Miten tehdä twin linked devouver

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
goggeli

Miten tehdä twin linked devouver

Viesti Kirjoittaja goggeli »

eli kun olen nähnyt sellaisia tw devouverita missä on niinku 2 devouveria kiinni toisissaan ,eli miten sellainen tehdään ?
M: da/sm ja orcs and goblins
Uzi-99
Viesti:

Re: Miten tehdä twin linked devouver

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Otat kaksi ylimääräistä Devoureria (Gaunttien mukana tulee läjä), liimaat toisiinsa kiinni ja mahdollisesti paikkailet aukkoja vihermassalla. Jos haluaa voi kikkailla vielä enemmän käsien ja aseiden asennon kanssa.

Carnifexille ne saa järkevimmin kun lisää ylijäämädevourerit mukanatuleviin vasemman ja oikean raajan devoihin.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Mösö

Viesti Kirjoittaja Mösö »

Normaalistihan twin-linked devourer tarkoittaa sitä, että molemmissa käsissä on devourerit. Oletan, että olet esim. tekemässä lentävää hive tyranttia niin, että laitat sille siivet ylempiin käden paikkoihin. Tällöin pitää tehdä tuollaiset erikois-TL-devourerit, jotta saat tupla-aseet (eli tässä tapauksessa 2 x TL-devourer).

Jotkut ovat tehneet tuollaisia tupla-devoureita, jotta saavat monstereilla sopivan kokoisia aseita, mutta tällöin ne kuitenkin lasketaan tavallisiksi.
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Peliteknisesti merkitystä on sillä näyttääkö otus siltä että sillä on oikeanlainen ase eli täyttää WYSIWYGin. Jos Tyrantillani on armeijalistassa Venom Cannon ja TL Devourer, niin WYSIWYG täyttyy sillä että liimaan figulle yhden VCannonin ja yhden oikean käden Devourerin johon on kiinnitetty toinen Devourer. Ase ei näytä enää tavalliselta Devolta, ja on selkeimmin TL Devo koska muillakin armeijoilla TL-aseet yleensä mallinnetaan laittamalla kaksi asetta vierekkäin.

Missään ei mainita että TL-ase vaatisi aseita molemmissa käsissä, vaikka tällainen harha on helppo ymmärtää kun katsoo että 'Fex-spruen TL Deathspitterit ja TL Devot tulevat vasempaan ja oikeaan käteen.

Sen lisäksi on syytä ottaa huomioon että Tyrantit ja 'Fexit eivät edes saa "tavallisia" Devoja, eli niitä ei vahingossakaan voi mitenkään sekoittaa. Näin ollen niiden Devot voivat näyttää lähes miltä vaan, kunhan sitä ei voi sekoittaa muihin aseisiin.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”