Vammalasta=?

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Jamo

Re: Vammalasta=?

Viesti Kirjoittaja Jamo »

Lf0 kirjoitti:Tyrwäälle (vammala) taas vie tie kesäksi, jos FB peliseuraa löytyy niin örkit/dark elffit olis taisteluvalmiina
Ai perhana. Sääli vaan kun en satu pelaamaan FaBaa ja pelikuume olisi kova. No kaikkee ei voip saada.

Bagemono kirjoitti:Pah mitäs te Vammalalaiset viniätte sieltähän on tampereelle kiven heitto. Kun meikä käy peliseuran puutteessa pelailemassa siellä silloin tällöin ni etteköhän tekin jaksa. Tosin tännekin päin voi joku joskus vaivaitua jos kiinostaa/ehkä sitä voisi sielläkin käydä joskus pelaamassa.
Jaa, katos perhana. Huittislaista porukkaa.
Mites, mitäs peliä siellä päin pelaillaan? Fabaa vai kyktkoota? Vai peräti jotain vielä eksoottisempaa? Ja löytyykös pelipöytää?

Ja kyllähän Tampereella luikkasee, mutta kun ei vaan oo tuttuja siellä päin, tai ni. Nokialla kyllä, mutta pelit heidänkin kanssaan on vaikea järjestää ja semmosta. Mutta kyllähän tuo Nokia-Tampere- Muut lähikunnat helpottuu kun ajokortti tippuu ensikuussa taskuun ;)
...
Jackal

Viesti Kirjoittaja Jackal »

Jamo kirjoitti:
Lf0 kirjoitti:Tyrwäälle (vammala) taas vie tie kesäksi, jos FB peliseuraa löytyy niin örkit/dark elffit olis taisteluvalmiina
Ai perhana. Sääli vaan kun en satu pelaamaan FaBaa ja pelikuume olisi kova. No kaikkee ei voip saada.

Bagemono kirjoitti:Pah mitäs te Vammalalaiset viniätte sieltähän on tampereelle kiven heitto. Kun meikä käy peliseuran puutteessa pelailemassa siellä silloin tällöin ni etteköhän tekin jaksa. Tosin tännekin päin voi joku joskus vaivaitua jos kiinostaa/ehkä sitä voisi sielläkin käydä joskus pelaamassa.
Jaa, katos perhana. Huittislaista porukkaa.
Mites, mitäs peliä siellä päin pelaillaan? Fabaa vai kyktkoota? Vai peräti jotain vielä eksoottisempaa? Ja löytyykös pelipöytää?

Ja kyllähän Tampereella luikkasee, mutta kun ei vaan oo tuttuja siellä päin, tai ni. Nokialla kyllä, mutta pelit heidänkin kanssaan on vaikea järjestää ja semmosta. Mutta kyllähän tuo Nokia-Tampere- Muut lähikunnat helpottuu kun ajokortti tippuu ensikuussa taskuun ;)

MItäh onkos se joku ihme että tässä tuppu kylässä on Hammerittajia, Fabaa täällä lähinnä minun tiedoillani pelataan, kytkootakin jonkinverran (itsellä tosin on säännöt hakusessa pahemman kerran kun ei ole sääntistä josta tarkistaa) . Kyllähän täällä pari henkä löytyy joilla on pöydät toinen salosen jussi jolla maastoakin ihan kiittettävästi (tosin kaveri on muuttamassa Tampereelle opiskelemaan) ja minä itse. Tosin minulla ompi maastot hiema vähän puoleisia toistaiseksi. Lisääkin saattaa olla minun tietoisuuteni ulkopuolella. Ja ajo kortti toki auttaa huomattavasti siinä tampereella tai melkein missä vain käynnissä jos on autoon pääsee käsiksi aktiivisesti.
Nothing to see here move along noob.
Reifu

Viesti Kirjoittaja Reifu »

Terveppä terve. Itse olen Huittisista ja pelaan fabaa. Täältä on moni jo lähtenyt opiskelemaan, mutta minä ja kaveri käydään täällä lukiota niin ollaan vielä täällä pelailemassa. Me pelataan kaamosta ja kääpiä, mutta kämpästä löytyy delffejä ja counttejakin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”