Dryadeja + peikko

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Alpo

Dryadeja + peikko

Viesti Kirjoittaja Alpo »

Moi.

Vihdoista viimein sain pitkään keskeneräisenä olleet dryadini beissattua. Armeijan kokoamisen aloitin joskus kesällä 2006 ja nyt se sitten on "virallisesti" valmis (melkein). Armeijan teema on tuo Forest spirit ja armeijasta löytyy maksimissaan 1 haltia figuuri. Maalausteemaksi halusin koivu-teeman ja mielestäni armeija ainakin siltä osin onnistui. Dryadit ovat speedpaintattuja enkä ole niiden yksityiskohtiin hirveästi vaivaa nähnyt. Mutta laitanpa niitä kuvia tulemaan.

Kaikki
8xdryad
8xdryad
8xdryad
8xdryad
8xdryad
8xdryad

Branchwraith1_t
Branchwraith1_e

Branchwraith2_e
Branchwraith2_t
----------------------------------------------------------
Tulevaan beasti armeijaan joka valmistuu nyky vauhdilla joskus vuoden 2025 tienoilla, maalattu chaos trolli. Figu on O&G River trolli, maalattu armeijan teeman mukaisesti iho vaalean harmaalla ja armorit/hiukset/muu härpäke siniharmaalla. Tämän kanssa olen käyttänyt useamman tunnin ja jotain blendiä yritin. Beissi on vielä kesken mutta siihen on tulossa lumi peite ja vettä/jäätä reunaan.
peikko_edestä
peikko_takaa

Kommenttia saa laittaa, dryadeja tulevan vielä korjailemaan eli niihin otan parannusehdotuksia vastaan.
Nääs.
StrigoiVampire

Re: Dryadeja + peikko

Viesti Kirjoittaja StrigoiVampire »

Vaivaa oot kyl nähny :)
Hienoja !! :D
Veripallo

Viesti Kirjoittaja Veripallo »

Noin munta dryadia ja kaikki koivuja ?! :( No onhan koivutkin kivoja (kai ne on koivuja) ja onhan tuo hieno teema mutta kyllä jokaisesa metsässä on oltava useampaa lajia minusta ;). Itse tykkäisin vaahteroista, varsinkin syksyisistä mutta sinunhan dryadit ne on.

Hieno työ, no parannusehdotuksia et saa minulta koska olen itse niin huono maalaja että ei siitä apua ois.
Hän on puhunut.
Eorl Nuori

Viesti Kirjoittaja Eorl Nuori »

Koivudryadit on loistava idea ja olet saanut toteutettua idean todella hienosti, onnittelut ;).
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”