Kolme vitriiniä niitä on, kaksi matalaa ja yksi korkea. Enemmän on preferoitu yksittäisiä minejä amreijoiden yli (kyllä siellä ihan pelijoukkojakin näkyy, ja necromundajengi ja warmaster trooppeja ja ja ja... :-))Kvaldur kirjoitti: Mutta kertokaa toki jos niitä on vielä jonnekin muuallekin piilotettu kuin siihen tiskin viereen.
Mininäyttely
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Nyt on sitten varmaan aika kiittää näyttelyn järjestäjiä sen järjestämisestä.
Eli suuret kiitokset puolestani(kai tähän uskaltaa laittaa myös tyttöystävän puolesta), näyttely oli hieno veto. Nyt varmaan moni Pasilan kirjaston käyttäjä ja miksei muutama satunnainen ohikulkijakin tietäisi miltä nykyaikaiset miniatyyrit näyttävät. Jos niitä Korkeissa lasikaapeissa olleita nukkeja nyt miniatyyreiksi voi kutsua. ;)
Itselleni ainakin heräsi suuri kiinnostus hyvää maalamista kohtaan (olen alkanut pohtimaan pelaamisen järkevyyttäkin.. =) ja ehkä minut kohta näkee maalauskerhon tapaamisissakin. Toivon, että se herätti muissakin samanlaisen kipinän.
Kiitokset siis miniatyyrien maalajille jotka antoivat laittaa ne näytille meidän ihasteltavaksemme ja itse näyttelyn järjestäjille(joista Ninnu on tähän mennessä ainoa julkisuuden valokeilaan astunut, where's the rest?.
-Toni
Eli suuret kiitokset puolestani(kai tähän uskaltaa laittaa myös tyttöystävän puolesta), näyttely oli hieno veto. Nyt varmaan moni Pasilan kirjaston käyttäjä ja miksei muutama satunnainen ohikulkijakin tietäisi miltä nykyaikaiset miniatyyrit näyttävät. Jos niitä Korkeissa lasikaapeissa olleita nukkeja nyt miniatyyreiksi voi kutsua. ;)
Itselleni ainakin heräsi suuri kiinnostus hyvää maalamista kohtaan (olen alkanut pohtimaan pelaamisen järkevyyttäkin.. =) ja ehkä minut kohta näkee maalauskerhon tapaamisissakin. Toivon, että se herätti muissakin samanlaisen kipinän.
Kiitokset siis miniatyyrien maalajille jotka antoivat laittaa ne näytille meidän ihasteltavaksemme ja itse näyttelyn järjestäjille(joista Ninnu on tähän mennessä ainoa julkisuuden valokeilaan astunut, where's the rest?.
-Toni
-"I can see dead people..."
-"Where are you?"
-"At graveyard..."
-"Where are you?"
-"At graveyard..."
Näyttelynhän järjestivät pääasiassa juuri Ninnu, Kari Juhola (Oldschooler), Ilkka Manner (Kapteeni K) sekä Pasi Lehtimäki (Von Carstein). Kiitokset heille.
Mutta pienestä asiasta pitää huomauttaa. Joka maanantai pitämäni maalauskerho on eri asia kuin PK-seudun figuharrastajien noin joka toinen viikko tapahtuva tapaaminen. Kumpaankin kyllä saa tulla paikalle joko tuoden omia figujaan tai tulemalla katsastamaan muiden tuotoksia.
...Tosin maalauskerhossa aloittelijoilla on etusija. Neuvon kyllä kaikkia, joilla on kysyttävää - tarpeen vaatiessa vaikka kädestä pitäen. Paikalla on kuitenkin kaksi ihmistä, joiden figuja oli näyttelyssä (minä ja Tom Jansson, aka tomppapomppa, Archaonin maalaaja), saa meiltä ainakin jonkinlaisia neuvoja. Jos emme osaa auttaa, ohjaamme Ninnun tykö PK-seudun maalausporukan meetteihin.
hiphei,
Eino Partanen / Day
Mutta pienestä asiasta pitää huomauttaa. Joka maanantai pitämäni maalauskerho on eri asia kuin PK-seudun figuharrastajien noin joka toinen viikko tapahtuva tapaaminen. Kumpaankin kyllä saa tulla paikalle joko tuoden omia figujaan tai tulemalla katsastamaan muiden tuotoksia.
...Tosin maalauskerhossa aloittelijoilla on etusija. Neuvon kyllä kaikkia, joilla on kysyttävää - tarpeen vaatiessa vaikka kädestä pitäen. Paikalla on kuitenkin kaksi ihmistä, joiden figuja oli näyttelyssä (minä ja Tom Jansson, aka tomppapomppa, Archaonin maalaaja), saa meiltä ainakin jonkinlaisia neuvoja. Jos emme osaa auttaa, ohjaamme Ninnun tykö PK-seudun maalausporukan meetteihin.
hiphei,
Eino Partanen / Day
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Itseasiassa minä en tehnyt näyttelyn hyväksi mitään muuta kuin maalasin yhden ukon. Eli kiitokset kuuluu täysin muille henkilöille.Day kirjoitti:Näyttelynhän järjestivät pääasiassa juuri Ninnu, Kari Juhola (Oldschooler), Ilkka Manner (Kapteeni K) sekä Pasi Lehtimäki (Von Carstein). Kiitokset heille.
Onnittelut ja kiitokset siis järjestäjille hyvin järjestetystä ja onnistuneesta tapahtumasta. Kiitos!