Maelstrom Games - Liian hyvä ollakseen totta?
- wolf-rider
Re: Maelstorm Games - Liian hyvä ollakseen totta?
ok.. kiitti tiedosta..
O&G=4k kasassa voi olla enemmä
WoC= 800pts
OK= kirja vain
W-D-L
4-4-7
WoC= 800pts
OK= kirja vain
W-D-L
4-4-7
Moikka!
Olen yrittänyt tilata tavaraa maksaen visalla ja en lukuisista yrityksistä huolimatta ole onnistunut.
Valitus ilmoitus tulee cardholder kohdasta.
Tilauspalvelu tarkastaa ilmeisesti että ilmoitettu osoite on täsmälleen kortin tietojen mukainen.
Miten suomalainen osoite kirjoitetaan sivun kenttiin niin että se vastaa visan tietoja.
Olen yrittänyt tilata tavaraa maksaen visalla ja en lukuisista yrityksistä huolimatta ole onnistunut.
Valitus ilmoitus tulee cardholder kohdasta.
Tilauspalvelu tarkastaa ilmeisesti että ilmoitettu osoite on täsmälleen kortin tietojen mukainen.
Miten suomalainen osoite kirjoitetaan sivun kenttiin niin että se vastaa visan tietoja.
Tuo Maelstromin osoitekaavake on varsin sekava ja oudossa järjestyksessä.
Tämä siis tulee tilausta tehdessä: (account paikasta tietoja muokatessa ei ole ihan samanlainen)
delivery name: oma nimi, itselläni on tuossa etunimi ensin
house number / name: tähän talon numero, rappu ja sellaiset asiat
street name: kadun nimi/osoite ilman talon tai rapun numeroita
town: ei vaadi mitään
city: kaupunki/postitoimipaikka
county: Olen ehkä virheellisesti laittanut tähän aina Finland lukemisvirheen vuoksi ja ihmetellyt hieman, mutta hyvin on toiminut siitä huolimatta. Mitähän tuohon sitten oikeasti tulisi laittaa? Mahtaako olla pakollinen edes vai onko nuo tähdet väärissä paikoissa?
country: asuinmaa
postcode: postinumero
main telephone: puhelinnumero, kannattaa tarkistaa oikea kansainvälinen suuntanumero
Tiedot ovat hieman eri järjestyksessä kuin mihin olen tottunut, kuitenkin asiat ovat joka kerta menneet hyvin. Toivottavasti tuosta on apua.
Tämä siis tulee tilausta tehdessä: (account paikasta tietoja muokatessa ei ole ihan samanlainen)
delivery name: oma nimi, itselläni on tuossa etunimi ensin
house number / name: tähän talon numero, rappu ja sellaiset asiat
street name: kadun nimi/osoite ilman talon tai rapun numeroita
town: ei vaadi mitään
city: kaupunki/postitoimipaikka
county: Olen ehkä virheellisesti laittanut tähän aina Finland lukemisvirheen vuoksi ja ihmetellyt hieman, mutta hyvin on toiminut siitä huolimatta. Mitähän tuohon sitten oikeasti tulisi laittaa? Mahtaako olla pakollinen edes vai onko nuo tähdet väärissä paikoissa?
country: asuinmaa
postcode: postinumero
main telephone: puhelinnumero, kannattaa tarkistaa oikea kansainvälinen suuntanumero
Tiedot ovat hieman eri järjestyksessä kuin mihin olen tottunut, kuitenkin asiat ovat joka kerta menneet hyvin. Toivottavasti tuosta on apua.
Miau.
Selvis mistä jäi kiinni.
Öökkönen sukunimessä !
Öökkönen sukunimessä !
Kiitosia tämän aiheen kirjoittaneelle! Tulee suuret säästöt kun katsoin noita hintoja verrattuna GW:n tai Fantsun hintoihin.
Sellasta se on.
- The Warmaster
County on lääni...Vesihiisi kirjoitti:county: Olen ehkä virheellisesti laittanut tähän aina Finland lukemisvirheen vuoksi ja ihmetellyt hieman, mutta hyvin on toiminut siitä huolimatta. Mitähän tuohon sitten oikeasti tulisi laittaa? Mahtaako olla pakollinen edes vai onko nuo tähdet väärissä paikoissa?
Tuon kyllä tiedän. Olen aina vain lukenut väärin, että tuossa county kohdassa lukisi country ja näin olen siis laittanut kahteen kertaan maan ja ihmetellyt.
Miau.
Tilailinpa ensimmäistä kertaa tuolta. Odotellaan kuinka käy, suhteellisen edullista.
Kysymykseni kuuluu: Kun olette maksaneet electronilla, niin kuinka nopeasti rahat ovat tililtänne hävinneet. Sain viestin s.postiin, että rahat ovat nyt siirtyneet heille ja tilauksen käsittely etenee, mutta tilini näyttää muuta? Ei sinänsä haittaisi jos paketti tulisi veloituksetta, mutta kuitenkin heräsi moinen kummastelu... :)
Kysymykseni kuuluu: Kun olette maksaneet electronilla, niin kuinka nopeasti rahat ovat tililtänne hävinneet. Sain viestin s.postiin, että rahat ovat nyt siirtyneet heille ja tilauksen käsittely etenee, mutta tilini näyttää muuta? Ei sinänsä haittaisi jos paketti tulisi veloituksetta, mutta kuitenkin heräsi moinen kummastelu... :)
Periaatteessahan electron vie rahat tililtä saman tien, tavallinen pankkikortti vasta noin puolenyön aikaan (kai riippuu hieman pankista ja liikkestä, koska he sattuvat laskut ajamaan. Ilmeisesti ulkomaanmaksuissa on vielä oma viiveensä.taavetti kirjoitti:Tilailinpa ensimmäistä kertaa tuolta. Odotellaan kuinka käy, suhteellisen edullista.
Älä pelkää, kyllä rahasi tililtä aikanaan katoavat, firmat/pankit ovat säälimättömiä saataviensa suhteen ;)
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Tuohon County kenttään olen laittanut Uusimaa (asun Helsingissä), mutta eipä posti tuolla tiedolla mitään tee.
Eikös se nykyään ole etelä-Suomen lääni?
Suomessa ei läänityksiä tarvita, että paketit tulevat perille.
Periaatteessa pelkkä osoite ja postinumero pitäisi riittää.
Nettikaupat yleensä copypastettavat nuo osoitetiedot osoitelappuun ja antavat toimittavalle taholle (esim. Royal Mail) ja on ao tahosta kiinni minne puketit päätyvät. Epäolennaisiin kohtiin, kuten läänit kannattanee pistää joko pari viivaa, n/a tai jotain vastaavaa, jos ei anna tyhjäksi jättää.
Suomessa ei läänityksiä tarvita, että paketit tulevat perille.
Periaatteessa pelkkä osoite ja postinumero pitäisi riittää.
Nettikaupat yleensä copypastettavat nuo osoitetiedot osoitelappuun ja antavat toimittavalle taholle (esim. Royal Mail) ja on ao tahosta kiinni minne puketit päätyvät. Epäolennaisiin kohtiin, kuten läänit kannattanee pistää joko pari viivaa, n/a tai jotain vastaavaa, jos ei anna tyhjäksi jättää.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Entäs tulli, Sisältyykö se toimitus kuluihin?
Niin eihän EU maista tule tullia...... joka on sinänsä helpotus
Varmistaakseni ettei ollut väärinkäsitys, eli siis.. kun katsoin dwarf battalionin hintaa,se näytti 60.30 euroa.. voiko se todellakin olla 20 euroa halvempi kuin GW tai fantsun liikkeestä ostettuna, vai olenko jotai ymmärtänyt väärin..
Ei, kyllä se sen verran maksaa. Itsellä pelkkiä positiivisia kokemuksia, tuoteet tulevat alle viikossa hyvin pakattuina.Nakkeri kirjoitti:Varmistaakseni ettei ollut väärinkäsitys, eli siis.. kun katsoin dwarf battalionin hintaa,se näytti 60.30 euroa.. voiko se todellakin olla 20 euroa halvempi kuin GW tai fantsun liikkeestä ostettuna, vai olenko jotai ymmärtänyt väärin..
Kuullostaa hienolta, voisi joku päivä heittää kääpiöitä tilaukseen
Liikkeen hinnat siellä sivulla on päin persettä, olen saanut battleforceja alk. alle 60e ja joskus melkeen 10e kalliimmalla.Nakkeri kirjoitti:Kuullostaa hienolta, voisi joku päivä heittää kääpiöitä tilaukseen
Protector of nerds.
- Pyöveli
- Kirjoitti miljoonannen viestin
Älkää käyttäkö sitä Maelstromin sivujen omaa vaihda valuutta-nappia. Se voi antaa hinnaksi lähes mitä tahansa - kurssi voi olla asetettu jotain sinnepäin. Eli käyttäkää sitä £-hintanäkymää ja laskekaa loppuhinta euroissa vaikka laskimella ja pankin kurssilla tai sitten googlella.Konstaa kirjoitti:Liikkeen hinnat siellä sivulla on päin persettä, olen saanut battleforceja alk. alle 60e ja joskus melkeen 10e kalliimmalla.Nakkeri kirjoitti:Kuullostaa hienolta, voisi joku päivä heittää kääpiöitä tilaukseen
Careful what you wish - You just might get it...
Blogia miniatyyrimaastojen ja figujen tuskaisesta valmistumisesta...
Blogia miniatyyrimaastojen ja figujen tuskaisesta valmistumisesta...
Voiko muka olla, että dwarf army maksaa tuolla 54 euroa? Itse sain tuon verran laskettua. (makso 90 dollaria)
Rod E: googlen mukaan 58 euroa.
Edit number two: Ohhops. Net olikin puntia joita katselin.
Rod E: googlen mukaan 58 euroa.
Edit number two: Ohhops. Net olikin puntia joita katselin.
Banzereita, spinnereitä, gyroja mä oon pökkiny kaikkia. (cyberpunk)
Hmm... Näyttää hordesia ja warmachineakin saavan nykyään tuolta. Taidan tehä aimo tillauksen nyt.
Banzereita, spinnereitä, gyroja mä oon pökkiny kaikkia. (cyberpunk)