Mitäs pahaa on pelata maalaamattomilla figuilla. Katsos kun jotkut saattavat haluta katsoa sitä armeijaa vielä muutamankin vuoden päästä ja olla ylpeä figujen hyvästä maalauksesta.MYYRÄ kirjoitti:eihän tossa muuten mitään pahaa oo että vaihtaa armeijaa ku sukkia
(tai nopeammin) mutta kun sillon useimmin tulee vastaan sellasia armeijoita joista on kaksi ukkelia maalattu 2 värillä, ja loput undercoatattu JOS KÄY TUURI, yleensä edes liimaa ei olla ehditty käyttämään... tunnen pari henkilöä jotka harrastavat tätä..se voi kyllä ärsyttää, itse pelaan ainakin 80%sti nähdäkseni muitten hianoja figuja enkä voittaakseni kilolla alustoja jotka on "counted as" mariineiksi....
Itse ainakin pelaan maalaamattomilla figuilla siihen asti kunnes saan armeijan maalattua. En kyllä muista koskaan käyttäneeni liimaamattomia figuja tai pelkkiä alustoja.
Tokihan se on mukavampi pelata kokonaan maalatulla armeijalla, mutta minun maalaustahtini on sellaista kaksi figua päivässä luokkaa...
Mutta sitten itse aiheeseen. Kyllä ymmärrän ihmisiä jotka harrastusta aloitellessaan armeijaa vaihtelevat. Ei se nyt mukavaa olisi jos olet ostanut 2000 pistettä jotain armeijaa ja sillä pelaminen ei tunnukaan kiinnostavalta niin siinä on sitten hyvä lähteä uutta ostelemaan.