista? en uskois pelaaja kadon johtuvan kulku yhteyksista, tai turnaus paikka jäjestelyistä?mut anyways palaute tämmösissä asioissa ois mukavaa ennenku asiakkaat vaan jättää tulematta.Inouj kirjoitti:taitaa olla jäämäs vähän vaisuiks nää kekkerit?
kun ei taida olla oikeen pelaajiatulossa?
vai onks hp:t jääny vaan toi lista päivittämättä?