maalaus säännöt
maalaus säännöt
Eli jos haluan pelata 40k:ta, niin pitääkö armeijan olla tietyn värinen vai saako sen maalata vaikka vaaleanpunaiseksi?
Re: maalaus säännöt
Ei ole mitään rajoituksia siitä, miltä figujen tulisi näyttää, tai millä väreillä se pitäisi maalata. Jos tahdot, voit jättää ne vaikka muovinharmaiksi. Joissain turnauksissa saattaa kumminkin törmätä sääntöön, jonka mukaan figujen on oltava maalattu vaikkapa kolmella eri värillä.New Begin kirjoitti:Eli jos haluan pelata 40k:ta, niin pitääkö armeijan olla tietyn värinen vai saako sen maalata vaikka vaaleanpunaiseksi?
Kyllä se ois tarkotus maalata se armeija ainakin jonkinlaiseks koska kuten Migutti jo totesi on suurimassa osassa turnauksissa "maalauspakko" sääntö. Ei se kiva vastapelaajalle ole ku tuut ja hakkaat sen hienot figut jollain muovin värisillä tyranideilla joilta puuttuu kädet.
Maalaus on myös iso osa tätä harrastusta joten se kuuluu asiaan. Ja ei siinä niin kauaa kestä maalata peli armeija jos käytät esim drybrushausta tai vain yhtä high-light kerrosta.
Maalaus on myös iso osa tätä harrastusta joten se kuuluu asiaan. Ja ei siinä niin kauaa kestä maalata peli armeija jos käytät esim drybrushausta tai vain yhtä high-light kerrosta.
Unforgiven
Myöskin voi näyttää tyhmältä palata esim. siniruskeilla (mikähän värisävy sekin on?) Blood Angeleilla, joiden kuuluu olla punaisia. Tämä voi jopa aiheuttaa pieniä sääntösekaannuksia peleissä.
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa
Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa
Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
asia selvä nyt on.
Kyllähän minä kuitenkin figut maalaan, mutta vähän eri sävyllä, esim: black templareilla (tulikohan tuo kirjoitettua ihan oikein?) jotain tummanpunaisen tai myrkynvihreän sävyjä...
Kyllähän minä kuitenkin figut maalaan, mutta vähän eri sävyllä, esim: black templareilla (tulikohan tuo kirjoitettua ihan oikein?) jotain tummanpunaisen tai myrkynvihreän sävyjä...
Väriteemaa ei pakoteta missään säännöissä. Vaikka jokin maalausidea olisi tyhmän näköinen kaikista muista pelaajista, se on hyvä teema, jos itse siitä tykkäät. Maalaa vaikka lehmäkuvioilla, siihen ei ole muilla mitään sanomista.
Luumumehu on soturien juomaa