Elikkäs nyt kun kesä tulee ja kaikilla on varaa ottaa joku päivä pois viikosta hammeria varten niin mitäs jos pelattaisiin semmonen isompi peli että tuodaan jotain armeijaa niin paljon kuin hyllystä löytyy (lailliset listat ofc.) esim. multa 2,5k helffejä. Puolien jakaminen katotaan niin että mitä nyt tulee esim. jos Timo tuo paljon tomb kingejä ja jotain helffejä ja empiree sun muista "hyviksiä" on vähän niin joku armeija vaihdetaan "hyviksille". Mutta delfit ja kaaos ovat pahoja. Helfit ja dwarfit hyviä. Pelataan varmaan joku 10 roundin peli? Mutta siinä sitten menee kokopäivä joten perjantai ja muut arkipäivät olisivat parempia kun Vitriini ei ole lauantaina kuin kahteen asti auki.
Osallistuneet:
Antti, Helfs max. 3k
Vähän suurempi FaBa peli
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- Half-breed
Re: Vähän suurempi FaBa peli
Jos tällaista peliä järjestetään, niin Vitriini ei ole oikein otollinen pelipaikka. Ensinnäkin peli pitäisi pitää viikolla ja joillakin saattaa olla töitä silloin, jolloin osanotto ei ole niin kovaa. Lisäksi isossa pelissä menee aikaa ja tarvitaan tilaa pelipöydälle, pelaajille, katsojille, pelaajien kamoille yms. tätä Vitriinissä ei ole, joten jokin parempi paikka olisi hyvä. Esim. kaupungilta/kirkolta voisi kysyä jotain kerhotilaa lainalle tällaista tapahtumaa varten (Samalla vähän pohjustaa sitä mahd. hammerkerhotoimintaa, jos eräät sielläpäässä jaksaisivat joskus asian eteen jotain tehdä.) Maastoa peliin saadaan sitten tietty pelaajilta, jotka saavat re-rolleja tuodun maaston mukaan, niin on motivaatiotakin tuoda sitä maastoa. Armeijoiden koot pitäisi sitten tietysti jakaa sopivasti, eli osanottajat armeijoineen olisi hyvä tietää etukäteen, että voi tiimit jakaa ja sopia pistemäärästä, sillä paikan päällä olisi hyvä pelata, eikä tapella siitä kuka on kullakin puolella ja miten isoa peliä heitetään.
Itse tietysti olen kuten aina valmis peliin, kunhan se on inhmilliseen aikaan.
Itse tietysti olen kuten aina valmis peliin, kunhan se on inhmilliseen aikaan.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Jep.. vitriini ei tule kysymykseenkään. Siellä ei ole aikaa eikä tilaa pelata sellaista peliä. Minulla on kyllä ne pelipöydät, mutta en ala niitä minnekään raahaamaan, niin hankalia ne ovat. Eli meillä kyllä voi pelata, tai sitten joku keksii jotain muuta.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
Tuota kerhotoimintaa pitäisi kyllä miettiä... Ja tuo vitriini nyt oli semmoinen että "jos-ei-muuta-paikkaa-ole" paikka.
No jos Timon luona pelataan niin kyllä se minulle käy.
No jos Timon luona pelataan niin kyllä se minulle käy.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Antti, tiäsiksää, että meillä on ihan oma haasteaihe, jossa tälläsiä voi aprikoida. Kokonaisen topicin siirtäminen toiseen aiheeseen ei ole niitä helpoimpia juttuja.
Mutta mutta. Mehän kaikki ollaan nuoria vätyksiä hyvillä polvilla varustettuja niin laittiallakin voidaan pelata, jos ei muuta keksi. Emmää sitten tiiä missä, mutta täällä olisi ainakin maastoa ja tilaa sellaseen juttuun, että saataisiin kunnolla tillaa. Tosin kyllä minä, ja kuten moni muukin varmaan, pelaa ihan pöydällä, jonka setä-Timo tarjoaa.
Mutta mutta. Ihan sama se mulle on. Ei Timolle ole pitkä matka. Tulla mukkaan hyvällä tai pahalla. Kumpaa nyt sattuukaan tarttemaan.
Mutta mutta. Mehän kaikki ollaan nuoria vätyksiä hyvillä polvilla varustettuja niin laittiallakin voidaan pelata, jos ei muuta keksi. Emmää sitten tiiä missä, mutta täällä olisi ainakin maastoa ja tilaa sellaseen juttuun, että saataisiin kunnolla tillaa. Tosin kyllä minä, ja kuten moni muukin varmaan, pelaa ihan pöydällä, jonka setä-Timo tarjoaa.
Mutta mutta. Ihan sama se mulle on. Ei Timolle ole pitkä matka. Tulla mukkaan hyvällä tai pahalla. Kumpaa nyt sattuukaan tarttemaan.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Niin mutta kun tähän nyt on kiinnostusta niin miksi pitäisi siirtää?El Capitan kirjoitti:Antti, tiäsiksää, että meillä on ihan oma haasteaihe, jossa tälläsiä voi aprikoida. Kokonaisen topicin siirtäminen toiseen aiheeseen ei ole niitä helpoimpia juttuja.
El Kapu: No siis, tässähän etsitään peliporukkaa peliin, pelihän se isomman skaalankin on, ja sitähän tehhään Haasteet!-aiheessakin. Ei jokaiselle pelille tarvi tehä omaa aihetta, nih.