Tapaturma

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Ahneman

Viesti Kirjoittaja Ahneman »

No onhan meillä koira ja se on joskus todella innokas pureskelemaan muovisia figuja silloin kun ne on sen ulottuvilla
Pahoittelen kirjoitusvirheitäni.
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Tuosta muuten palaa mieleeni eräs hassu tapahtuma:
Kaverini oli maalannut mordheimin witch huntterin erääseen maalauskilpiluun, kun hän oli lähdössä kyseiseen tapahtumaan oli hän jättänyt sen figun johonkin pöydälle ja mennyt hakemaan jotain alakerrasta. Sillä aikaa koira oli huomannut valkometallin mahtavan maun ja pureksinut sen figun suht muussiksi...
Mysterous

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

Ahneman kirjoitti:No onhan meillä koira ja se on joskus todella innokas pureskelemaan muovisia figuja silloin kun ne on sen ulottuvilla
Kaverile kävi samoin. Olin lahjoittanut sille space örkkejä ja sit seuraavana päivänä sain kuulla että iso paha koira tuli ja vaikka örkit urheasti tulitivat ja hakkasivat kirveillään koira sai ne yksitellen suuhunsa. (pari kuitenkin pääsi piiloon ja siellä ne taitavat olla vielä tänäkin päivänä).
Herra juusto

Viesti Kirjoittaja Herra juusto »

Mulla on kerran kaatunut pullo Bloodrediä haaruksille...
Kaikkea pitää kokeilla paitsi kansantanhuja ja pikkusiskoa.
(entinen nimimerkki oli Thanguol)
osmelo

Viesti Kirjoittaja osmelo »

joo mä pelasin yhen kaverin luona ja mä vahingossa kaadoin koko pelipöydän :oops: sen jälkeen kun kaverin äiti tuli kattoo mitä tapahtu se astu mun örkki rykmentin päälle...
Väkipyörä

Viesti Kirjoittaja Väkipyörä »

joskus muinoin heitin dragon ogreni jotenkin ihmeessä portaat alas ja se jätkä hajos alkutekijöihinsä. onneks oli lakannut sen niin maan perusteellisesti ettei maalipinta kärsinyt pätkääkään.

askarteluveitsi+pikaliima on sinänsä kiva yhdistelmä että kun on tarpeeksi nakkisormi niin liimaa samantien haavat umpeen.
Viimeksi muokannut Väkipyörä, Ke 06.08.2003 22:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mikä ei tapa, ärsyttää!
JuYu

Viesti Kirjoittaja JuYu »

Kaveri onnistu liimaamaan huulet kiinni toisiinsa pikaliimalla.

Sillä oli valunut liimaa sormille ja sit se pyyhkäs kädellään naamaansa ja vähän ajan kuluttua se ei saanut suutaan auki.
Oli aika huvittavan kuulosta kun se yritti selittää mulle että se ei saa suutaan auki.
anavriN

Viesti Kirjoittaja anavriN »

Ei ehkä figujen kanssa mutta kerran onnistuin säheltämään käsille Citadelin teholiimaa :?
Tankki

Viesti Kirjoittaja Tankki »

ei mulle mitään vakavampaa mutta ku oltiin turun fantasiapeleissä chaos kirjan julkaisu tilaisuudessa parin kaverin kanssa ja sai maalata yhden marauderin ni kaveri tiputti vahingossa avonaisen väriltään valkoisen suoraan lattialle, ni lattialle tuli kiva valkoinen läikkä
Nauku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nauku »

Aargh. Onnistuinpa tossa eilen illalla kaatamaa black inkin pöydälle/syliin... :cry:
The same line three times. The same line three times. The same line three times.
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Pekasimme kavereitten kanssa olohuoneen lattialla ja meitä oli kuusi. Matto oli rajana. Kaikkilla oli ukkelit pitkin mattoa ja puhelin soi.... Siitä sitten ylös ja maton poikki, mutta jalka ottinkin maton reunaan ja turvalleen siihen matolle. :oops: Siinä sitten meni IGt, 2 mariini armeijaa, orkit, kaamokset ja tyranidit... ei kokonaan tietenkään, mutta kyllä kavereita ja tietysti itteeni vähän pirutti, kun osa tankeista ja muista yksiköistä on osina taas... :roll:
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Isotalo

Viesti Kirjoittaja Isotalo »

Tankki kirjoitti:ei mulle mitään vakavampaa mutta ku oltiin turun fantasiapeleissä chaos kirjan julkaisu tilaisuudessa parin kaverin kanssa ja sai maalata yhden marauderin ni kaveri tiputti vahingossa avonaisen väriltään valkoisen suoraan lattialle, ni lattialle tuli kiva valkoinen läikkä
Juu minähän olin toinen niistä kavereista, itsekkin kerroin siitä täällä. Eikös sinunkin päälle lentänyt valkoista maalia :) .
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Eipä mulla mitään erikoisia juttuja ole. Olen kerran tiputtany Blue inkin suoraan syliin, seurauksena paidan ja housujen menetys. Viiltoja tullu pari kertaa, yks luuhun asti, ja peukalossa on Nike merkki :) Yhden Rhinon oon tallanu paskaks, ei paljoo naurattanu.
Moips
Hope is a serum that never heals
Blöö

Viesti Kirjoittaja Blöö »

mulla ei oo onneks vielä ollut pahempia kuin sormien liimaaminen yhteen, tosin kaikessa viisaudessani rupesin ottamaan niitä mattopuukolla irti ja siinä lähti ihoa ja muuta töhnää aika lailla
MYYRÄ

Viesti Kirjoittaja MYYRÄ »

ennen muinoin GWn maalausohjeissa luki seuraavaa kun ne on englantilaisia:
"Remember NOT to drink tea when painting, because the inevitable WILL happen..."
:D
Mysterous

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

MYYRÄ kirjoitti:ennen muinoin GWn maalausohjeissa luki seuraavaa kun ne on englantilaisia:
"Remember NOT to drink tea when painting, because the inevitable WILL happen..."
Täh :? Menin ihan sekaisin. Muista että et saa juoda teetämaalatessasi sillä väistämätön tapahtuu?
Blöö

Viesti Kirjoittaja Blöö »

Mysterous kirjoitti:
MYYRÄ kirjoitti:ennen muinoin GWn maalausohjeissa luki seuraavaa kun ne on englantilaisia:
Täh :? Menin ihan sekaisin. Muista että et saa juoda teetämaalatessasi sillä väistämätön tapahtuu?
kato kun voi vahingossa hörpätä "teetä" vaikka maalipurkista :D
llewar
Viesti:

hm

Viesti Kirjoittaja llewar »

Ei itselle niinkään itse tehnyt, mutta katsonut vierestä
kun kaveri yrittää ikkunalle; mutta ei kerkä, ja oksentaa
MTG-korttikansioidensa ja warhammer jenginsä päälle...

Ja roskikseen vaan... ja tämä ennen 2nd edikan 40k aikaa ;)

-- Llewar
.. Beyond hope,
... Beyond silly khornites
.... Beyond help
..... Slaanesh
Tupets

Viesti Kirjoittaja Tupets »

Ei kai mitään kovin katastrofaalista ole päässyt koskaan tapahtumaan, mutta nämä ovat jääneet ainakin mieleen:

Maalailtiin yhtenä kesänä autotallissa figuja ja yksi lasinen Miniature paints-purkki pääsi tippumaan betonilattialle ja päästiin siivoamaan. Sillon oli kynsilakanpoistoaine tullut vähän aikaa sitten mukaan kuvioihin ja ajateltiin, että kyllähän se maali sillä lähtee lattiasta jos figuistakin. Jonkun aikaa siinä hinkattiin mutta aikaseksi saatiin vain kohtalaisen kova hedari kaikille maalaajille. Palasimme sitten vähän maanläheisimpiin keinoihin ja saimme läikän pois Fairilla.

Toinen aika hyvä oli kun kaveri vaihtoi kuluneen pensselinsä uuteen. Vanha pensseli pöydältä käteen, "hihihihiih", *naks* ja roskikseen. Vanha pensseli vieläkin pöydällä, doh :).
Knihti

Viesti Kirjoittaja Knihti »

Noh, pahinta mitä on sattunut on se että astuin isoveljeni Zombin päälle :oops: , ei sentäs tuhoutunut kokonaan: sormet poikki ja uusi asento :D . on muuten aika vänkän näkönen.
Sen lisäksi olen liimaillut sormeni yhteen kerran jos toisenkin ja sotkenut paikkoja maaleilla.
(olen kyllä sotkenut kieleni useasti imeskeltyäni pensseleitä HIEMAN liikaa)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”