Killing Blow
Killing Blow
Eli voiko esineellä, joka sallii ensimmäisen woundin ignoroinnin estää killing blowin?
Re: Killing Blow
Kyllä, sillä onhan sekin woundi ja miusta se KB on vain yksi woundi joka läpi päästessään tappaa...
2
Mikäs tällainen esine on?Jubee kirjoitti:Eli voiko esineellä, joka sallii ensimmäisen woundin ignoroinnin estää killing blowin?
Tätähän mä hain- Lord Kroak ei pelkää enää Zombeja!
Helffeillä golden crown of atrazar, jossa tosin lukee että ignoraa myös KB:n, mutta kai noita muillakin onKarjupeto kirjoitti:Mikäs tällainen esine on?Jubee kirjoitti:Eli voiko esineellä, joka sallii ensimmäisen woundin ignoroinnin estää killing blowin?
No vaikka esimerkiksi Empireltä Jade Amulet. Kysynpähän vain koska helffeillä jossakin vastaavassa esineessä (En nyt muista nimeä) on erikseen sanottu että myös killing blow iskutkin voi ignoroida. Tässä taas lukee vain Can ignore first wound suffered. One use only.Karjupeto kirjoitti:Mikäs tällainen esine on?Jubee kirjoitti:Eli voiko esineellä, joka sallii ensimmäisen woundin ignoroinnin estää killing blowin?
Juurihan edelisessä viestissä mainitsin sen itemin? :SJubee kirjoitti:No vaikka esimerkiksi Empireltä Jade Amulet. Kysynpähän vain koska helffeillä jossakin vastaavassa esineessä (En nyt muista nimeä) on erikseen sanottu että myös killing blow iskutkin voi ignoroida. Tässä taas lukee vain Can ignore first wound suffered. One use only.Karjupeto kirjoitti:Mikäs tällainen esine on?Jubee kirjoitti:Eli voiko esineellä, joka sallii ensimmäisen woundin ignoroinnin estää killing blowin?
Yhtä aikaa kirjotin viestiä, meni hetki kun piti kattoa sen empiren esineen nimi.Rizky kirjoitti:Juurihan edelisessä viestissä mainitsin sen itemin? :SJubee kirjoitti:No vaikka esimerkiksi Empireltä Jade Amulet. Kysynpähän vain koska helffeillä jossakin vastaavassa esineessä (En nyt muista nimeä) on erikseen sanottu että myös killing blow iskutkin voi ignoroida. Tässä taas lukee vain Can ignore first wound suffered. One use only.Karjupeto kirjoitti:Mikäs tällainen esine on?Jubee kirjoitti:Eli voiko esineellä, joka sallii ensimmäisen woundin ignoroinnin estää killing blowin?
Sehän ignoroi woundin ja jos woundi pääsee läpi niin tappaa eli kyllä minä tuon näkisin sen torjuvan.
hmm.. nyt tulee ihan mutu-tuntumalta mutta 20-30 pistettä se on.Albifrons kirjoitti:Hmm... Killing Blow on kuolettava isku. Ei haava vaan esim. lyönti, jolla lyödään pää hartioilta. Näin minä ajattelisin. Ei pysty ignooramaan KB:tä sanoisin. Mikä on Empiren Jade Amuletin pistehinta? Pystyisi verrata sitä ja Golden Crownia keskenään.
Mutta samaan tapaanhan voit sanoa että sitä ei saa tykkiäkään vastaan koska se vie enemmänkin kuin pään ukolta!?
2
Jade amulet on 40 pojoo. Mutta ignoroi ensimmäisen woundin ja eikös säännöt sano että jos killing blow menee wardeista tai muista ihmesaveista läpi niin tappaa sama d3/6 woundien kanssa niin vasta sitten tulee, mutta minun ymmärryksen mukaan woundi ignoroidaan heti wardin/saven jälkeen niin ei ehdi saamaan enempää vahinkoa.
Aivan, sillä se haava ollaan kärsitty heti sen jälkeen kun woundaus heitto onnistuu (poisonin tapauksessa "wounds automaticaly"). kaikki sen jälkeen tuleva on vain räpiköintiä, aka viime hetken seiviä...Warchief kirjoitti:Jade amulet on 40 pojoo. Mutta ignoroi ensimmäisen woundin ja eikös säännöt sano että jos killing blow menee wardeista tai muista ihmesaveista läpi niin tappaa sama d3/6 woundien kanssa niin vasta sitten tulee, mutta minun ymmärryksen mukaan woundi ignoroidaan heti wardin/saven jälkeen niin ei ehdi saamaan enempää vahinkoa.
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
- The Captain
- Valvoja
Älä ajattele, lue sääntöjä. Killing blow on woundin kylkiäisenä tuleva erikoisefekti. Ei woundia, ei killing blow'ta. KB läpäisee sääntökirjan mukaan armour savet ja regeneraation, ei muuta.Albifrons kirjoitti:Hmm... Killing Blow on kuolettava isku. Ei haava vaan esim. lyönti, jolla lyödään pää hartioilta. Näin minä ajattelisin. Ei pysty ignooramaan KB:tä sanoisin. Mikä on Empiren Jade Amuletin pistehinta? Pystyisi verrata sitä ja Golden Crownia keskenään.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Kiitoksia, tulipahan tämäkin selväksi.The Captain kirjoitti:Älä ajattele, lue sääntöjä. Killing blow on woundin kylkiäisenä tuleva erikoisefekti. Ei woundia, ei killing blow'ta. KB läpäisee sääntökirjan mukaan armour savet ja regeneraation, ei muuta.Albifrons kirjoitti:Hmm... Killing Blow on kuolettava isku. Ei haava vaan esim. lyönti, jolla lyödään pää hartioilta. Näin minä ajattelisin. Ei pysty ignooramaan KB:tä sanoisin. Mikä on Empiren Jade Amuletin pistehinta? Pystyisi verrata sitä ja Golden Crownia keskenään.