Kysely mahdollisesta "virallisesta" WM/H-liigasta
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Kysely mahdollisesta "virallisesta" WM/H-liigasta
Nyt kun Tampereen Hervantaan saadaan piakkoin tuliterä pelikauppa, johon tulee myös mukavasti pelipöytiä kyselenkin nyt, olisiko porukalla kiinnostusta meneillä olevan Call to Arms 2008 -liigan pelaamista "virallisissa" puitteissa. Käytännössä tämä tarkoittaisi pientä osallistumismaksua (5-10 euroa) per Tour. Vastineeksi rahalle saisi paikan missä pelata, "viralliset" maastot ja virallisen turnauspaketin (eli paikalla olisi tyylikäs scoreboard ja parhaiten pärjänneet palkittaisiin mitalein). Olen jo jutellut Zarathustrianin kanssa ja homma onnistuu, jos osallistujia saadaan kasaan edes kymmenisen kappaletta.
Kiinnostusta? Kommenttia?
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
Re: Kysely mahdollisesta "virallisesta" WM/H-liigasta
Harmillista etten kerinnyt viime viikonlopun maastotalkoisiin, mutta ilmeisesti näitä tullee lisää. Ja kyllä 5-10 euroa tuntuu melko halvalta hinnalta 8 viikkoa kestävälle Tourille, varsinkin kun liikkeessä tulee syystä jos toisesta oltua enemmänkin paikalla, joten itse olen ainakin valmis osallistumaan.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Jes, ei tunnu missään. Halpa hinta siitä että saa pelata kunnon maastoilla. Eli minä olen ainakin mukana.
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
Ja viralliseen turnauspakettiin kuuluu "palkinto" jokaiselle osallistujalle.
Jos tarpeeksi vain tulee kiinnostuneita niin eiköhän tuosta hinnasta aina päästä sopuun.
Jos tarpeeksi vain tulee kiinnostuneita niin eiköhän tuosta hinnasta aina päästä sopuun.
Kiinnostusta toki löytyy. Täytyy vaan kattella että miten pääsee tonne Hervantaan kulkemaan. Viikonloppuisin ainakin onnistuu, mutta muuten on vähän hankalampaa.
moi
Kiinnostusta kyllä, figuja ei :D.....Heti kun saan itselleni toimintakykyisen circlen, niin olen mukana... Minkäs kokoisilla listoilla tuota olisi tarkoitus viedä eteenpäin? Piitäpä tulla poikkeen liikkeen avajaisissa, kun se aukeaa, ja napata mukaan circlen boksi.Tom_Gore kirjoitti:Nyt kun Tampereen Hervantaan saadaan piakkoin tuliterä pelikauppa, johon tulee myös mukavasti pelipöytiä kyselenkin nyt, olisiko porukalla kiinnostusta meneillä olevan Call to Arms 2008 -liigan pelaamista "virallisissa" puitteissa. Käytännössä tämä tarkoittaisi pientä osallistumismaksua (5-10 euroa) per Tour. Vastineeksi rahalle saisi paikan missä pelata, "viralliset" maastot ja virallisen turnauspaketin (eli paikalla olisi tyylikäs scoreboard ja parhaiten pärjänneet palkittaisiin mitalein). Olen jo jutellut Zarathustrianin kanssa ja homma onnistuu, jos osallistujia saadaan kasaan edes kymmenisen kappaletta.
-Sopuli
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
500 pistettä on minimikoko liigapeleissä. Voi tulla kiire Tour 2:seen kun se alkaa jo maaliskuun puolivälissä, mutta Tour 3:een ehtii jo kevyesti. Maalauspakkoa kun ei ole.Sopuli kirjoitti:Kiinnostusta kyllä, figuja ei :D.....Heti kun saan itselleni toimintakykyisen circlen, niin olen mukana... Minkäs kokoisilla listoilla tuota olisi tarkoitus viedä eteenpäin? Piitäpä tulla poikkeen liikkeen avajaisissa, kun se aukeaa, ja napata mukaan circlen boksi.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
Helevä....Ja koko voi kasvaa pelien myötä vai? Mutta otetaan päämääräksi tuo Tuor 3 :DTom_Gore kirjoitti:500 pistettä on minimikoko liigapeleissä. Voi tulla kiire Tour 2:seen kun se alkaa jo maaliskuun puolivälissä, mutta Tour 3:een ehtii jo kevyesti. Maalauspakkoa kun ei ole.Sopuli kirjoitti:Kiinnostusta kyllä, figuja ei :D.....Heti kun saan itselleni toimintakykyisen circlen, niin olen mukana... Minkäs kokoisilla listoilla tuota olisi tarkoitus viedä eteenpäin? Piitäpä tulla poikkeen liikkeen avajaisissa, kun se aukeaa, ja napata mukaan circlen boksi.
-Sopuli
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
Lisätietoa Toureista saat itse sivustolta, ensimmäisen Tourin sivusto löytyy täältä jos haluaa tutustua tähän mennessä tapahtuneeseen koska liigalla on myös kehittyvä "juoni". Tähän asti bonuspisteet mitä ajoittain peleihin on saanut ovat pysyneet 0-50 pisteen luokassa, ja usein rajoitettu että tuolla pistemäärällä saa hankittua esim. vain ylimääräisiä sooloja tai mercenaryjä/minioneita.Sopuli kirjoitti:Helevä....Ja koko voi kasvaa pelien myötä vai? Mutta otetaan päämääräksi tuo Tuor 3 :D
-Sopuli
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Tosiaan 500 pistettä on minimikoko, mutta mikään ei estä pelaamasta esim. 2000 pisteen peliä. Isommista peleistä palkitaan luonnollisesti isommalla pistesaaliilla, voitti tai ei. Liigan säännöt löytyvät myös tuon Pariahin linkin takaa.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
Interesting...... Will seeTom_Gore kirjoitti:Tosiaan 500 pistettä on minimikoko, mutta mikään ei estä pelaamasta esim. 2000 pisteen peliä. Isommista peleistä palkitaan luonnollisesti isommalla pistesaaliilla, voitti tai ei. Liigan säännöt löytyvät myös tuon Pariahin linkin takaa.
-Sopuli
Fb liigasta oliskin kiinostunit, kunhan se vaan ei ole keskiviikkona...