wood elf asiaa

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
energy

wood elf asiaa

Viesti Kirjoittaja energy »

nii et mitä kannattais ostaa että vois alottaa wood elffien keräilyn? oisko battalion hyvä vai jotai pienempii boxei?
Stifler

Re: wood elf asiaa

Viesti Kirjoittaja Stifler »

Battalion ja lisää dryadei ainakin näin alkuun. Puumies on myös kannattava ostos. Mutta minkä laista armeijaa haet? Kuinka isoihin listoihin tähtäät?
Kirjoittaja Drakojan » To 03.09.2009 17:48

Se on trolli, ei siitä kannata välittää.
klassikko

Viesti Kirjoittaja klassikko »

Ja pakko sitä aina on jankuttaa eli: ArmyBook.
Ja jollet halua sitä battalioonaa heti ostaa niin osta glade guardeja tai dryadeja.
Ja joku herokin olisi aika näppärä.
.
Stifler

klassikko kirjoitti:Ja pakko sitä aina on jankuttaa eli: ArmyBook.
Ja jollet halua sitä battalioonaa heti ostaa niin osta glade guardeja tai dryadeja.
Ja joku herokin olisi aika näppärä.

No siinä battalijoonissa tulee sekä glade guardei että druadei että se kyllä kannattaisi ostaa.

abcdefg

Viesti Kirjoittaja abcdefg »

Teitpä armeijan missä pääpaino on elffeillä, tai puu-ukkeleilla, on se battalion paras valinta. Itse hankin alkuun Battalionin, 12 lisä dryadia, singerin ja kävelevän noblen, sekä armybookin, niin sain tehtyä sen 1K listan(konffasin Riderit WIld ridreiksi) millä myöskin pärjäsi. Mikäli aiot panostaa itseäni enemmän puihin, ostat noiden sankareiden tilalle Branchwraithin ja sitten mitä vaan mikä miellyttää silmää.

Halvalla jos haluat päästä niin ostat 2 battalionia ja konvertoit niistä itse sankarit ja saatkin monipuolisia listoja näin aluksi.

Kertoilepas mitä armeijaltasi haluat niin voimme neuvoa tarkemmin.
2
jupu_pupu_mies

Viesti Kirjoittaja jupu_pupu_mies »

battaljoona on hyvä alotuksenn ja sen jälkeen ostat 12 dryadia ,noblen ja wild ridereja niillä pärjää jo ihan hyvin
energy

Viesti Kirjoittaja energy »

oisko semmone armoija hyvä missä on paljon kaikkia?
Stifler

energy kirjoitti:oisko semmone armoija hyvä missä on paljon kaikkia?
No tietyssä suhteessa. Mutta niitä dryadeja kannattaa aina olla vähän enemmän kuin muita yksiköitä.Ovat sen verta kovia kavereita.

Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

energy kirjoitti:oisko semmone armoija hyvä missä on paljon kaikkia?
Welffeillä tuollainen sekametelisoppa voisi toimia hyvän pelaajan käsissä, sillä Welffeillä ei ole huonoja yksiköitä listassa, vaan kaikki joukot ovat käyttökelpoisia.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
potatomoto

Viesti Kirjoittaja potatomoto »

Täytyy ehkä hieman olla eri mieltä, nimittäin itse en ainakaan glade ridereille ole löytänyt paikkaa mistään listasta. Vievät nimittäin ihan liikaa pisteitä pelitehoonsa verrattuna. Varsinkin kun +2 pistettä niin saa wild riderin.
Róbó-Tónó

Viesti Kirjoittaja Róbó-Tónó »

potatomoto kirjoitti:Täytyy ehkä hieman olla eri mieltä, nimittäin itse en ainakaan glade ridereille ole löytänyt paikkaa mistään listasta. Vievät nimittäin ihan liikaa pisteitä pelitehoonsa verrattuna. Varsinkin kun +2 pistettä niin saa wild riderin.
Ero wilduihin on se että ne on oikeasti fast cavalryy. Wilduthan on hardhittereitä ItP:llä, eikä täten sovellu mitenkään häröilyyn.
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
Rizky

Viesti Kirjoittaja Rizky »

Róbó-Tónó kirjoitti:
potatomoto kirjoitti:Täytyy ehkä hieman olla eri mieltä, nimittäin itse en ainakaan glade ridereille ole löytänyt paikkaa mistään listasta. Vievät nimittäin ihan liikaa pisteitä pelitehoonsa verrattuna. Varsinkin kun +2 pistettä niin saa wild riderin.
Ero wilduihin on se että ne on oikeasti fast cavalryy. Wilduthan on hardhittereitä ItP:llä, eikä täten sovellu mitenkään häröilyyn.
On ne Glade Riderit vähän turhan kalliita kyllä häröilyynkin. Parempi vain ottaa jotain muuta niiden tilalle, kun parempaakin löytyy.
Tuhis

Viesti Kirjoittaja Tuhis »

Rizky kirjoitti:
Róbó-Tónó kirjoitti:
On ne Glade Riderit vähän turhan kalliita kyllä häröilyynkin. Parempi vain ottaa jotain muuta niiden tilalle, kun parempaakin löytyy.
Aina kannattaa olla glade ridereita vähintään se yksi unitti. Eikä ne häröilyyn mitenkään ihmeen kalliita ole, kun welffit on muutenkin kalliita. Jos vastustaja ampuu ne, hyvä. Eipähän ammu niitä unitteja, joita tarvitaan tappelussa. Jos ei ammu, hyvä. Silloin riderit pääsee tuhoamaan sotakoneita ja muita pikkujuttuja.

Sitäpaitsi huhuu glade riderit on corea! Wildut vie sen special slotin.
Alle kirjoitus on yhdys sana.
BOOM!
Marathon!
aatami

Viesti Kirjoittaja aatami »

Muuten energy, Montako armeijaa aiot aloittaa yhtäaikaa? Olen katsos löytänyt täältä noin 3 suhtkoht samaan aikaan tehtyä topiccia jossa kysyt mitä kannattaisi hankkia kun olet aloittamassa; Wood elffejä, Vampire countteja ja mitähän lie muuta.
Oberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
'10-'11-'12 WDL
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Isompi Arska

Viesti Kirjoittaja Isompi Arska »

aatami kirjoitti:Muuten energy, Montako armeijaa aiot aloittaa yhtäaikaa? Olen katsos löytänyt täältä noin 3 suhtkoht samaan aikaan tehtyä topiccia jossa kysyt mitä kannattaisi hankkia kun olet aloittamassa; Wood elffejä, Vampire countteja ja mitähän lie muuta.
älä rohmua liikaa yhellä kerralla energy. kannattaa hommata edes kaghen tonnin armeija jotain rotua ennen kuin alkaa muita hommaamaan, mutta kaikki tyylillään...
Stifler

Isompi Arska kirjoitti:
aatami kirjoitti:Muuten energy, Montako armeijaa aiot aloittaa yhtäaikaa? Olen katsos löytänyt täältä noin 3 suhtkoht samaan aikaan tehtyä topiccia jossa kysyt mitä kannattaisi hankkia kun olet aloittamassa; Wood elffejä, Vampire countteja ja mitähän lie muuta.
älä rohmua liikaa yhellä kerralla energy. kannattaa hommata edes kaghen tonnin armeija jotain rotua ennen kuin alkaa muita hommaamaan, mutta kaikki tyylillään...

Jep. Itse kerään 4 eri armeijaa mutta olen kerännyt monta vuotta ja on kausia jolloin kerään enemmän toista kuin toista. Heti alkuun yksi armeija mitä kerää ja kun niitä on vaikkapa se 1 k lista voisi aloittaa toisen ja niin edelleen. Muuten menee mielenkiinto kun yrittää kaikkia kerätä samaan aikaan ja ei ole rahaa kaikkiin tyyppeihin jokaiseen armeijaan mitä haluaisi
Viimeksi muokannut Stifler, Ma 07.04.2008 18:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Komppaan edellisiä. Valitettavan usein näkee, että harrastusta aloittavat pelaajat vaihtavat armeijaa useammin kuin kalsareita. Lopputuloksena on se, että rahaa menee paljon, mutta hyllystä ei löydy yhtään pelikelpoista armeijaa. En tiedä onko juuri sinun tapauksessasi tätä riskiä, mutta toimikoon varoituksena muille.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”