mitä seuraavaksi O&G?

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Re: mitä seuraavaksi O&G?

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

wolf-rider kirjoitti:No nii.. mut asun nii kaukana kaikist fana liikkeist et pääsen varmaa 1vuode pääst uudelle ostaa jtn :(
Posti kuitenkin on varmaan lähellä? Nettikaupoista tilaamalla onnistuu homma. Tossa oikeallahan niitä löytyy vaikka kuinka.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
wolf-rider

Viesti Kirjoittaja wolf-rider »

Nii.. mutta vanhemmat ei anna aina tilata. Ja maalei pitäs jaksaa ostaa lisää.. ostas 2 chukkaa army booki ja 3 fantatic nii siin vähäks aikaa tavaraa maalattavaks :D
O&G=4k kasassa voi olla enemmä
WoC= 800pts
OK= kirja vain :D

W-D-L
4-4-7
klassikko

Viesti Kirjoittaja klassikko »

wolf-rider kirjoitti:Nii.. mutta vanhemmat ei anna aina tilata. Ja maalei pitäs jaksaa ostaa lisää.. ostas 2 chukkaa army booki ja 3 fantatic nii siin vähäks aikaa tavaraa maalattavaks :D
No saatko tilata/ostaa postin kautta käytettyjä figuja? Kun tuolla myyntipalstalla on O&G vaikka kuinka paljon myynnissä ;D Ja jos osaat jtn konvertoida niin voisin heittää vaikka linkin jolla voit tehdä itsellesi halvalla chukkia :)
.
wolf-rider

Nii pitää kattoo mut suurimmassa osassa et pitäs käyä ostaa face to face.. :/
WoC= 800pts

W-D-L
4-4-7
abcdefg

Viesti Kirjoittaja abcdefg »

Siis no näistä netti kaupoista: Fantasiapelit, puolenkuun´pelit ja boostep tulet sen tuotteen saamaan. Sieltä voit valita vaikka postiennakon. Eli voit sanoa vanhemmillesi että kyllä se tuote tulee.

Suosittelisin boosteppia sillä 10% alennuksella saat aika hiton nopeasti sen postikulujen verran alennusta.

Itse en suosittelisi paljoa fanaticceja, sillä eihän sinulla ole kuin 40spearmania ja 20 archeria. Paketti on mielestäni riittävä sillä kun sinulla on se 2 yksikköä ja jos molemmissa on 3fanaa niin vihu kun tuhoaa molemmat yksiköt, saa hän noin 180pts, mik' on aika paljon. ITse suosittelisin hankkimaan yhden BFSP:n lisää sillä hinta ei ole paha ja siin' saa sitä paljon toivottua massaa.

Eli seuraavat;
-BFSP:n goblinit
-2 X Spear chukka
-3-6fanatics
Noilla+siun ukoillas saa sen 1K listan aikaan, mikä on vielä jollain tapaa tasapainoinen. Juustoon ei harvemmin kannata pyrkiä sillä sitten menee pelikaverit yllättäväb helpolla.
2
wolf-rider

Kiiti ehdotuksesta
WoC= 800pts

W-D-L
4-4-7
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Lind The ChessMaster kirjoitti:Itse en suosittelisi paljoa fanaticceja, sillä eihän sinulla ole kuin 40spearmania ja 20 archeria. Paketti on mielestäni riittävä sillä kun sinulla on se 2 yksikköä ja jos molemmissa on 3fanaa niin vihu kun tuhoaa molemmat yksiköt, saa hän noin 180pts, mik' on aika paljon.
Älä sitten käytä loharejakaan. Sen yksittäisen modelin kun tykillä ampuu tohjoksi saa vihu jo 500-700p. Ihan surkeetahan se on. 20 ngobboa 3:lla fanalla maksaa 135p, ei 180. Vielä sitten kun miettii mitä kaikkea sillä yksiköllä voi teho on aika kivaa. Kaikilla armeijoilla kun ei ole mitään nopeaa ja uhrattavaa (kääpät) niin silloinhan fanoista on pelkkää iloa. Fast cavarlyn tullessa viemään fanat pyörimään ne sitten voivat iskeä sen yksikön menemään, joka on hyvä asia ja jatkaa silti tuhojen tekemisiä.

Ei ne fanat ole huonoja. Full ngobboarmeija ei kovin hyvin pärjää ilman niitä.
- Sinitähti
wolf-rider

Juu.. nii mä ajattelin vähä et 1-3 fanaa vois ostaa. Paljo noin fanat maksaaa? kun mietin jos ostaa sen armybook ni ei kehtais hirmu kallista ostaa enää siihe mukaa?
WoC= 800pts

W-D-L
4-4-7
abcdefg

Siis jos siulla on vain 2 night goblin yksikköä niin vihu ei joudu käyttämään edes päätään että missä ne on vaan ampuu suoraan molemmat yksiköt. Itse peluutan 6:a 21 vahvuista night goblin yksikköä Kilon pelissä ja päädyin siihen tulokseen että 6 on sopiva määrä fanaticceja siihen. Mikäli ostat BFSP:n niin sitten siulla on 4 blokkia ja se 4-8 fanaa on mielestäni sopiva. Mikäli joku on sitä mieltä että kannattaa ottaa kaikkiin blokkeihin MAX-fanat niin siitä vaan. Ja ilman fanatikkejakin pärjää aika helvetin hyvin. Olen käyttänyt 6:a fanaticcia 2K:ssa kaksi kertaa ja silloinkaan eivät maksaneet pisteitään takaisin, sillä jos heität vähänkään huonommin ne tappavat omat ukkosi.

Itse pitäisin tehokkaampana yhtä sukkaa kuin fanaticcia ja itse olen huomannut erittäin pelitehoiseksi ottaa 3 wolf chariottia kiloon sekä 3 maagia. Ja fanatikkeja saa myös konffattua niistä BFSP spearmaneista mikäli rahaa ei jaksaisi paljoakaan näihin laittaa. Spear poikki ja rautakaupasta ohutta kettinkiä sekä tiimarista marmorikuula johon teet pienen reiän ja sinnesitten upotat kettingistä pienen osan ja greenstuffia/vastaavaa täyttämään se kolo ja huomaat että olet saanut tehtyä halvan fanaatikon ;) (toivottavasti joku tajus mitä tarkoitin)
2
klassikko

wolf-rider kirjoitti:Juu.. nii mä ajattelin vähä et 1-3 fanaa vois ostaa. Paljo noin fanat maksaaa? kun mietin jos ostaa sen armybook ni ei kehtais hirmu kallista ostaa enää siihe mukaa?
1 Fana boksi maksaaa n.10euroa
.
abcdefg

Kaiketi 11,5€
2
wolf-rider

Ok.. kuinka monta figua se sisältää.. :D Ku sen army booki hommaa pitää tummata kuinka jatka pientä armeijaani, mutta spear chukka on varma minkä otan.
WoC= 800pts

W-D-L
4-4-7
Nazgúl

Viesti Kirjoittaja Nazgúl »

wolf-rider kirjoitti:Ok.. kuinka monta figua se sisältää.. :D Ku sen army booki hommaa pitää tummata kuinka jatka pientä armeijaani, mutta spear chukka on varma minkä otan.
3 fanaa per loota
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni

Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa

Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
Lamme

Viesti Kirjoittaja Lamme »

wolf-rider kirjoitti:No nii.. mut asun nii kaukana kaikist fana liikkeist et pääsen varmaa 1vuode pääst uudelle ostaa jtn :(
Ainahan sitä voi tilata netistä jos saat lainata jonkinlaista maksukorttia vaikka äidiltäs ellei sulta itse sitä löydy
Unforgiven
abcdefg

Lamme kirjoitti:
Ainahan sitä voi tilata netistä jos saat lainata jonkinlaista maksukorttia vaikka äidiltäs ellei sulta itse sitä löydy
Sitä varten on se postiennakko.
2
wolf-rider

Hmm.. kyll kortti löytyy mut viime postitilaukses kävi kusisesti. Tilasin boostep:ista (ainakin luulin tilanneeni) boar boy rycment jonka hinta oli loppujen lopuksi 27e, joten päätin tilata sen. Muta postissa haettuani siel oli vain yksi figu sen jälkee en oo postista tilannu, enkä tule tilaamaankaan varsinkaa boostep:ista.

periaattessa se oli mun moka nii mitä mä valitan mutta on rasittavaa kun eivät takas voineet ottaa. Mutta rykmentissä ja yksittäises figus on sama kuva nii ei niit erota kun hinnasta. :S
WoC= 800pts

W-D-L
4-4-7
abcdefg

Oho, laitapas palautetta boosteppiin. (polttopullot, kranaatit, singot mukaan ja kostoretkelle)
2
klassikko

wolf-rider kirjoitti:Hmm.. kyll kortti löytyy mut viime postitilaukses kävi kusisesti. Tilasin boostep:ista (ainakin luulin tilanneeni) boar boy rycment jonka hinta oli loppujen lopuksi 27e, joten päätin tilata sen. Muta postissa haettuani siel oli vain yksi figu sen jälkee en oo postista tilannu, enkä tule tilaamaankaan varsinkaa boostep:ista.

periaattessa se oli mun moka nii mitä mä valitan mutta on rasittavaa kun eivät takas voineet ottaa. Mutta rykmentissä ja yksittäises figus on sama kuva nii ei niit erota kun hinnasta. :S
Mitäää?? Ai maksoit 27e yhdestä possupojasta? :0
.
wolf-rider

Juu ;(
WoC= 800pts

W-D-L
4-4-7
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Lind The ChessMaster kirjoitti: Itse peluutan 6:a 21 vahvuista night goblin yksikköä Kilon pelissä ja päädyin siihen tulokseen että 6 on sopiva määrä fanaticceja siihen.
Siis tuhlaat 378p siihen, että saat fanoja tehokkaasti kentälle? Mitään järkeä todellakaan kuljettaa tollasia. Eihän ne voi voittaa ketään noin pieninä ja ld5:lla paniikkikin tuntuu. Kokoa isommaksi vain ja jokaiseen tasaisesti fanoja tai sitten vain muutamiin. Paljon parempi kuin kasa yksiköitä ja joihinkin vain fanoja. Ainoa hyvä juttu tuossa on se, että joskus voi onnistua huijaus temppu. Apua apua, tossa yksiköstä tulee fanoja, jos mää liikun. Kjeh kjeh, ei siinä olekaan niitä.
Lind The ChessMaster kirjoitti:Ja ilman fanatikkejakin pärjää aika helvetin hyvin. Olen käyttänyt 6:a fanaticcia 2K:ssa kaksi kertaa ja silloinkaan eivät maksaneet pisteitään takaisin, sillä jos heität vähänkään huonommin ne tappavat omat ukkosi.
No jaa. Isot möröt ja ritarit se fana hakkaa aika kiitettävästi kun niitä voi pelottaa ne osumat kuulasta. Ei sillä doomiskalla ihan kaikkia ehi ampua. Joskus kuitenkin se, että fanat eivät tapa ole huono asia. Voihan ne häiritä liikettä senkin edestä ja jos tolla kantilla katotaan niin kuis sitten maagit ja artillery noppaa käyttävät sotakoneet? Sotakoneet hajoaa ja maagit heittää miscastia. Ei maksaneet pisteitä takaisin.
- Sinitähti
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”