Miten on, kuinka paljon nykyään mahdetaan pyytää rg aikaisista space mariineista ja itse rogue trder kirjasta?
Kiinnostaisi vaan tietää, mutta tämä ei silti tarkoita stä että myisin omat rg:t pois ; )
Rogue traderit
Rogue traderit
HELLYEAH!!
En väsää miniatyyrejä (Enää). teidän kiusaksenne täällä vain pyörin.
Re: Rogue traderit
Omasta pehmeäkantisesta kirjasta maksoin 30 dollaria + 11 dollaria postikuluja Nobleknight Gamesista. Jotain noin 32 taisi tulla euroissa. Hieman kannet kuluneet ja vähän reunoista lytyssä, kuvat ehkä vähän haalistuneet tai ainakin näin luulisin. Postiluukusta tömähtäminen saattoi vähän vaikuttaa kuntoon. Tällä hetkellä tuolla ei näytä olevan tuota kirjaa myynnissä. Luultavasti noin halvalla on kuitenkin yleensä aika vaikea saada.
Sellaista olen miettinyt, että kannattaisiko tuo kirja päällystää? Vai säilyyköhän ihan hyvin tuommoisenaan, kun on tähän päiväänkin asti säilynyt. On vielä kuitenkin sen verran hyvässä kunnossa, että tuo voisi vielä onnistua.
Sellaista olen miettinyt, että kannattaisiko tuo kirja päällystää? Vai säilyyköhän ihan hyvin tuommoisenaan, kun on tähän päiväänkin asti säilynyt. On vielä kuitenkin sen verran hyvässä kunnossa, että tuo voisi vielä onnistua.
Miau.
Päällystä ihmeessä, sitten vältät suuren v****tumisen kun se ei repeäkään jossain random käytössä.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
- Hands_of_blue
Figuista sitten maksetaan aika laidasta laitaan. Joitain saa ihan uuden käytetyn hinnalla ja joistain saa maksaa itsensä aika kipeäksi. Jos jossain välissä olet myymässä pois niin minulle voi laittaa postia, lupaan maksaa ihan käypää hintaa. Onhan noita Rt marineita jo maalaamattomana lähemmäs 5000 pistettä nykysääntöjen mukaan tuolla kaapin pohjalla, mutta vielä puuttuu kokoelmasta paljon. 
Tarjouksia otetaan vastaan
HELLYEAH!!