Pori Bits 'n pieces
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Pori Bits 'n pieces
Elikkäs, tällainen idea on pyörinyt päässä. Mitäs jos kokoonnuttaisiin jonnekin, johon sitten raahataan omat bitzboksit (ei välttämättä ihan viimeistä miekkaa myöten, mutta tajuatte varmaan) ynnä muut kamat.
Pää idea olisi bitzien vaihtelu, maalausniksien kertominen ja yleinen jauhanta. Eli siis jos jotain kiinnostaa, niin kokeneemmat voisi vähän neuvoa maalauksen hienoimmissa saloissa (omien maalien tuonti sitten, koska minulla ei kuitenkaan ole juuri sitä tiettyä savyä, jota tarvitsisit, ja ajattelin maalata niillä omat figuni), ja samalla etsiä uusia ideoita mitä konffata jne jne.
Ajatuksia?
Pää idea olisi bitzien vaihtelu, maalausniksien kertominen ja yleinen jauhanta. Eli siis jos jotain kiinnostaa, niin kokeneemmat voisi vähän neuvoa maalauksen hienoimmissa saloissa (omien maalien tuonti sitten, koska minulla ei kuitenkaan ole juuri sitä tiettyä savyä, jota tarvitsisit, ja ajattelin maalata niillä omat figuni), ja samalla etsiä uusia ideoita mitä konffata jne jne.
Ajatuksia?
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
Re: Pori Bits 'n pieces
Kyllähän tämä hyvä olisi, mutta sitten herää taas kysymys. Missä??
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Vitriini on kova paikka kun siellä on se kellari, jonne voimme luikerrella pimeään päästämättä ääntäkään. Enemmän minua "huolettaa" se aika kun lauantaina pitäisi joskus 12-13 aikaan päästä tulemaan sinne.Farseer Geratsu kirjoitti:Kyllähän tämä hyvä olisi, mutta sitten herää taas kysymys. Missä??
Kyllähän toi minulle passaa vallan mainiosti. Eipä itsellä ole kuin kasa goblinin osia, joista en saanut koottua kokonaista figua. Niin ja kilpiäkin löytyy sitten yksi laatikollinen, joku 2"*4" kokoinen. Noh, kylmä ja kova käteinen on sitten se toinen vaihtoehto, jos ei vaihtaminen onnistu.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Niin se taitaakin olla ainut paikka.. Ja ei multakaan löydy ku kasa gobon osia ja jotain welffien..El Capitan kirjoitti:Vitriini on kova paikka kun siellä on se kellari, jonne voimme luikerrella pimeään päästämättä ääntäkään. Enemmän minua "huolettaa" se aika kun lauantaina pitäisi joskus 12-13 aikaan päästä tulemaan sinne.Farseer Geratsu kirjoitti:Kyllähän tämä hyvä olisi, mutta sitten herää taas kysymys. Missä??
Kyllähän toi minulle passaa vallan mainiosti. Eipä itsellä ole kuin kasa goblinin osia, joista en saanut koottua kokonaista figua. Niin ja kilpiäkin löytyy sitten yksi laatikollinen, joku 2"*4" kokoinen. Noh, kylmä ja kova käteinen on sitten se toinen vaihtoehto, jos ei vaihtaminen onnistu.
Niin.. vitriini... surettaa mihin tämä on mennyt, mutta pakka kai siihen on tyytyä. Annetaan nyt vielä vähän aikaa hautua, jotta muutkin näkevät tämän ja voivat tudoa oman näkemyksensä asiaan.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
Pistetääs tänne: Saako jostain porista ostettua näitä "parannus lootia"?
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Tarkentaisitkos hieman mitä tarkoitat "parannus lootilla"?Farseer Geratsu kirjoitti:Pistetääs tänne: Saako jostain porista ostettua näitä "parannus lootia"?
- Sinitähti
- Sinitähti
Juuri näitä osia esim. joillekkin mariineille.El Capitan kirjoitti:Tarkentaisitkos hieman mitä tarkoitat "parannus lootilla"?Farseer Geratsu kirjoitti:Pistetääs tänne: Saako jostain porista ostettua näitä "parannus lootia"?
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Eipä niitä löydy kaupan hyllyltä vaikka kuinka etsisi. Ehkä online-storesta löytyy, mutta mokomien saamiseen pitää tehdä taikatemppuja. Kaverilta ne saa vaivattomammin.Farseer Geratsu kirjoitti:Juuri näitä osia esim. joillekkin mariineille.El Capitan kirjoitti:Tarkentaisitkos hieman mitä tarkoitat "parannus lootilla"?Farseer Geratsu kirjoitti:Pistetääs tänne: Saako jostain porista ostettua näitä "parannus lootia"?
- Sinitähti
- Sinitähti
- Half-breed
Tarkoitat varmaan Bits boxeja? Jos tarkoitat, niin tiedoksi niitä ei myydä, vaan harrastajat kerää itselleen Bits Boxin aikojen saatossa, kun niitä ylimääräisiä osia tulee enemmän ja enemmän ja ne varastoi sitten boksiin. Tietysti joltain harrastuksen lopettavalta voi tiedustella niitä sen osia, mutta eipä niitä voi muuten ostella.Farseer Geratsu kirjoitti:Pistetääs tänne: Saako jostain porista ostettua näitä "parannus lootia"?
El Kapu: Jospa Halffi lukisi ensi kerralla muut vastaukset aiheeseen niin voisi huomata, että kysymykseen on vastattu jo. Wink wink.
Halfedit: Ja sinä opettele lukemaan, Geratsu ei tiedä käsitettä Bits Box, joten selitin kaverille mikä Bits Box tarkasti on ja miten niitä muodostuu.
Viimeksi muokannut Half-breed, Ma 04.02.2008 16:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
-
Necron Loiri
Idea kuulostaa hyvältä! Itselläni (tai siis minulla ja Valtterilla) ei oikeastaan ole bitz boxissa kuin jotain ilmakolla ammuttuja figuja tai muuta hyvin satunnaisia osia (HeroQuestin kidutuspöydän kampi yms.). Kyllä niistä jotain käyttökelpoista kuitenkin löytyy mielikuvitusta käyttämällä (niin kuin Anton huomasit siitä mun hienosta rottakonffista tai mikä se nyt onkaan, jonka maalasit kisaan). Ei kellään sattuis olemaan Eldar tai Dark Eldar bitsejä?
Vitriinissä taisi olla ihan kaksinkin kappalein jotain "Bargain Boxeja". Sisällä näytti olevan molempien marsujen bitsejä ja jotain muuta sekalaista.Farseer Geratsu kirjoitti:Pistetääs tänne: Saako jostain porista ostettua näitä "parannus lootia"?
- tp-master
- Paikkakunta: Porin markku... et kuitenkaan tuntisi, vaikka kertoisin...
Minä omistan dark eldarien päitä ja aseita (vaikka en niitä kerääkään)...
Idea on sinänsä ihan mukava...
Idea on sinänsä ihan mukava...
Flying is simple. You just throw yourself at the ground and miss.
-
Bringer-of-Doom
Joo terve. Mä olen se omituinen hyypiö joka oli paikalla katsomassa sitä 'Best Miniatyre of Pori' kilpailua. Tiedättehän. Se rillipää joka heilui ympäriinsä hupparin kanssa. Joo, just se.
Mutta elikkäs. Multa löytyis kaiken näköisiä (muttei kokoisia) osia. Ja niitä siis meinaan ON. Niitä on niin paljon että mulla on varmaan semmoiset kymmenen erillistä bitz-lootaa. Muunmuassa El Capitan on nähnyt tämän järjettömän suuren osa määrän.Jos joku haluaisi jotakin tiettyä, niin sopii kysäistä.
Mutta elikkäs. Multa löytyis kaiken näköisiä (muttei kokoisia) osia. Ja niitä siis meinaan ON. Niitä on niin paljon että mulla on varmaan semmoiset kymmenen erillistä bitz-lootaa. Muunmuassa El Capitan on nähnyt tämän järjettömän suuren osa määrän.Jos joku haluaisi jotakin tiettyä, niin sopii kysäistä.
- Half-breed
Mr Livingstone I presume? Eli tunnen sut vai olenko taas sekaisin henkilöiden kanssa. Jos olet se jonka luulen sinun olevan, niin bitseille olisi jälleen käyttöä.Bringer-of-Doom kirjoitti:Joo terve. Mä olen se omituinen hyypiö joka oli paikalla katsomassa sitä 'Best Miniatyre of Pori' kilpailua. Tiedättehän. Se rillipää joka heilui ympäriinsä hupparin kanssa. Joo, just se.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Hän on juuri se, joksi häntä luulet.Half-breed kirjoitti:Mr Livingstone I presume? Eli tunnen sut vai olenko taas sekaisin henkilöiden kanssa. Jos olet se jonka luulen sinun olevan, niin bitseille olisi jälleen käyttöä.
Mikset muuten laittanut sitä läsöjuttua tohon kuvaukseesi? Kaikki paikalla olijat olisivat sitten heti tunnistaneet ilman mitään muuta tilpetööriä
Alkaako populaa olla jo sen verran, että alettaisiin hipelöimään toisten bitsejä vai odotetaanko vielä viikko kaksi?
- Sinitähti
- Sinitähti
Alotetaan vaan. Heti tällä viikolla?El Capitan kirjoitti:Alkaako populaa olla jo sen verran, että alettaisiin hipelöimään toisten bitsejä vai odotetaanko vielä viikko kaksi?
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Nää. Tiedon kulku ei kuitenkaan täällä ole niin nopeaa, että saataisiin kunnon porukka paikan päälle, paikkakin on vielä "sopimatta" ajasta puhumattakaan. Menkööt vain ensi viikkoon. Huudellaan nyt aikaa ja sitä paikkaa, joka taitaakin olla aika selvä.Farseer Geratsu kirjoitti:Heti tällä viikolla?El Capitan kirjoitti:Alkaako populaa olla jo sen verran, että alettaisiin hipelöimään toisten bitsejä vai odotetaanko vielä viikko kaksi?
- Sinitähti
- Sinitähti
Vitriini klo: 13-14/15El Capitan kirjoitti:Nää. Tiedon kulku ei kuitenkaan täällä ole niin nopeaa, että saataisiin kunnon porukka paikan päälle, paikkakin on vielä "sopimatta" ajasta puhumattakaan. Menkööt vain ensi viikkoon. Huudellaan nyt aikaa ja sitä paikkaa, joka taitaakin olla aika selvä.Farseer Geratsu kirjoitti:Heti tällä viikolla?El Capitan kirjoitti:Alkaako populaa olla jo sen verran, että alettaisiin hipelöimään toisten bitsejä vai odotetaanko vielä viikko kaksi?
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Onkos muuten porukka innostunut vielä tästä?
Onko lauantaina tähän aikaan sopiva? Vai milloin olisi parempi aika?Farseer Geratsu kirjoitti:Vitriini klo: 13-14
- Sinitähti
- Sinitähti
Mulle ei sovi mikään muu päivä...El Capitan kirjoitti:Onko lauantaina tähän aikaan sopiva? Vai milloin olisi parempi aika?