Iisalmen Figuklubi
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Iisalmen Figuklubi
Takavuosien kerho toimi mm. lippuniemessä (harmi ettei ihan keskustassa ja kasaritalolla ( ei harmainta hajua missä sellainen on tai oli) Nykyisin lippuniemi saattaisi toimia....
Mites homma etenee?
maastoja voisi ensikerralla olla Sipin luona "hiukkasen " enemmän :D
"olemme maailman sivistynein rotu, meillä on eniten tapoja teloittaa"Tämä pätee myös meihin ihmisiin
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Eipä ole oikein saanut mitään konkreettista aikaiseksi, tuntuu että ei olisi aikaa mihinkään, mikä ei kylläole totta... Pitää yrittää muistaa ottaa seurakuntaan yhteyttää...
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Onhan iisalmessa muitakin pelaajia kuin minä!
mulle vastapeluri nelikytkoohon!
mulle vastapeluri nelikytkoohon!
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
On, ainakin minä... Mutta tiloja ei hirveänä vaan ole...
Warbands of Wastelands
Ja minä myös, ja samaa mieltä oon noista tiloista.Morhgoz kirjoitti:On, ainakin minä... Mutta tiloja ei hirveänä vaan ole...
- Terminator Sergeant
Minä pystyn hommaaman porukan nupulle aina kun olen Sonkkiksella, eli ainakin seuraavan viikon. Siellä mahtuu ainakin jokunen peli toimimaan yhtäaikaa. Minustakin saa 40k vastuksen kun joskus jaksaisin kasata tyrkkyni ;)
Onko teemu sieltä seurakunnalta tullut merkkiä tiloista?
Onko teemu sieltä seurakunnalta tullut merkkiä tiloista?
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
- Carl Sagan
Potkitaas uutta puhtia tännekin.
Mitä Iisalmeen tulee, pelaajia siellä ilmeisesti kuitenkin on. Pitää harkita josko olisi aikaa tehdä figutouria sielläkinpäin.
Pelipaikka, pöytä ja maastot onkin se hankalin osuus, tosin minulta löytyy tuollainen taiteltava GWn ruohomatto jonka tarvittaessa voi mukaan ottaa.
- Antti
Ihan sattumalta päädyin seuraamaan tätä teidän keskustelua ja huomasin maininnan Kajaanista. En tiedä varmaksi millainen figuskene siellä enää on, mutta tiedän aika montakin pelaajaa jotka ainakin aiemmin pelasivat aktiivisesti. Voin laittaa sulle privana jotain kajaanilaisten pelaajien sähköpostiosoitteita mikäli sielläpäin paljonkin vaikutat. Kesällä ehkä itsekin saatan siellä pyörähtää 40kn merkeissä.Messinar kirjoitti:Minä päivänä ja missä?
Jess vihdoinkin pääsee pelaamaan. Kajaanissa homma kun on lievästi sanottuna hiljasta :|
Mitä Iisalmeen tulee, pelaajia siellä ilmeisesti kuitenkin on. Pitää harkita josko olisi aikaa tehdä figutouria sielläkinpäin.
Pelipaikka, pöytä ja maastot onkin se hankalin osuus, tosin minulta löytyy tuollainen taiteltava GWn ruohomatto jonka tarvittaessa voi mukaan ottaa.
- Antti
"The oldest and strongest emotion of mankind is fear, and the oldest and strongest kind
of fear is fear of the unknown."
-H.P. Lovecraft
of fear is fear of the unknown."
-H.P. Lovecraft
- dead flesh penalty
Hernejärvellä on muuten myös jotain pelaajia. Isot tilat ja kiinteät pelipöydät (isompi taitaa olla jotain 1,2mx2,5m, päälle kaksi 1mx,1m levyä kukkuloilla) löytyy helpoiten Sonkajärveltä, eikä sinne edes ole kovin pitkä matka.
Mutta jos pelaatte sonkkiksella, joku voisi jo vähitellen palauttaa meidän (tai oikeastaan minä niistä olen pääasiassa maksanut/tehnyt ne) maastot sieltä Iisalmesta. Ne on olleet nyt jo yli kaksi vuotta teillä tietymättömillä.
Mutta jos pelaatte sonkkiksella, joku voisi jo vähitellen palauttaa meidän (tai oikeastaan minä niistä olen pääasiassa maksanut/tehnyt ne) maastot sieltä Iisalmesta. Ne on olleet nyt jo yli kaksi vuotta teillä tietymättömillä.
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Joku sonkajärveltä voisi tulla ne joskus hakemaan...
Warbands of Wastelands