750 pistettä täyttä kääpiötä

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Re: 750 pistettä täyttä kääpiötä

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Rod kirjoitti:Kiitos tiedosta. Tämmöinen kysymy heräsi tuosta insinööristä, että minkälainen miniatyyri sillä on. Tuleeko se tuon bolttiksen mukana? Voiko tuon yhden polttisjätkän "ylentää" insinööriksi? Vai pitääkö ostaa eillainen figu? Anteeksi tyhmä kysymykseni.
Tuo mikään tyhmä kysymys ole. Eihän se tule sotakoneen mukana, joten se pitää joko tehdä kuten unittien champat. Ylimääräinen figu jostain ja tälle vähän erikoisemmat värit niin siinä on sinulla hieno enkineeri. Niin ja niitä ei ylennetä vaan lisätään yksi jätkä lisää.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
abcdefg

Viesti Kirjoittaja abcdefg »

Siis dwarffeillahan ylennetään crewman engineeriksi? Eikös master engineer ole se joka ostetaan erilleen? vai oonko tajunnu jotain ja pahasti väärin?
2
jopotzuki

Viesti Kirjoittaja jopotzuki »

Käpsien kirjassa lukee että you may add an engineer... eikä ... upgrade...
Dolmot kirjoitti:Tällä kertaa se on Bloodthirstor, Lordor of Mordor.
abcdefg

Jopotzuki kirjoitti:Käpsien kirjassa lukee että you may add an engineer... eikä ... upgrade...
Tuli tässä nyt vaa mieleen et siehä oot tainnu aina vaa upgreedata yhen ukon engineeriksi? Eli siis oikeestikko siulla ois ollut yks ukko enemmän?
2
Rod

Viesti Kirjoittaja Rod »

No asiahan on näin, että tilasin vasta joukkoja oikein aimo annoksen, mutta tuota engineeriä en tilannut. Pitää varmaan konvertoida se insinööri samoin kun konvartoin päällikköni. Ostin nuita thundrereja tuollaisen 16 boxin joten voin niiden ruumiinosilla tehdä muita jäpiköitä (sai samalla hinnalla kuin 10 boxin).Kiitos tiedoista. Ja minä olen uusi tässä pelissä joten minä en ole pelannut aikaisemmin, joten en ole upgretannu insinööriksi ketään. Jos satut minua tarkoittamaan.
Banzereita, spinnereitä, gyroja mä oon pökkiny kaikkia. (cyberpunk)
abcdefg

Jopoa meinasin. Ja aina jos on mahdollisuus, konffaa sankari. Säästyy tod.näk.rahaa.
2
Rod

Viesti Kirjoittaja Rod »

Juu. Säästin juuri 12 euroa. Ja saa sankarista omaperäisen. ei anakaan kenelläkään muulla ole samanlaista.
Rod

Viesti Kirjoittaja Rod »

Ajattelimme laajentaa pistemäärän 1000 pisteeseen. Olisiko ajatuksia tai kehitysideoita mitä lisäisin tähän? itselläni oli jotain niinkuin organ gun, runesmith jne... Ajatuksia vain
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Rod kirjoitti:Ajattelimme laajentaa pistemäärän 1000 pisteeseen. Olisiko ajatuksia tai kehitysideoita mitä lisäisin tähän? itselläni oli jotain niinkuin organ gun, runesmith jne... Ajatuksia vain
Organ gun olisi hyvä lisä, mutta Runesmithiä en vielä ottaisi, sillä kääppien 4 DS riittää 1,5k asti hyvin. Lisäisin warrioreiden ja longbeardien määrän 20, niin staattista resoa saadaan paremmin ja lopuksi lisäisin pyssymiesten määrää kahdella ja antaisin niille kilvet. Tuossa pitäisi olla suunnilleen se 25o pojoa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Rod

Viesti Kirjoittaja Rod »

Aww... Minä sain lasukejni mukaan tuosta 265 tietenkin se voi olla väärin. Mitä pois siinäpä vasta kysymys?
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Rod kirjoitti:Aww... Minä sain lasukejni mukaan tuosta 265 tietenkin se voi olla väärin. Mitä pois siinäpä vasta kysymys?
Ota ne kaksi lisäthunkua pois. Ei ne niin pakollisia ole.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”