The Best miniatyre of Pori.
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- tp-master
- Paikkakunta: Porin markku... et kuitenkaan tuntisi, vaikka kertoisin...
Re: The Best miniatyre of Pori.
Kyllähän se siitä...
Basen tavara puuttuu vielä kokonaan ja maalausta täytyy muutenkin hiukan viimeistellä. Pitäisi valmistua vuodenvaihteeseen...
Basen tavara puuttuu vielä kokonaan ja maalausta täytyy muutenkin hiukan viimeistellä. Pitäisi valmistua vuodenvaihteeseen...
Flying is simple. You just throw yourself at the ground and miss.
nngghhh.... jos olisin huomannut tämän aiemmin... ennen kilpailun alkua tehtyjä ei saa tuoda? *virn*
Enpä tiedä... konfaus konffaus... pidän siitä kyllä, mutta nyt lyö tyhjää.. ei ideoita... onkohan maalit vielä kunnossa... katsotaan jos saan jostain konkreettista aikaiseksi, niin voin viela harkita
Edit: That's it. I'm officially in. Eli maalausintoni jälleen (ainaki hetkeksi) löydettyä jo pari nappia olen saanut valmiiksi, eli olen siis myös kisassa mukana.
Enpä tiedä... konfaus konffaus... pidän siitä kyllä, mutta nyt lyö tyhjää.. ei ideoita... onkohan maalit vielä kunnossa... katsotaan jos saan jostain konkreettista aikaiseksi, niin voin viela harkita
Edit: That's it. I'm officially in. Eli maalausintoni jälleen (ainaki hetkeksi) löydettyä jo pari nappia olen saanut valmiiksi, eli olen siis myös kisassa mukana.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
Oman nappulan konffaus on valmis (ainakin melkein =P) Mutta maalaus ei ole vielä alkanutkaan=) Luultavasti otan sen sitten käsittelyyn kun lomat alkaa... Nyt kun on muuttokiireet menossa.
-Tume
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Oho, Timokin sai idiksen. Jee.
Kolme viikkoa aikaa,
maalata figun Anton taitaa.
On se muuten kumma,
miksi helvetissä figuni on niin tumma
Missähän figuni muuten onkaan?
Halffia kyllä komppaan.
Aloittaa olisi pitänyt ajoissa,
mutta kun mieleni oli Haloissa.
Miksi mitään en tee?
Aika loppuu pian.
Kato, huomain fugissani vian
ja joku nauraa he he hee.
.
Kolme viikkoa aikaa,
maalata figun Anton taitaa.
On se muuten kumma,
miksi helvetissä figuni on niin tumma
Missähän figuni muuten onkaan?
Halffia kyllä komppaan.
Aloittaa olisi pitänyt ajoissa,
mutta kun mieleni oli Haloissa.
Miksi mitään en tee?
Aika loppuu pian.
Kato, huomain fugissani vian
ja joku nauraa he he hee.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
- Half-breed
Dodii. Saitte kaikki sitten helpotusta kisaan, sillä minä menin ja unohdin kisafiguni Turkuun ja kun en myöskään ottanut pensseleitäni mukaan (Maalit olisi mukana kyllä ihme ja kumma.), niin en minä mitään figuakaan ehdi speedpaintata enää. Täten joudun luopumaan leikistä ja jättämään voiton korjaamisen jollekin muulle.
Grr. Minä sitten muistin kaiken muun paitsi sitä figua. Ärrinpurrin...
Grr. Minä sitten muistin kaiken muun paitsi sitä figua. Ärrinpurrin...
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Eikös sinulla ollut se viimeistelyvaiheessa? Onhan se tietenkin mälsää, mutta voithan sinä tulla sillä figulla kisaan ja sitten nauraa muille (kuten minulle), jotka jäivät taaksesi siitä huolimatta. Voittoa kuitenkin on ehkä vähän turha tulla hakemaan....Half-breed kirjoitti:Dodii. Saitte kaikki sitten helpotusta kisaan, sillä minä menin ja unohdin kisafiguni Turkuun....
- Sinitähti
- Sinitähti
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
No niin, nyt on sitten aika ohitse ollut jo hetkisen aikaa.
Kuis ihmiset sai figunsa maaleihin? Itse sain viimeisen, ja kenties pilaavan, pensselin vedon joku 5 min sitten tehtyä. Kuinkas moni Halffin lisäksi on ulkona(?) kisasta?
Kuis ihmiset sai figunsa maaleihin? Itse sain viimeisen, ja kenties pilaavan, pensselin vedon joku 5 min sitten tehtyä. Kuinkas moni Halffin lisäksi on ulkona(?) kisasta?
- Sinitähti
- Sinitähti
Mun figu on kaikin puolin valmis. Voitasisiinko sitä päivää jo alkaa sopimaan?
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Päivähän on oikeastaan suurimmaksi osaksi sinun ja Masterin päätettävissä kun te asutte vähän kauempana (Asuthan sinä vielä jossain Ikaalisissa Masteri?).
Meille Porilaisille se pitäisi olla yksi lysti mikä se päivä on. Tuskin kaupungille pääsy meille on mitenkään hankalaa
.
Meille Porilaisille se pitäisi olla yksi lysti mikä se päivä on. Tuskin kaupungille pääsy meille on mitenkään hankalaa
- Sinitähti
- Sinitähti
-
charnjibber
Oma tuli valmiiksi ihan kunnialla. Mielestäni sitä päivää ei kannata kovin kauaa venyttää.
- Half-breed
Erinäisten tapahtumien johdosta minun täytyy tulla viikonlopuksi sinnepäin Suomea täältä Turusta jonne palasin, joten pääsen mukaan kisaan, jos se valintatilaisuus järjestetään su, tai ma (Ma ennen klo 16.00, pitää olla loppu sitten.)
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Half-breed kirjoitti:Erinäisten tapahtumien johdosta minun täytyy tulla viikonlopuksi sinnepäin Suomea täältä Turusta jonne palasin, joten pääsen mukaan kisaan, jos se valintatilaisuus järjestetään su, tai ma (Ma ennen klo 16.00, pitää olla loppu sitten.)
Jaa, etkö sinä lähtenytkään kisasta vesk?Sinä hetki sitten kirjoitti:Saitte kaikki sitten helpotusta kisaan, sillä minä menin ja unohdin kisafiguni Turkuun ja kun en myöskään ottanut pensseleitäni mukaan (Maalit olisi mukana kyllä ihme ja kumma.), niin en minä mitään figuakaan ehdi speedpaintata enää. Täten joudun luopumaan leikistä ja jättämään voiton korjaamisen jollekin muulle.
Vähän kuitenkin näyttää siltä, että tällä viikolla ei saada hommaa hoidettua pois jaloista kun vain pari on ilmoittautunut vuoden vaihdoksen jälkeen. Onko meitä sitten vain me vai....? Noh, katotaan tuleeko lisää, mutta miten ihmisillä on seuraavat viikonloput tästä kuusta? Aikaa vai jotain muita tekemisiä?
- Sinitähti
- Sinitähti
Figu valmis, kauan sitten jo, ja ajoista sen verran, että kyllähän minä pääsen melkein milloin vain tulemaan.
Spoonyone
Spoonyone
Itsellä kävi niin, että tossa muuttaessa meni tietysti kaikki hukkaan ja kädet ja jalat siinä myös lenteli (tais mennä pari päätäkin)... >P Nyt on kuitenkin löytynyt, mutta joutuu kyllä laittamaan melkein koko ukon uusiksi xD HUAH!
No mut kuitenkin, yritän saada figusta jotain aikaseksi... Varmaa ei kuitenkaan oo, että onko se valmis ihan pian... Tuun kuitenkin paikan päälle kattelemaan ja toivottavasti tuomaan myös sen oman jamppani näytille! Eli oon kyllä vielä mukana mikäli vain kerkeän ton valmiiksi saada...
No mut kuitenkin, yritän saada figusta jotain aikaseksi... Varmaa ei kuitenkaan oo, että onko se valmis ihan pian... Tuun kuitenkin paikan päälle kattelemaan ja toivottavasti tuomaan myös sen oman jamppani näytille! Eli oon kyllä vielä mukana mikäli vain kerkeän ton valmiiksi saada...
-Tume
- tp-master
- Paikkakunta: Porin markku... et kuitenkaan tuntisi, vaikka kertoisin...
Itsellä on myös figu alkanut pikku hiljaa valmistua. Poriin en pääse milloin tahansa, joten mieluiten sovitaan päivä hyvissä ajoin.
Miten olisi kilpailusta joku pysti?? Minulla olisi sopiva "palkinto" valmiina. Hinta sillä oli 4€, joten suuresta palkinnosta ei ole kyse. Tuon 4€ voisi vaikka jakaa osallistujien kesken (itseni luonnollisesti mukaan lukien), jolloin siitä ei tule montaa kymmentä senttiä päätä kohden...
Miten olisi kilpailusta joku pysti?? Minulla olisi sopiva "palkinto" valmiina. Hinta sillä oli 4€, joten suuresta palkinnosta ei ole kyse. Tuon 4€ voisi vaikka jakaa osallistujien kesken (itseni luonnollisesti mukaan lukien), jolloin siitä ei tule montaa kymmentä senttiä päätä kohden...
Flying is simple. You just throw yourself at the ground and miss.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Elikkä elikkä. Valmiiden figujen omistajat tähän asti ovat:
- Minä
- F.a.r
- Tp-mies
- Anthrax
- Chanjibber
- Necron lord
Puutteelliset tiedot (onko kisassa mukana vai ei):
- Mastercalgar
- Halffi
- Ogre_bull
- Tume
Milloin muuten Tp:llä, Halffilla ja F.a.r:illa on pääsyjä tänne? Teillä kun on vähän pitempi matka kuin muilla niin mennään näköjään teille sopivien päivien mukaan suurimmilta osin.
El edit: Niin ja minulle on se ja sama otetaanko tuo Tp:n pysti palkinnoksi. Ei se kovin kallis ole kun joku 40-70 senttiä maksaa per nenä.
- Minä
- F.a.r
- Tp-mies
- Anthrax
- Chanjibber
- Necron lord
Puutteelliset tiedot (onko kisassa mukana vai ei):
- Mastercalgar
- Halffi
- Ogre_bull
- Tume
Milloin muuten Tp:llä, Halffilla ja F.a.r:illa on pääsyjä tänne? Teillä kun on vähän pitempi matka kuin muilla niin mennään näköjään teille sopivien päivien mukaan suurimmilta osin.
El edit: Niin ja minulle on se ja sama otetaanko tuo Tp:n pysti palkinnoksi. Ei se kovin kallis ole kun joku 40-70 senttiä maksaa per nenä.
- Sinitähti
- Sinitähti
- Half-breed
Dodii, taas Porissa, mutta en ottanutkaan figua mukaan, sillä se oli enemmän vaiheessa, kuin muistin (Siitä näkyy vielä pohjamaali parista paikkaa.), joten ei sillä viitsi minunlainen perfektionisti osallistua, etenkään kun en saanut yrityksistä huolimatta sitä maalattua näiden parin päivän aikana. Täten jos nyt jaksatte odottaa tuohon kuunvaihteeseen asti, että tulen taas Poriin, niin voin osallistua valmiilla figulla. Tietystikkään jos ette jaksa odottaa, niin pitäkää kisanne ihan vapaasti ilman minua. Tulen sitten voittamaan seuraavan.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Itsevarmuutesi löyhkää. On muuten kumma asia kun ihmiset eivät saaneet ajallaan sitä figua valmiiksi, menee homma vähän fuskaamisen puolelleHalf-breed kirjoitti: Tulen sitten voittamaan seuraavan.
- Sinitähti
- Sinitähti
aika kuluu, mutta kukaan ei saa mitään aikaan. El capitan. olet jo kysynyt kauempana asuvilta, että miten he pääsevät, mutta heitä ei näytä kiinnostavat asia. Joten jos vaikka päättäisit nyt päivän joskus ensiviikolle, niin sitten muut voivat tulla valittamaan siitä, että eivät olleet aiemmin jaksaneet vaivautua.
Onkohan liian rankkaa... emt. Ketuttaa tämä saamattomuus. El Capitan, päätä, sanasi on lakimme jne jne.
Onkohan liian rankkaa... emt. Ketuttaa tämä saamattomuus. El Capitan, päätä, sanasi on lakimme jne jne.
Spoonyone
Spoonyone
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Äh, hiton muokkaa. Jälleen teillä.
Paikkahan sitten on varmaan sitten se Vitriini Porin alakerta, jossa kokoonnutaan vai onko jollain parempaa sanomista? Ensi viikko? Jaa-a, kyllähän se minulle passaa mainiosta kuten näköjään sinullekin. Sanokaas nyt nopiasti kaukana asustelevat pääsettekö viikonlopuksi, varmaan lauantai jossain 12.00 tänne? Jos kukaan ei sano mitään niin silloin sitten. Kukaan kun ei sano juuta tai jaata niin mikäs siinä. Minä, Timo ja pari muuta voidaan hyvin kisata sitten keskenämme
. Muussa tapauksessa se sitten varmaan menee viimeiselle viikolle, mutta en halua missään nimessä, että kokoontuminen olisi joskus helmikuussa, jos silloinkaan. Menee ihan liian myöhäiseksi.
El edit: Niin, että sellaista tuli kanssa mieleen, että konfrosta kiinnostuneet voisivat sitten olla vähän kaemmin paikalla kun voidaan hoitaa Halffin kanssa sitten se demotus samalla kertaa. Voin minä sen tietenkin yksinkin vetää, jos joku pelkää Rikkufanboy Allua.
Sellaisia nämä Porin asiat ovat. Pelaajia on ihan kiva määrä, mutta aktiivisuus Sotussa on sieltä toisesta päästä. En minä ollenkaan osaa sanoa mitään lopullista päivää yksinäni kun on ainakin tuo Halffi ja Tp olisi varmasti tulossa hyvinkin mielellään. Fa.r:kin varmaan olisi varmaan mielellään tulevan tänne, mutta kun tuo matka.... Onhan se pitkä ja sinänsä turhauttavaa ajaa sellainen vain jonkun puolisen tunnin takia.Antrax kirjoitti:aika kuluu, mutta kukaan ei saa mitään aikaan. El capitan. olet jo kysynyt kauempana asuvilta, että miten he pääsevät, mutta heitä ei näytä kiinnostavat asia. Joten jos vaikka päättäisit nyt päivän joskus ensiviikolle, niin sitten muut voivat tulla valittamaan siitä, että eivät olleet aiemmin jaksaneet vaivautua. Onkohan liian rankkaa... emt. Ketuttaa tämä saamattomuus.
Paikkahan sitten on varmaan sitten se Vitriini Porin alakerta, jossa kokoonnutaan vai onko jollain parempaa sanomista? Ensi viikko? Jaa-a, kyllähän se minulle passaa mainiosta kuten näköjään sinullekin. Sanokaas nyt nopiasti kaukana asustelevat pääsettekö viikonlopuksi, varmaan lauantai jossain 12.00 tänne? Jos kukaan ei sano mitään niin silloin sitten. Kukaan kun ei sano juuta tai jaata niin mikäs siinä. Minä, Timo ja pari muuta voidaan hyvin kisata sitten keskenämme
Jaa, että minäkö joku Porin peliporukan yksi päämiekkosista? Noh, antoihan Niemelä tämän osion minulle vahdittavaksi, joskin aika turha duuni (yhden toimin vasta olen tehnyt). Kiitos kiitos, ei nimikirjoituksia.Timo kirjoitti: El Capitan, päätä, sanasi on lakimme jne jne.
El edit: Niin, että sellaista tuli kanssa mieleen, että konfrosta kiinnostuneet voisivat sitten olla vähän kaemmin paikalla kun voidaan hoitaa Halffin kanssa sitten se demotus samalla kertaa. Voin minä sen tietenkin yksinkin vetää, jos joku pelkää Rikkufanboy Allua.
- Sinitähti
- Sinitähti