Jep. Sain vihdoinkin väriteeman kuntoon. Kaikki kiitos Hydralle Warpshadown foorumeilla. Tyypin tutoriaali oli korvaamaton. Mutta eteenpäin.
Päätin valita tekniikaksi kuivaharjauksen, koska sen avulla saa ihan suht kivannäköistä jälkeä ja vieläpä nopeasti.. oma mielipiteenihän on se, että näistä tuli ihan pöytäkelpoisia.
Sen enempää jauhamatta. Tässähän nämä.
http://s297.photobucket.com/albums/mm23 ... G_2218.jpg
oJ:n Tyranid warrioreja
Re: oJ:n Tyranid warrioreja
Hyvä tekniikka pelikäyttöön tuleville figuille. Xtreme korostus toimii hyvillä värivalinnoilla näissäkin. Ei varmasti kovin aikaa vievääkään. Baset saisivat olla pirteämmät ja enemmän tekstuurin peitossa. Nostavat kummasti figunkin yleisilmettä ja mm. turnauksien maalauspisteet nousisivat.
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
-
goblin demolitioner
hienoja, vaikka itse "inhoan" tyranoideja!
RYNNÄKKÖÖN!, Ei mtn Helv väliä miestappiosta!
-
peukaloinen
Todella hienoja. Yleensä drybrushaamisesta tuleva "epäsiisti" vaikutelma loistaa poissaolollaan. Pistätkö vielä linkin tutoriaaliin?
Hyvältä näyttää. Väriteema on mielestäni yksi parhaita mitä olen nähnyt. Näyttävät sopivan ilkeiltä ja hyönteismäisiltä eikä semmoisilta jokeri-pokeri-poks systeemeiltä niinkun useimmat.
Wh40k 2nd edition rulebook kirjoitti:Remember that you're playing to enjoy a challenging battle with friends, where the spirit of the game is more important than winning at any cost.
- Chaos legion
Onko Leviathan tällainen =(Hanska kirjoitti:Hyvältä näyttää. Väriteema on mielestäni yksi parhaita mitä olen nähnyt. Näyttävät sopivan ilkeiltä ja hyönteismäisiltä eikä semmoisilta jokeri-pokeri-poks systeemeiltä niinkun useimmat.
/l、
(゚、 。 7
l、 ~ヽ
じしf_, )ノ wtf, how did i get here o.o
(゚、 。 7
l、 ~ヽ
じしf_, )ノ wtf, how did i get here o.o