Pori Bits 'n pieces
Valvoja: Peliporukkavalvojat
-
charnjibber
Re: Pori Bits 'n pieces
Hieno idea tämä. Itseltäni löytyy melko heikosti mitään osia: jonkin verran SM-osia ja sitten jotakin tosi sekalaista ja laadutonta. Itse olen kiinnostunut seuraavista osista ja mieluusti tulen paikalle, jos jollakulla olisi näitä tarjota:
* SM-hyppyreppuja, useita, noin 5-10 kpl
* Razorbackin se tykkiosuus, 1 kpl
* Techmarinen servoarm, 1-4 kpl
* Lisäksi, olen kiinnostunut niistä hyvin pienistä magneeteista, joilla mahdollistetaan mm. panssarivaunujen aseoptiot ja sen semmoset
Ilmottakee, jos joku olisi tällaisia halukas myymään tai vaihtamaan. Minun vaihdannan välineeni on todennäköisesti raha.
* SM-hyppyreppuja, useita, noin 5-10 kpl
* Razorbackin se tykkiosuus, 1 kpl
* Techmarinen servoarm, 1-4 kpl
* Lisäksi, olen kiinnostunut niistä hyvin pienistä magneeteista, joilla mahdollistetaan mm. panssarivaunujen aseoptiot ja sen semmoset
Ilmottakee, jos joku olisi tällaisia halukas myymään tai vaihtamaan. Minun vaihdannan välineeni on todennäköisesti raha.
Viimeksi muokannut charnjibber, Ma 11.02.2008 20:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pidetään tollon? Epäilen ettei muillekkaan kovin monena muuna päivänä käy ja tuo on mielestäni hyvä.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Aika vähän porukkaa on tullut sanomaan, että tuleeko vai ei, että kannattaako? Onhan tässä vielä pari päivää huutamisaikaa jäljellä, mutta aika viime tippaan he sitten ovat tulleet sanomaan.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
No niin... Mutta mitä nyt luin niin vasta 4 tulossa: El, Minä (jos saan kyydin), Antrax(?) ja chijanber(Tai kuka ootkaan)...
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
No niin, ja noista nelästä ajatukseen kiinnostuneista vain kaksi ovat sanoneet, että pääsevät silloin tulemaan. Olihan meitä maalauskisassakin joku 10 henkilöä, mutta vain 5 pääsi paikalle.Farseer Geratsu kirjoitti:No niin... Mutta mitä nyt luin niin vasta 4 tulossa: El, Minä (jos saan kyydin), Antrax(?) ja chijanber(Tai kuka ootkaan)...
- Sinitähti
- Sinitähti
Voin hyvinkin piipahtaa paikalla, mikäli se on esim siinä puol 1.. lauantaistahan oli kyse?
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Joo, ei oikein muina päivinä jaksa lähteä kaupungille saatika saada isoa jengiä paikan päälle. Puoli tuntia sinne tänne tuskin ole kovin monelle tärkeää niin mikäs siinä. Maaleille on itselle tarvetta niin minä ainakin ilmestyn paikalle, ehkä aikaisemminkin. Niin ja bitsitkin voisi ottaa mukaan.Antrax kirjoitti:Voin hyvinkin piipahtaa paikalla, mikäli se on esim siinä puol 1.. lauantaistahan oli kyse?
El edit: Niin ja ällös huoli Timo. Kirjankin otan matkaan.
- Sinitähti
- Sinitähti
Huomenna puol yks-kaks? Koitan saada jotain bitchei mukaan.
- tp-master
- Paikkakunta: Porin markku... et kuitenkaan tuntisi, vaikka kertoisin...
Itse en luultavasti pääse tulemaan, mutta käväsen kanssa jos kerkiän.
(nittä sanotaan bitzeiksi ei siis bitcheiksi, mitä tässä en nyt rupea suomentamaan :D )
(nittä sanotaan bitzeiksi ei siis bitcheiksi, mitä tässä en nyt rupea suomentamaan :D )
Flying is simple. You just throw yourself at the ground and miss.
-
Necron Loiri
Minä tulen Vitriinille puoli yhdeksi... Charnjibber taitaa tulla jo aikaisemmin.
Nyt on ekat bitsi tapahtuma takana ja hyvä meininki oli.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Olisikohan siitä tullut mitään ilman diileriämme, joka rahtaa kamaa paikasta, minne kukaan ei uskalla mennä?Farseer Geratsu kirjoitti:Nyt on ekat bitsi tapahtuma takana ja hyvä meininki oli.
Jee, viimeinkin Karak Varr-linnoituksen sotalippu otetaan linnoituksesta taisteluun mukaan varastettavaksi ja lordini saa löhöillä kilven päällä. Vielä kun jaksaisi koota ja maalata ne niin olisi bueno.
- Sinitähti
- Sinitähti
Koskas seuraavaksi? Olis tarvetta marsu osille.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Eihän sinne pakko ole isoa sakkia olla tulossa, että bitsejä voisi vaihella. Eiköhän väki ala pikkuhiljaa jo tietämään mitä kullakin löytyy, joten ihan armeijan omistajalta voi kysyä löytyykö osia vai ei.
- Sinitähti
- Sinitähti
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Löytyykös keltään Nidien spine fistejä tai sen kaltaisia aseita, joille ei ole käyttöä? Kun nuo hormagauntit on aika surkimuksia ja itse pyssyjä tulee vain 9 boxissa niin olisi muutamalla ylimääräiselle käyttöä.
Spine fistihän oli tälläinen tussari. Yksittäiset pyssytkin kelpaa, ei ole pakko olla paria.
Spine fistihän oli tälläinen tussari. Yksittäiset pyssytkin kelpaa, ei ole pakko olla paria.
- Sinitähti
- Sinitähti
-
Bringer-of-Doom
Joo, kuten jo aiemmin sanoin, multa löytyy muutama tyranid osa Warpin uumenista. Olen valmis myymmän, vaikka mieluiten kyllä vaihtaisin toisiin osiin.CSM-osat olisi tarpeellisia, samoin kuin muutakin SM-kamaa. Ilmoitelkaahan. Itteltäni löytyy useimpia osia useimmista armeijoista(älkää alkako mulle minkään sortin eldareista, en jaksa sitä sakkia).
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Juu, sultahan löytyy vaikka mitä, mutta ihan hyvä sitä on kysyä osia muiltakin. Ei sinulle saa antaa koko bitsimonopolia haltuun :).
- Sinitähti
- Sinitähti
We want your heads, you puny mortals and we'll eat your childr... No ehkei sentään tuota viimeistä vaihtoehtoa, mutta FaBan ja miksei myös 40k:n puolelta olisi hakusessa ihmismäisiä päitä. Kasvot ovat tärkeimmässä osassa eli ei haittaa minkälainen kattila päästä löytyy, kun kuitenkin sellaiset poistan. Mitään partanaamoja en kuitenkaan ole etsimässä tai no... jos karvoitusta on niin vähän, että kykenen sen vaivattomasti poistamaan niin sitten antaa tulla.
Kylymää käteistä tai jotain hauskaa bitsilootastani voin tarjota vaihdossa.
Kylymää käteistä tai jotain hauskaa bitsilootastani voin tarjota vaihdossa.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Jarmo, onko kelpaako hiiden pää? Sehän on ihmismäinen. Suu, nenä, kaksi silmää....
- Sinitähti
- Sinitähti
Hiiden pää... Nyt mielikuvani elegantista yksiköstäni sai irvokkaan vastakohdan, jos moisia käyttäisin... eli niitä tosi ihmismäisten eliöiden (ihmiset, haltiat, puolihaltiat jne.) päitä etsitään.