Demoninmetsästäjät Seikkailu
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Demoninmetsästäjät Seikkailu
SOITTAKAA KETKÄ OVAT TUOLOSSA NYT TORSTAINA TEKEMÄÄN HAHMOLOMAKKEITA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nii numero löytyy sit tuolt yhteystieto topicista
Nii numero löytyy sit tuolt yhteystieto topicista
Vois tulla hillumaan. xD Eli minä tuun.
4 pelaajaa kasassa ja lisää halutaan 
Eli varmaan sit kun kerho alkaa nii muita mukaan ellette sitten halua tulla mun luokse jo tekemään hahmolomakkeita niin kuin muut
Eli varmaan sit kun kerho alkaa nii muita mukaan ellette sitten halua tulla mun luokse jo tekemään hahmolomakkeita niin kuin muut
Henkinen johtaja sinä varmaan olet osallistumassa tähän joten jos sopii sitten kun kerho joskus alkaa niin teemme sulle hahmolomakkeen?
Huom jos veljes osallistuu kans niin tässä pelissä ei voi pelata toisen hahmolla ollenkaan vaan peliin saa tulla koska vain mukaan.
Huom jos veljes osallistuu kans niin tässä pelissä ei voi pelata toisen hahmolla ollenkaan vaan peliin saa tulla koska vain mukaan.
- Henkinen Johtaja
Kyl mä olen tulos mukaan, ainakin perjantaisin seuraavan seitsemän viikon aikanaCrystania kirjoitti:Henkinen johtaja sinä varmaan olet osallistumassa tähän joten jos sopii sitten kun kerho joskus alkaa niin teemme sulle hahmolomakkeen?
Tuosta...
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
kerho alkaa ens viikolla[2] puyörimään normaalisti.
Elämä on Peliä, koskaan ei tiedä mitä kohdalle pyörähtää.
Kiva, mut pitää nyt kattoa että eletäänkö viel ens viikol.. ;DHedelmäpeli kirjoitti:kerho alkaa ens viikolla[2] puyörimään normaalisti.
- Henkinen Johtaja
eli perjantainakin on? Tietenkin sillä edellytyksellä ellemme juutu joukolla turkulaisten ristituleenHedelmäpeli kirjoitti:kerho alkaa ens viikolla[2] puyörimään normaalisti.
Tuosta...
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
joo perjantaita järkätään normaaliin syksyllä tutuksi tulleeseen tapaan. ellei osa kerhon veteraaneista joudu kriittiseen tilaan Antin kyyditseminä niinku togo jo mainitsikinHenkinen Johtaja kirjoitti:eli perjantainakin on? Tietenkin sillä edellytyksellä ellemme juutu joukolla turkulaisten ristituleenHedelmäpeli kirjoitti:kerho alkaa ens viikolla[2] puyörimään normaalisti.Täytyy muistaa silmälasit XD
Elämä on Peliä, koskaan ei tiedä mitä kohdalle pyörähtää.