borcit 500-750 peleissä?
borcit 500-750 peleissä?
HUOM EN PISTÄNYT TÄTÄ ARMEIJA LISTOILLE, KOSKA KYSYN LÄHINNÄ BORCCIEN TOIMINTAA, ETTÄ ONKO NIISTÄ HYÖTYÄ!!!
tarkoitus ei ollut huutaa vaan ilmoittaa etten tee armeija listaa (lätkin vain jotakin coreja älkää niihin puuttuko) vaan kysyä borccien hyödyllisyyttä.
Black orc warboss
heavy armour, choppa (SoM jos pisteet riittää), spiteful shield
core:
20 orc boyz 120
20 big 'uns 130-170 (uskoisin)
Special:
10 borc 130
10 borc 130
10 borc 130
tarkoitus ei ollut huutaa vaan ilmoittaa etten tee armeija listaa (lätkin vain jotakin coreja älkää niihin puuttuko) vaan kysyä borccien hyödyllisyyttä.
Black orc warboss
heavy armour, choppa (SoM jos pisteet riittää), spiteful shield
core:
20 orc boyz 120
20 big 'uns 130-170 (uskoisin)
Special:
10 borc 130
10 borc 130
10 borc 130
Rakastan mun ernuja, karkuun juoksevia kääpiöitä -.-
- Slave of Yesterday
Re: borcit 500-750 peleissä?
Kyllä ne borcit ovat melkos kovia kun niillä on Armed to Da Teef, vaikka jonkin verran maksavatkin.
Nogg's banner of butchery messiin niin on kova yksikkö. Joku 10-15 koko saattaa toimia, kun ei niitä rankkeja tarvita kun saadaan jotain alaskin. Itse tosin peluutan hirmuista 20 borcin yksikköä syömässä kaiken mikä ei tajua paeta alta.
Nogg's banner of butchery messiin niin on kova yksikkö. Joku 10-15 koko saattaa toimia, kun ei niitä rankkeja tarvita kun saadaan jotain alaskin. Itse tosin peluutan hirmuista 20 borcin yksikköä syömässä kaiken mikä ei tajua paeta alta.
Ei sitä surulla eletä sanoi spurgu, kun naurulokkia grillasi.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Mielenkiintoista, että olet ottamassa warbossin. SoMikin on ihan ihmeellinen kapistus. Ei se sitä tartte.
Mutta joo. Kyllähän noi toimii niin kauan kunnes vihollisella löytyy jotain ampuvaa. Meinaan vaan, että ei borcit ole oikein luotu kestämään tulitusta. T4 pysäyttää nyt jonkun verran kuteja, mutta kaataa kuitenkin väkeä sen verran tehokkaasti, että kaatuvat klosiksessa massaan ilman apua.
Voihan tuollaisella jotain saada aikaiseksi, mutta itse mielummin käyttäisin nuo pisteet johonkin hyödyllisempään. 50p lisäyksellä saisi paljon isomman örkkikasan commandilla ja kilvillä. Mielummin ottaisin siis sellaisen. Yhden pikkuyksikön borcceja tukemassa muuta armeijaa kyllä voisi toimia ihan hyvin. Kolme, tuskin.
Mutta joo. Kyllähän noi toimii niin kauan kunnes vihollisella löytyy jotain ampuvaa. Meinaan vaan, että ei borcit ole oikein luotu kestämään tulitusta. T4 pysäyttää nyt jonkun verran kuteja, mutta kaataa kuitenkin väkeä sen verran tehokkaasti, että kaatuvat klosiksessa massaan ilman apua.
Voihan tuollaisella jotain saada aikaiseksi, mutta itse mielummin käyttäisin nuo pisteet johonkin hyödyllisempään. 50p lisäyksellä saisi paljon isomman örkkikasan commandilla ja kilvillä. Mielummin ottaisin siis sellaisen. Yhden pikkuyksikön borcceja tukemassa muuta armeijaa kyllä voisi toimia ihan hyvin. Kolme, tuskin.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Anteeksi tarkoitin big bossia kuten taisit ymmärtääkin. miten ois bp:ssä borc big boss ja minimi rykmentti arrer boyzeja ja lopuilla borccei lapi mennään... vai mennäänkö? Ja niitten hinta ei pelota kun olin ent. welffi pelaaja halvin ukko 12pts. Ja som sword of might.
Laittaisin Borceille kilvet mukaan. 4+ savella tekee kuitenkin jo jotain ainakin heikkotehoisia nuolia vastaan. Jos taas tulee vastustajaa, jota ei niinkään tarvitse hakata kovaa tai paljoa vaan ennemminkin kestää hyvin niin choppan kanssa saa 3+ saven lähitaisteluun. Ovat kyllä aika kalliita, mutta plussana voisi ainakin pitää sitä, ettei kärsi animositystä ja onnistuu Waaagh! heitossa automaattisesti. Tavalliset örkit ovat kyllä luultavasti kustannustehokkaampia.
Miau.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Kyllä minä sen tiedän. En vain ymmärrä miksi annat sen borcillesi.era_mur kirjoitti: Ja som sword of might.
Jaa, että tollasella listalla sitten aijot pelailla. Arsut nyt ei tee mitään ihmeellistä ja borceihin sitten kohdistetaan kaikki mahdollinen tuli. Aika helppo tasapeli on tarjolla kun on vain yksi iskutehoinen yksikkö. Riippuu tietenkin ihan siitä kuka on vastassa. Kääpät yleensä tui urun, jolla yksikkösi on kaput, ogret rynnii paremmalla M:llä impacteineen jne.
Ei mikään voittajalista.
- Sinitähti
- Sinitähti
SoM, koska mikäli borcci ryhmä jumittuu eikä pääs heti läpi ni saa muutenkin koko ajan sen +1s kun choppa antaa vain ekalla kierroksella ja eikös borc big bossilla ollut s4 ni ei se kovin hyvä ole. Ja noista arsuista vielä sanoin että älkää niistä välittäkö, sen verran tulee muutosta, että ostan sittenkin kaverilsta kaikki skull passin gobbot eli lista olis kaikki9 skullin gobbot + 10 borccii + borc bb.
Armed to da teef on mielestäni paljon kustannustehokkaampi valinta. Tuo SoM kun vie mennessään mahdollisuuden liian moneen optioon, joita Atdt antaa. Gw on klosiksessa jo melkoisen tappava tuolla big bossillakin.era_mur kirjoitti:SoM, koska mikäli borcci ryhmä jumittuu eikä pääs heti läpi ni saa muutenkin koko ajan sen +1s kun choppa antaa vain ekalla kierroksella ja eikös borc big bossilla ollut s4 ni ei se kovin hyvä ole.
Tietysti olin unohtanut kun olin pelannut kauan muilla armeijoilla.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Osta samalla pari fanaa ja netit niin on bueno.era_mur kirjoitti:eli lista olis kaikki skullin gobbot + 10 borccii + borc bb.
Da teef on kovis. Sen kanssa ei mikään magia-ase tunnu hyvältä valinnalta. Rynnäkössä ainakin itseäni ihastuttaa 2 choppaa, jos on potkukengät mukana. 5 S5 iskua. Sitten leikitään Sauronia ja pistetään pikkupaskat lentämään.
- Sinitähti
- Sinitähti