Tarinakisa 2008: Hölinäketju
Re: Tarinakisa 2008: Hölinäketju
Minä, Nila, Skrixu, Kanitsia, Viikate, WHAMmi ja blackmetalsiili siis ollaan äänestetty?
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja
*asettaa Sherlock-hatun päähänsä*
Ketäs tähän sitten oikeastaan osallistui? Yksi tarina ainakin haisi Huussille (har har).
Rune postasi ketjuun...
Captain yleensä vaivautuu osallistumaan, mutta säntillisenä miehenä on tod. kommentoinut, mikäli on osallistunut.
*imaisee piippua*
*yskii*
Syytän Huussia (lähinnä, koska mokoma riisti minulta voiton viime kisassa!).
Ja, erm, yhteiskunta on varmasti toinen, joka on jättänyt äänestämättä (curse you, society!).
*ottaa Sherlock-hatun päästään*
Ketäs tähän sitten oikeastaan osallistui? Yksi tarina ainakin haisi Huussille (har har).
Rune postasi ketjuun...
Captain yleensä vaivautuu osallistumaan, mutta säntillisenä miehenä on tod. kommentoinut, mikäli on osallistunut.
*imaisee piippua*
*yskii*
Syytän Huussia (lähinnä, koska mokoma riisti minulta voiton viime kisassa!).
Ja, erm, yhteiskunta on varmasti toinen, joka on jättänyt äänestämättä (curse you, society!).
*ottaa Sherlock-hatun päästään*
Sepäs muuten oli hyvä, tulikin mieleen. Taitaa mennä Fabapuoli huussille, kun minä nappaisen tuon nelkkarivoiton.Skrixqueek kirjoitti:Yksi tarina ainakin haisi Huussille (har har).
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Juu en minä tällä kertaa... Ei tarttee miettiä. Ehkä ensivuonna. Inspis toisaalta iski vähän yllättäen. Vois alkaa tehdä näitä taidejuttuja taas.
Huussi ei ole kirjoittanut tietääkseni turinakisaan.
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
Minä en ole vielä äänestänyt. Mutta tänään se viesti tulee, ei hätää..
Minä sentään olen jo äänestänyt. Tai, en tiedä menikö maili perille...
No niin, nyt lähetin viestin, tulihan perille?
ihan tietoisesti kerrot sigissäsi mikä tarinoista oli sinun?Wisva kirjoitti:Minä en ole vielä äänestänyt. Mutta tänään se viesti tulee, ei hätää..
hyvä huomioI Ride in a Dragon kirjoitti:ihan tietoisesti kerrot sigissäsi mikä tarinoista oli sinun?Wisva kirjoitti:Minä en ole vielä äänestänyt. Mutta tänään se viesti tulee, ei hätää..
edit: Joo ei. Vahingossa tuo allekirjoitus on mulle jäänyt. Vaihdan sen (vaikka tuskin täällä kukaan niin paljon minua vihaa että jättää äänestämättä työtäni tekijän tunnistaessaan, tai edes pitää sitä niin hyvänä, että äänestää - heh).
Yyyyyyhdet äänet puuttuvat vielä!
Scifipuolella voittaja on jo selvä, mutta toisesta sijasta taistellaan yhä!
Fantasiapuolella KAIKKI on vielä mahdollista!
"Jännityis tiivistyy kuin Düsseldorfin sinappi!"
Scifipuolella voittaja on jo selvä, mutta toisesta sijasta taistellaan yhä!
Fantasiapuolella KAIKKI on vielä mahdollista!
"Jännityis tiivistyy kuin Düsseldorfin sinappi!"
No ei mun niin hyvä pitänyt olla että kisailua ei syntynyt, kyllä toiselle yritin jättää saranaa... ;)WHAM kirjoitti:Scifipuolella voittaja on jo selvä, mutta toisesta sijasta taistellaan yhä!
Mutta odotetaan niitä tuloksia ja katsellaan kuinka käy. Jännitys tiivistyy!
IRIADedit:
JES! Voin voittaa vielä toisenkin! ;)Fantasiapuolella KAIKKI on vielä mahdollista!
Mies Lohikäärmeessä, älä hättäile... muista, että kaikki on mahdollista...
Ja minä kun kerrankin yritän olla optimistinen :DAspharael kirjoitti:Mies Lohikäärmeessä, älä hättäile... muista, että kaikki on mahdollista...
Niin minäkin...
WHAMmi, mites on?? Joko kaikki äänet on saapunut?
Eiköhän täällä olisi jo linkki pistesivuille ja virallinen voittajajulistus jos olisivat tulleet! >.<I Ride in a Dragon kirjoitti:WHAMmi, mites on?? Joko kaikki äänet on saapunut?
Koita nyt pysyä suolissasi!
This galaxy is full of hidden secrets. It takes a vivid imagination and some pure insanity to uncover them all, yet the cost to ones sanity in uncovering them is... immense...
Tiedoksi, että yksi äänisetti uupuu vielä.
Aikaa äänestää on 1.4 asti, jolloin äänestämättä jättäneen työ hylätään (kuten säännöissä varoitetaan) automaattisesti.
Silloin siis viimeistaan päättyy jännitys ja kaikki salat paljastuvat!
EDIT: No voi perse, en huomannut että minulla oli edellinenkin postaus vielä. Pahoittelen tuplapostausta...
Aikaa äänestää on 1.4 asti, jolloin äänestämättä jättäneen työ hylätään (kuten säännöissä varoitetaan) automaattisesti.
Silloin siis viimeistaan päättyy jännitys ja kaikki salat paljastuvat!
EDIT: No voi perse, en huomannut että minulla oli edellinenkin postaus vielä. Pahoittelen tuplapostausta...
This galaxy is full of hidden secrets. It takes a vivid imagination and some pure insanity to uncover them all, yet the cost to ones sanity in uncovering them is... immense...
Tik, tak, tik, tak...
Jännitys tiivistyy...
Kellon tikitys, tuo helvetillinen moukari joka takoo murskaksi syntisten kalloja jokaisella pikku nykäyksellään eteenpäin...
Aika kuluu... virtaa eteenpäin kuin manalan alimman piirin vartijademonin räkä...
Tik, tak, tik, tak...
Hauskaa kun inspiraatio iskee tässä vaiheessa tarinakilpailua...
Jännitys tiivistyy...
Kellon tikitys, tuo helvetillinen moukari joka takoo murskaksi syntisten kalloja jokaisella pikku nykäyksellään eteenpäin...
Aika kuluu... virtaa eteenpäin kuin manalan alimman piirin vartijademonin räkä...
Tik, tak, tik, tak...
Hauskaa kun inspiraatio iskee tässä vaiheessa tarinakilpailua...
No sainhan minäkin sen lähetettyä, tosin toisen kerran mielestäni. Tutkimattomia ovat Internetin tiet!