uusi kausi, uudet kujeet. kerho alkaa ens viikolla[2].
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: uusi kausi, uudet kujeet
enköhän kun kerran kyyti poikana ollaan 
Jos saisimme sen uuden paikan ja sielä olisi hyvä olla et sinne jäätäisiin niin olisiko sitten mahdollista että kerho päivät olisi pitempiä?
Jos ei nyt hedelmä sinne ajois kerkii nii vaihka mulle avain niin olisin sielä aina etu ajoissa laittamassa peli mestaa valmiiksi?
Jos ei nyt hedelmä sinne ajois kerkii nii vaihka mulle avain niin olisin sielä aina etu ajoissa laittamassa peli mestaa valmiiksi?
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
perjantaihin voin anoo pitempää aikaa yli yheksän, mutta en kyllä keskiviikkosin rupee painaa urakalla:)eikä se siitä yläkerran tilasta oo kiinni moneen me voidaan olla vaan siitä että siellä menee hälyt päälle joka päivä klo21.mut alakertaan varottimet ei kaiketi vaikuta? no jos mun kolmen minuutin "myöhästyminen" ei oo yhtalailla ajoissa niin sitten saat avaimen, ei vaineskaan en oikeen saa luovuttaa sitä sillä kun pääsee vissiin kaikkialla nuorisotiloihin[peltsi,jukola,keskusta,monari yms.]Crystania kirjoitti:Jos saisimme sen uuden paikan ja sielä olisi hyvä olla et sinne jäätäisiin niin olisiko sitten mahdollista että kerho päivät olisi pitempiä?
Elämä on Peliä, koskaan ei tiedä mitä kohdalle pyörähtää.
Uu jee tollasen avaimen haluunperjantaihin voin anoo pitempää aikaa yli yheksän, mutta en kyllä keskiviikkosin rupee painaa urakalla:)eikä se siitä yläkerran tilasta oo kiinni moneen me voidaan olla vaan siitä että siellä menee hälyt päälle joka päivä klo21.mut alakertaan varottimet ei kaiketi vaikuta? no jos mun kolmen minuutin "myöhästyminen" ei oo yhtalailla ajoissa niin sitten saat avaimen, ei vaineskaan en oikeen saa luovuttaa sitä sillä kun pääsee vissiin kaikkialla nuorisotiloihin[peltsi,jukola,keskusta,monari yms.]
No kyllähän tuo sama aika taulu on jees mut aattelin vaan
Varmistan vielä että, Hedelmä hyppää sit asemalta mun kyytiin ku lähdetään turkkuseen?
Mono ja togo monarilta hyppää kyytiin?
Lähtö n.10 aikaa ??
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
jeps asema käy hyvin katotaan tarkka aikataulu viä lähempänä:)Crystania kirjoitti: Varmistan vielä että, Hedelmä hyppää sit asemalta mun kyytiin ku lähdetään turkkuseen?
Lähtö n.10 aikaa ??
- Henkinen Johtaja
Heips kaikille!
Kysyisin sitä että vieläkö meillä on perjantaisin kerhoa keväällä?
Kysyisin sitä että vieläkö meillä on perjantaisin kerhoa keväällä?
Tuosta...
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
eiköhän tuota järkätä:)
- Henkinen Johtaja
Hyvä! Nyt sitten kyselisin että vieläkö Kaadolta löytyy kiinnostusta siihen ww2 -pelaamiseen, josta oli puhetta sillon turneelauantaina?Hedelmäpeli kirjoitti:eiköhän tuota järkätä:)
Säännöt ym. armeijalistat löytyy täältä(vaatii tosin rekisteröitymisen yahoon käyttäjäksi
/ihan vaan jos muutkin on kiinnostuneita... se on nelkytkoon sääntöjä sovellettuna toiseen maailmansotaan. Että tällästä kokeilemaan
Tuosta...
- samppuliini
Re: uusi kausi, uudet kujeet. kerho alkaa ens viikolla[2].
olisikos kellään tänään mielenkiintoa 40k:hon, kun kokeisiinkaan jaksa lukea... 1500Pts tai 1000 käy hyvin.
Warhammer 40k 5.th edition Tyranids W/25 D/11 L/14
Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
- samppuliini
Kröhöm: Taas otetaan haasteita vastaan perjantaina 40k:ta 1000-1500, ketään?
Warhammer 40k 5.th edition Tyranids W/25 D/11 L/14
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
mää voin pelata tonnin väännön.samppuliini kirjoitti:Kröhöm: Taas otetaan haasteita vastaan perjantaina 40k:ta 1000-1500, ketään?
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
mää saatan myöhästyä tänään hiukkasen, ettei tarvii jannujen panikoida ja soitella ku ei meikää näy jo viisvaille, toden näkösesti oon perillä viimestään puolkuus:)