Pitkiksen keskiviikko toiminnasta?
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Pitkiksen keskiviikko toiminnasta?
Kyselisin vain pitkiksen toiminnasta keskiviikko-iltaisin. Silloin kun liike vielä sijaitsi siellä torikeskusta vastapäätä, minulle kerrotiin että Keskiviikko-iltaisinkin porukka pelailee hammereita. Noh, kerran olen käynyt siellä ke-iltana ja aika no-one oli siellä. Mietityttää että onko porukkaa kuitenkin kerääntynyt keskiviikkoisin pelailemaan tai pelaillaanko silloin enään.
Entäs tänä keksiviikkona? Itselläni olisi sopivasti aikaa ja jaksamista ottaa jotain kevyttä peliä siinä kolmen jälkeen. Lost Patrol, Doom the Boardgame, Warhammereista molempia combat/border patrolilla ja Mordheim nyt ainakin tulee mieleen.
Entäs tänä keksiviikkona? Itselläni olisi sopivasti aikaa ja jaksamista ottaa jotain kevyttä peliä siinä kolmen jälkeen. Lost Patrol, Doom the Boardgame, Warhammereista molempia combat/border patrolilla ja Mordheim nyt ainakin tulee mieleen.
Re: Pitkiksen keskiviikko toiminnasta?
Yleensä ollaan aina viikonloppuisin pelaamassa(joskus kyllä viikollakin). meillähän on nyt lauantaina 12.4 500pts CP turnaus siellä.
Ois kyl kova sana jos sais kerran viikossa käydä pikku peliä pelaamassa. Ja tuo keskiviikko kuullostaa ihan mukavalta ^__^ Mie voin tyranidien kanssa saapua paikalle mielläni :3
Ite menen huomenna vähän junnun ja parin muun kanssa pelailemaan, en tiiä sitten keskiviikosta.
Pidän isommista peleistä, necroneilla ei oikein ole kivaa 500pts peleissä :P
Pidän isommista peleistä, necroneilla ei oikein ole kivaa 500pts peleissä :P
set your bitch ass back in the kitchen and make me some pie!
- Herrasmies Aniki
HAA! Kiskos Tomi mukaas silloin niin saan pelata sen marineita vastaan. :DHi_namida kirjoitti:Ois kyl kova sana jos sais kerran viikossa käydä pikku peliä pelaamassa. Ja tuo keskiviikko kuullostaa ihan mukavalta ^__^ Mie voin tyranidien kanssa saapua paikalle mielläni :3
For The Greater Good!
Kivasti porukka siis tykkää keksiviikko pelailuista?
Noh, hyppään itse pitkikseen koulun jälkeen (about 15:30 pitäisi viimeistään näkyä maisemissa) omalla 500p Combat patrol World Eater poppoollani. Jos vaikka laittaisin "robin hood" hattuni päähän hetkestä aikaa (tunnistaa fasaanin sulasta) niin porukka äkkää että kuka olen. Noh, kait sitä osaa muutenkin suunnistautua sinne pelipöytien äärehen.
Noh, hyppään itse pitkikseen koulun jälkeen (about 15:30 pitäisi viimeistään näkyä maisemissa) omalla 500p Combat patrol World Eater poppoollani. Jos vaikka laittaisin "robin hood" hattuni päähän hetkestä aikaa (tunnistaa fasaanin sulasta) niin porukka äkkää että kuka olen. Noh, kait sitä osaa muutenkin suunnistautua sinne pelipöytien äärehen.
Joo, no vois kai itsekkin tulla huomenna pelaileen ehkä... Ja kyllä Necronit ownaa patrollissa (MUISTAKAA ei tarvitse olla kuin yksi trooppi pakollinen) Eli laitatte vaikka warrioreita 10 ja sitten dessuja loput :D
Pikku töherryksiäni löydät osoitteesta: http://galleria.sotavasara.net/galleria/165/
Main Army: Necrons
Second: Eldars
Third: Space Marines ( Myymässä pois,kysykää lisätietoa YV:llä)
Main Army: Necrons
Second: Eldars
Third: Space Marines ( Myymässä pois,kysykää lisätietoa YV:llä)
ite tuun kans todennäköisesti. otan yhen häiskän kans varmaan jotain 1500 peliä aluksi, mutta enköhän sen jälkeen voi pienempiäkin pelejä pelata.
iteki ilmestyn paikalle ja otan mukaani eldareiten 500pts combat patrol joukon.
Pelit 10 W/L/D
40k:
Black Templars 1/2/2
Space Wolves 7/3/1
40k:
Black Templars 1/2/2
Space Wolves 7/3/1
- Herrasmies Aniki
Tai no... Ei sittenkään riitä aika. Kouluhommat puskee päälle.
Eli minua ei siellä näykään. Ja säästyn siltä taas että saan niskaani Victorius Slaghterin. :D
Eli minua ei siellä näykään. Ja säästyn siltä taas että saan niskaani Victorius Slaghterin. :D
For The Greater Good!
- Kalmakorppi
kertoilkaapa sitten mullekin jos kesällä o turnausta kun ei oikeen ny pääse s-joelle kun ripari syö nii rajusti viikon loppuja
You could have stopped it... And now, a force that should have never been awaken again has risen... Because of you, the world is now condemned to burn to a desolate wasteland...
kauhajoen ja seinäjoen pelitoiminnasta ilmoitetaan kyllä ajoissa (turnaukset ym) ja haastetopikkia käyttäkää niin voitte sopia pikkupelejä ym.Kalmakorppi kirjoitti:kertoilkaapa sitten mullekin jos kesällä o turnausta kun ei oikeen ny pääse s-joelle kun ripari syö nii rajusti viikon loppuja
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.
https://www.facebook.com/sheriffanvil
https://www.facebook.com/sheriffanvil