KuoLan Ropekerho.
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: KuoLan Ropekerho.
Ropekerhossa on nyt ollut vähän hiljaista, mutta ens lauantaina otetaan se takasi oikein ryminällä, eix jeh? Mä otan ainakin mukaan vähän kaikkee, katotaan sit mitä tapahtuu.
Caboose, Red vs. Blue kirjoitti:Or it's a key all the time, and when you stick it in people, it unlocks their death.
- Valkosipuli
Minä ainakin yritän ryömiä paikalle. Fabaa otan 2k mukaan(ei tosin kokonaan maalattua).
Moi
Joo täältäkin on tulossa muutama kaveri sinne. Itse otan 2k fabaa mukaan, että siellä paikan päällä voi sitten haastaa. =)
Ää... väsyttää... Ok, kai sitä pitää sitten Rahikaisellakin olla sama vika ja ottaa fabaa mukaan. Ei kyllä ole kuin 1000pts. edestä. Tuttu ja turvallinen turnaus armeija viimeviikkoisesta Mikkelin reissusta.
Joten jos ei tule mitään muuta ja joku haluaa 1000pts. pelin tai tag teamata, niin mulle passaa.
Joten jos ei tule mitään muuta ja joku haluaa 1000pts. pelin tai tag teamata, niin mulle passaa.
Caboose, Red vs. Blue kirjoitti:Or it's a key all the time, and when you stick it in people, it unlocks their death.
- Mr Cartier
Dii, onkos siitä ensiviikonlopusta kuinka paljon ihmisiä valmiita tulemaan ja pelailemaan, ja mitenkäs oli sen siegen laita?
Vahingosta viisastuu.
voisihan tuonne tulla pelailemaan, saisi vaihtelua niihin tavallisiin vastustajiin.
Ja tietenkin tarjolla on muitakin pelejä.
Mun viikonloppu taitaa mennä tällä kertaa ihan tyttökaverin luona, että en kyl tällä kertaa pääse. =/ Mut yritetään ensi kerraksi järkätä aikaa..
- Mr Cartier
Niin ja kannattaa varautua 1999pts peleihin FB:ssä. Eikö ihmisillä ollutkaan kiinnostusta siegeen. Harmi. Kattotaan jos sitten saadaan järkkäiltyä se siege joskus myöhemmin...
Vahingosta viisastuu.
Onkohan Kuopiossa yhtään Confotationin pelaaja? Olen saanut valmiiksi 400.apn Mid-nori listan ja jonkun kanssa haluaisin opetella pellaamaan.
-Samppa-
-Samppa-
Tämä huomenna alkava viikko menee koeviikon merkeissä ja autokoulussa juostessa, mutta lauantaina luulen olevani hengissä ja sen verta hyvissä kannattimissa muutenkin että siege onnistuisi. Nyt voisi melkein jotain ilmottautumista tänne laittaa halukkaat, ja jos saadaan se 4+ pelaajaa niin roudailen sitten linnan mukaan sinne. Itse ilmottaudun empirellä porttien sisälle tai ulkopuolelle, cannonit toimii kummallakin puolella
.
http://2011.piraattivaalit.fi/patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
- Mr Cartier
Linna löytyy jo ihan järjestäjien puolestakin, mutta mitä enemmän muuria sitä hauskempi mättö.
Tähän mennessä:
-Joni (minä)
-Juuso
-Pesis
Tähän mennessä:
-Joni (minä)
-Juuso
-Pesis
Vahingosta viisastuu.
Minäkin yritän tulla paikalla, mutta varmasti en osaa sanoa, koska menee päällekkäin yhden toisen jutun kanssa. Armeijana olisi High elves.
Yritän houkutella muitakin mukaan.
-Jaakko
Yritän houkutella muitakin mukaan.
-Jaakko
Älä Joni unohda että tänä lauantaina ollaan vähän muualla menossa, joten ropekehro jää vähän niin kuin pitämättä.
Pitää katsoa mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Iteltä löytyy kyllä noita figuja, mutta ne on kyllä vähän kaikista osapuolista ja sekoitettu faba-armeijaani. Mutta kai niistä saa vielä jotain pelastettua johonkin mättöön, jos jostain sais vähän sääntöjä ja muuta selville.Koira kirjoitti:Onkohan Kuopiossa yhtään Confotationin pelaaja? Olen saanut valmiiksi 400.apn Mid-nori listan ja jonkun kanssa haluaisin opetella pellaamaan.
Vaikken Kuopiossa ihan täyspäiväisesti asustele, niin minulta löytyy sääntökirjat ja kaksikin armeijaa. Pelailu on viime aikoina jäänyt vähemmälle muiden kiireiden vuoksi. Pystyn peliä opettamaan halukkaille, kun vain pyytää ja sopii sellaisen päivän, että olen Kuopiossa käymässä. Ropekerholla pitäisi mahtua hyvin pelailemaan, kun ei tuo konfakenttä vie paljoa tilaa (60x120cm pöytä).MrBigMr kirjoitti:Iteltä löytyy kyllä noita figuja, mutta ne on kyllä vähän kaikista osapuolista ja sekoitettu faba-armeijaani. Mutta kai niistä saa vielä jotain pelastettua johonkin mättöön, jos jostain sais vähän sääntöjä ja muuta selville.Koira kirjoitti:Onkohan Kuopiossa yhtään Confotationin pelaaja? Olen saanut valmiiksi 400.apn Mid-nori listan ja jonkun kanssa haluaisin opetella pellaamaan.
Niin ja pelaan siis 3. editionia. Neloseen en tule koskemaan...
-Roope
Mites olisi tänä viikonloppuna: löytyykö halukkaita siihen paljon puhuttuun faban siegeen?
Itseäni ainakin kiinnoistaisi ja saisin ehkä houkuteltua pari kaveria mukaan.
Itseäni ainakin kiinnoistaisi ja saisin ehkä houkuteltua pari kaveria mukaan.
Jaa-ah. Mitenkä on Joni "Menossa Mukana" Kroeger, onko piirityksen aika? Vai onko "muuta menoa"? Itse kyllä tulen, näen ja siirrän figut pöydältä laukkuun ensimmäisellä vuorolla, mutta mitenkä on meidän maastomestarin ja sääntönikkarin laita?
Ok, Joni katsoo että hikiset nörtit eivät ole hänen arvoistaan seuraa lauantaina, joten siegeä ei näy tulevan. Mutta kaikkea muuta löytyy vielä. Fabaa on, pari puolituista 40K armeijaa (jotka ovat odottaneet tilausta heinäkuusta lähtien) ja Jos ihmiset haluaa kokeilla jotain erikoisempaa, kuten Doomia, Battletechiä, yms., niin niitäkin löytyy ja nehän ovat sitä parempia mitä enemmän ihmisiä on mukana.
Joops taas rupee toi figuilu kiinostaa ja vois vaikka nyt tänä vklp tulla vähän noppaa pyörittämään. Jos nyt tänä lauantaina (sunnutaina??) on porukkaa tulos pelaa FB:ta niin vois raahata omat kuolleet mukaan ja pari kamuaki mukaan ja kahtoo mites se peli luistaa näin 6kk tauon jälkeen. Haastaa toki saa =D. Onko tuosta aikataulusta sitten tietoa ? Mihin aikaa pitää olla siel, miten pitkään se on ja onko se vain lauantaina ?
-Maxim
-Maxim
Ropekerho on lauantaisin 13-18.00.
Jos tulee muutama henkilö fabaa pelaamaan, niin vedetään vaikka megabattle. Ne on aina hauskoja. Ja kun ei ole ole hirveästi maastoa (jos Joni vaikka heittäisi vähän maastoa sinne ennen muita menoja), niin yksi iso pöytä on helpompi päällystää kuin monta vähän pienempää.
Pitää varmaan vähän kasata lisää figuja, jos saisi oman legioonan nousemaan 1500pts.
Jos tulee muutama henkilö fabaa pelaamaan, niin vedetään vaikka megabattle. Ne on aina hauskoja. Ja kun ei ole ole hirveästi maastoa (jos Joni vaikka heittäisi vähän maastoa sinne ennen muita menoja), niin yksi iso pöytä on helpompi päällystää kuin monta vähän pienempää.
Pitää varmaan vähän kasata lisää figuja, jos saisi oman legioonan nousemaan 1500pts.